Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور اقتصادی وزارت اقتصاد و دارایی بابیان اینکه ساماندهی و هدفمندسازی نظام مالیاتی کشور در حال پیگیری است،گفت:‌ جنگ اقتصادی هستیم و هرگونه موفقیت در این عرصه نیازمند تلاش گسترده تولیدکنندگان است. ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۵ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم،دهقان دهنوی در جلسه شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت که درسالن جلسات امام جواد(ع) استانداری برگزار شد،اظهار داشت: وقتی یک سرمایه‌گذار به دولت مراجعه می‌کند ما وظیفه‌داریم از او حمایت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در همین رابطه به دنبال از بین بردن فرآیندهای اضافی و طولانی در مقابل صنعتگران هستیم و تسهیل و کسب‌وکار را وظیفه خود می‌دانیم.

معاون امور اقتصادی وزارت اقتصاد و دارایی بابیان اینکه تلاش می‌کنیم هیچ تولیدکننده و فعال اقتصادی نگرانی از سختی بار اضافه امور مالیاتی نداشته باشد،بیان کرد: ساماندهی و هدفمندسازی نظام مالیاتی کشور در حال پیگیری است،‌ تحول بنیادین در فرآیند مجوزهای موردنیاز درزمینهٔ راه‌اندازی کسب‌وکارها را دنبال می‌کنیم.

دهنوی افزود:ارائه پیشنهاد برای اختصاص سهمیه‌های ارزی برای نوسازی تجهیزات مورداستفاده در بخش کشاورزی که به خودکفایی در تولید محصولات راهبردی می‌انجامد، در زمان بررسی بودجه در مجلس شورای اسلامی موردتوجه نمایندگان باشد.

وی بابیان اینکه در جنگ اقتصادی هستیم و هرگونه موفقیت در این عرصه نیازمند تلاش گسترده تولیدکنندگان است،گفت: دولت در این مسیر همت خود را برای حمایت از فعالان اقتصادی به کار گرفته است.

گفت‌وگو|11 تمهید بودجه 99 برای تولید و اشتغال/ نقش بخش خصوصی در اقتصاد بیشتر می‌شوددولت پارادوکس‌ اقتصادی شدیدی دارداستان زنجان رتبه پنجم نرخ مشارکت اقتصادی را در کشور دارد‌

معاون امور اقتصادی وزارت اقتصاد و دارایی عنوان کرد: اگر همت خود را مضاعف کنیم، می‌توانیم از فرصت‌های جدید استفاده و با توسعه اقتصادی کشور کمبودها را جبران کنیم و دیگر وابستگی به درآمدهای نفتی نداشته باشیم.

دهنوی با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای حمایت از تولیدکنندگان گفت: نمونه‌ آن تشکیل جلسات شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت در سطح ملی و استانی است.

وی ادامه داد: در این شرایط، همان‌طور که دولت در فشار است، بخش خصوصی هم با مشکلاتی مواجه شده و مسئولان کشور بااطلاع از این موضوع تلاش خود را برای حمایت از فعالان اقتصادی به کار گرفته‌اند.

معاون امور اقتصادی وزارت اقتصاد و دارایی خاطرنشان کرد:برای جبران کمبودهایی که ناشی از افت شدید درآمدهای دولت است، صرفه‌جویی و رفع هزینه‌های غیرضروری،‌ تقویت نظام مالیاتی و انتشار اوراق موردتوجه بوده است.

انتهای پیام/452/ش

R7854/P1377/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۳۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزد در زمینه مجوز الکترونیکی عقب ماند

نورایمانی معاون اقتصادی اداره کل اقتصاد و دارایی استان یزد گفت: همه مجوز‌های قدیمی باید به مجوز الکترونیکی با شناسه یکتا مبدل شده و کسب و کار‌هایی که شناسه یکتا ندارند، فاقد مجوز شناخته می‌شوند.

وی افزود: با هوشمند شدن خدمات دولت در آینده نزدیک، صاحبان کسب و کار‌هایی که این مجوز را نداشته باشند، برای دریافت خدمات از ادارات دولتی و بانک‌ها با مشکل مواجه خواهند شد بنابراین از همه مشاغل می‌خواهیم حتما این مساله را پیگیری کنند.

معاون اقتصادی اداره کل اقتصاد و دارایی استان با اشاره به آسان بودن ثبت نام به وسیله تلفن همراه تصریح کرد: به نظر می‌رسد که کسبه به اهمیت این موضوع پی نبرده اند و هنوز همراهی لازم صورت نگرفته است. 

نورایمانی ادامه داد: از ۵۱ هزار جواز کسب رسمی ثبت شده در سامانه فقط ۱۰ درصد مجوز الکترونیکی گرفته اند که یزد نسبت به سایر استان‌ها با عقب ماندگی مواجه است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • یزد در زمینه مجوز الکترونیکی عقب ماند
  • وزیر امور اقتصاد و دارایی: پرسپولیس به کنسرسیومی از بانک ها واگذار شد
  • جزئیات مدیریت سرخابی‌ها توسط دو کنسرسیوم پتروشیمی و بانکی از زبان وزیر اقتصاد
  • چرا رهبر انقلاب اصرار بر مردمی سازی اقتصاد دارند؟ / مزایای واگذاری مدیریت به بخش خصوصی چیست؟
  • سند نقشه راه کشاورزی در استان همدان برای نخستین بار در کشور تدوین شد
  • کیفیت و پایداری درآمد‌های مالیاتی و حفظ رضایت مردم، اولویت نظام مالیاتی است
  • کیفیت و پایداری درآمدهای مالیاتی و حفظ رضایت مردم، اولویت نظام مالیاتی است
  • پایداری درآمدهای مالیاتی و رضایت مردم اولویت نظام مالیاتی است
  • دولت سیزدهم در دیپلماسی اقتصادی موفق عمل کرده است
  • مقابله با فرار‌های مالیاتی با قدرت دنبال می‌شود