Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در این بسته خبری مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز چهارشنبه ۲۰ آذر ماه را مشاهده می‌کنید. تاریخ انتشار: 19:26 - 20 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۶۱۷۵

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، در این بسته خبری مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز چهارشنبه ۲۰ آذر ماه را مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: تلاش میراث‌فرهنگی برای جلوگیری از حذف ماده ۱۴۲ قانون مالیات‌های مستقیم

معاون صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از تلاش‌های این وزارتخانه برای جلوگیری از حذف ماده ۱۴۲ قانون مالیات‌های مستقیم خبر داد.

بیشتر بخوانید: بارش پراکنده باران در تهران/بارش باران در ۱۲ استان کشور

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: هوای تهران امروز نیمه ابری همراه با غبار صبحگاهی است و به تدریج افزایش ابر و وزش باد و گاهی هم بارش پراکنده را خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: آمبولانس استاندارد در داخل تولید نمی‌شود/شهرداری جانمایی پایگاه‌های اورژانس را در اولویت قرار دهد

سخنگوی سازمان اورژانس کشور، بر ضرورت تسریع در جانمایی پایگاه‌های اورژانس در سطح شهر‌ها تاکید کرد و گفت: آمبولانس استاندارد در داخل کشور تولید نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: جدیدترین آمار ثبت نامی‌ها در کنکور کارشناسی ارشد/ آخرین مهلت ثبت نام ۲۵ آذر

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: تاکنون بیش از ۷۶ هزار نفر در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ و بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور ثبت نام کرده اند.

بیشتر بخوانید: حتی ۲۰ درصد سند تحول آموزش و پرورش هم اجرایی نشده است

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: هم اکنون آموزش و پرورش با پیش زمینه‌هایی که وزیر قبلی در اجرای سند تحول ایجاد کرده است به سمت اجرای سند تحول حرکت کرده اند، ولی نمی‌توانیم بگوییم که حتی ۲۰ درصد از سند تحول آموزش و پرورش هم اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: تلاش میراث‌فرهنگی برای جلوگیری از حدف ماده ۱۴۲ قانون مالیات‌های مستقیم

معاون صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از تلاش‌های این وزارتخانه برای جلوگیری از حذف ماده ۱۴۲ قانون مالیات‌های مستقیم خبر داد.

بیشتر بخوانید: ازدحام جمعیت در خط یک متروی پایتخت طبیعی است

رئیس پلیس متروی پایتخت با اشاره به شایعاتی که صبح امروز در رابطه با ازدحام خط ۱ متروی پایتخت در فضای مجازی پخش شده بود، اظهار کرد: ازدحام خط ۱ مترو با توجه به اینکه این ساعت، ساعت پیک مسافر است، طبیعی می‌باشد.

بیشتر بخوانید: پسرم می‌گوید «هوا را به گونه‌ای پیش بینی کن که مدارس تعطیل شود» / پیش بینی هواشناسی اشتباه نیست، وضعیت تغییر می‌کند

نقشینه گفت: شغل من برای پسرهایم خیلی جذاب است. پسر بزرگترم می‌گوید جوری هوا را پیش بینی کن که مدارس تعطیل شود.

بیشتر بخوانید: مردم از مسافرت‌های غیر ضروری خودداری کنند/ اگر مجبورید حتما باک بنزین خودرو را پر کنید

حامد سجادی گفت: به مسافرین توصیه می‌کنیم از مسافرت‌های غیر ضروری مخصوصا در محور‌های کوهستانی تا جایی که امکان دارد خودداری شود و ماندگاری در این محور‌ها کمتر شود، ولی معمولا، چون این مناطق جاذبه‌های زیبایی دارند و مردم علاقه دارند در این مکان‌ها مدتی بایستند که توصیه می‌کنیم زمان این ماندگاری را کم کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: میراث فرهنگی بسته خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۳۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ درصد مواد غذایی کشور در داخل تولید می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید مجتبی خیام نکویی شامگاه پنج شنبه در نشست شرکت‌های دانش بنیان به میزبانی پارک علم و فناوری استان سمنان (شاهرود) ضمن بیان اینکه هم اکنون ۸۰ درصد مواد غذایی کشور حاصل تلاش کشاورزان ایرانی است، ابراز داشت: برای تأمین ۲۰ درصد مابقی نیازمند به واردات برخی محصولات هستیم.

وی ضمن بیان اینکه واردات محصولات کشاورزی ۱۴ تا ۱۶ میلیون دلار خروج ارز را به همراه دارد، افزود: در دولت سیزدهم به دنبال تأمین مواد غذایی در داخل کشور هستیم.

رئیس سازمان تحقیقات وزارت جهاد کشاورزی بابیان اینکه در کنار تولید باید برای ارزآوری محصولات کشاورزی به فکر صادرات نیز بود، ابراز داشت: تأمین امنیت غذایی یکی از دغدغه‌های مهم دولت سیزدهم است لذا رویکرد وزرات جهاد کشاورزی گسترش کشاورزی اقتصادی با تکیه بر شرکت‌های دانش بنیان است.

خیام نکویی ضمن بیان اینکه سال گذشته ۱۳۳ میلیون تن انواع محصول کشاورزی در کشور تولید شد، تصریح کرد: این میزان طی چهار دهه رشد قابل توجه داشته است اما می‌بایست برای مازاد تولید برنامه صادرات محور طرح‌ریزی کنیم.

وی افزود: شرکت‌های فناور و دانش بنیان در این طرح‌ریزی کشاورزی اقتصادی می‌توانند نقش مهم داشته باشند تا با تکیه بر همین توان بتوان به تأمین کامل امنیت غذایی در کشور دست یافت.

کد خبر 6082198

دیگر خبرها

  • امتحانات نهایی باعث حذف کنکور می‌شود؟
  • ۸۰ درصد مواد غذایی کشور در داخل تولید می‌شود
  • آزمون استخدامی آموزگاری با جدیدترین یافته‌های علمی و پژوهشی
  • تحول بنیادین باید در حوزه تربیت پررنگ شود
  • لو رفتن سوالات آزمون‌های نهایی و کنکور سراسری به هیچ عنوان امکان ندارد
  • تاثیر ۵۰ درصدی امتحانات نهایی در کنکور سراسری
  • اجرای آموزش «حداقل یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز» در مدارس
  • شرکت ۴۵۰ هزار معلم در طرح مسطورا/ ثبت نام ۶۰۰ هزار داوطلب در کنکور تربیت معلم 
  • منع واردات کالاهای تولید داخلی/ حمایت بیشتر از تولید داخل با مشارکت ذینفغان 
  • ثبت نام جاماندگان کنکور در این ۲ روز