Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@11:47:04 GMT

رشد طلایی شاخص بورس در هفته سوم آذرماه

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۳۳۴۱

رشد طلایی شاخص بورس در هفته سوم آذرماه

در پنج روز معاملات هفته‌ای که گذشت شاخص بورس ۱۶ هزار و ۸۵۸ واحد افزایش داشت؛  شاخص کل در پایان روز چهارشنبه (۱۳ آذر ماه) با عدد ۳۲۲ هزار و ۵۲۸ واحد به معاملات پایان داد که این رقم در روز چهارشنبه (۲۰ آذر ماه) به عدد ۳۳۹ هزار و ۳۸۶ واحد رسید.

شاخص آزاد شناور در آخرین روز معاملات هفته گذشته ۳۸۰ هزار و ۴۳۲ واحد بود که در روز چهارشنبه این هفته به رقم ۴۰۰ هزار و ۵۶۷ واحد رسید و افزایش ۲۰ هزار و ۱۳۵ واحدی را رقم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین شاخص کل (هم وزن) در پایان هفته گذشته ۹۹ هزار و ۳۱۲ واحد بود که در هفته جاری این عدد به ۱۰۵ هزار و ۲۰۱ واحد و شاخص قیمت (هم وزن) از ۶۶ هزار و ۳۶۶ واحد به عدد ۷۰ هزار و ۲۹۷ واحد رسید.

ارزش بورس تهران در هفته‌ای که گذشت ۱۲ هزار و ۵۵۸ میلیارد ریال بود که در مقایسه با هفته گذشته چهار درصد افزایش را تجربه کرد، همچنین ارزش فرابورس در مدت ذکر شده سه هزار و ۶۰۰ میلیارد بود که نسبت به مدت مشابه هفته گذشته با افزایش چهار درصدی همراه شد.

در هفته منتهی به ۱۳ آذر ماه بیمه و بازنشستگی، خودرو، صنایع غذایی به جز قند و شکر، انبوه سازی، چندرشته ای صنعتی، فلزات اساسی، فرآورده های نفتی، کانه های فلزی،  قند و شکر، کانی های غیرفلزی، بانک‌ها، رادیویی، جمل و نقل، تامین آب، برق و گاز، مواد دارویی با بازدهی مثبت برای سرمایه‌گذاران همراه بودند که طبق آمار ارائه شده در هفته‌ای که گذشت صنعت بیمه، خودرو، صنایع غذایی و سیمان با بیشترین افزایش همراه بودند.

در هفته‌ای که گذشت بانک‌ها و موسسات اعتباری، خودرو و قطعات، فلزات اساسی، شیمیایی، سرمایه‌گذاری‌ها، انبوه‌سازی املاک و مستغلات، بیمه و بازنشستگی، واسطه‌گری‌های مالی و پولی، ماشین آلات و تجهیزات، صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله، صنایع غذایی به جز قند و شکر، دارویی، حمل و نقل، انبارداری و ارتباطات نسبت به دیگر صنایع بیشترین حجم معاملات را داشتند.

همچنین فرآورده‌های نفتی، فلزات اساسی، شیمیایی، خودرو و قطعات، دارویی، صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله، بانک‌ها و موسسات اعتباری، صنایع غذایی به جز قند و شکر، سرمایه‌گذاری‌ها، انبوه‌سازی املاک و مستغلات، بیمه و بازنشستگی، سیمان، آهک و گچ، واسطه‌گری‌های مالی و پولی، استخراج کانه های فلزی، زراعت و خدمات وابسته، حمل و نقل انبارداری و ارتباطات، کانی غیر فلزی بیشترین میزان از ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

برچسب‌ها بورس اوراق بهادار بازار بورس سازمان بورس و اوراق بهادار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بورس اوراق بهادار بازار بورس سازمان بورس و اوراق بهادار بورس اوراق بهادار بازار بورس سازمان بورس و اوراق بهادار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۳۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۴ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با رشد حدود ۴ هزار واحدی به سطح دو میلیون و ۳۱۶ هزار واحدی رسید.

به گزارش مشرق، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز (دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه) با رشد ۳ هزار و ۹۲۱ واحدی همراه بود و به رقم دو میلیون و ۳۱۶ هزار واحد رسید.

شاخص کل هم وزن نیز با ۴۳۲۱ واحد رشد، رقم ۷۵۷ هزار و ۷۰۹ واحدی را ثبت کرد.

همچنین نمادهای بوعلی، فملی، فولاد، وغدیر، وبملت، شستا و نوری نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر را روی شاخص گذاشتند. نمادهای ذوب، کاما، فولاد، فملی، خودرو، وبملت و شپنا پر تراکنش‌های بازار بودند.

در معاملات فرابورس نیز شاخص کل با ۳۹ واحد رشد به رقم ۲۵ هزار و ۵۳۶ واحد رسید و نمادهای آریا، آریان، هرمز، ارفع، فصبا، شگویا و سپیدار پر تراکنش‌های بازار بودند.

دیگر خبرها

  • شاخص بورس امروز ۴ اردیبهشت/ رشد ۱۳۴۲۱ واحدی
  • افزایش ۳۹۲۱ هزار واحدی شاخص بورس
  • شاخص بورس ۴ هزار واحد رشد کرد
  • گزارش بورس امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • گزارش روزانه بورس ۳ اردیبهشت؛ شاخص بورس ۴ هزار واحد رشد کرد
  • رشد ۴ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • عوامل رشد شاخص بورس روزهای اخیر چه بود؟
  • صعود بورس | افزایش ۲۷ هزار و ۱۴۶ واحدی شاخص کل
  • صعود شاخص بورس به بالای دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد
  • بورس ۲۷ هزار واحد قد کشید