Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: دولت با اختصاص ۷۴۶ میلیارد تومان اعتبار، کار ایمن سازی هزار روستا را کلید زده است. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا شاملو عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در یاسوج افزود: در این راستا پیشرفت کاری خوبی وجود داشته است.

وی بیان داشت: در سال جاری ۲۰ میلیارد تومان در راستای بهسازی منازل روستایی به کهگیلویه وبویراحمد اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شاملو اظهار داشت: طرح‌های هادی نیز در کهگیلویه و بویراحمد نسبت به میانگین کشوری ۱۴ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: اجرای طرح‌های هادی در کهگیلویه و بویر احمد در روستا‌های بالای ۲۰ خانوار ادامه دارد.

شاملو با بیان اینکه در سال گذشته چهار برابر سهمیه اولیه قیر در اختیار طرح هادی در روستا‌های این استان قرار گرفت، گفت: در سال جاری نیز ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت معابر روستایی در این استان تخصیص سافت.

وی افزود: از این میزان اعتبار، ۵۰ میلیارد ریال آن ابلاغ شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: روستایی بهسازی شاملو خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۳۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق ۲۸ روستا مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان پایدار شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: از مجموع ۲۲۸ روستایی که بر اثر بارندگی برقشان قطع شده بود، تاکنون برق ۲۸ روستا پایدار شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی استانداری، محمد رئیسی با اشاره به اینکه در ابتدای وقوع شرایط جوی در جنوب استان سیستان و بلوچستان برق ۴۴۵ روستا قطع شد، اظهار کرد: در همان ساعات اولیه برق ۲۱۷ روستا پایدار شد و با توجه به اینکه خسارت به بخش پست فوق توزیع برق وارد شده است، به محض برطرف شدن خسارت این بخش سایر نقاط روستایی نیز برق‌دار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان تصریح کرد: نبود راه دسترسی‌، ضعیف بودن سیستم ارتباطی و طغیان رودخانه‌های فصلی از جمله چالش‌های پرسنل این شرکت در شرایط بحرانی است.

وی ادامه داد: ۲۳۴ پایه شبکه فشار متوسط و ضعیف و هشت دستگاه ترانسفورماتور از جمله خسارات وارد شده به شبکه توزیع برق مناطق سیل‌زده تا این لحظه است.

کد خبر 745731

دیگر خبرها

  • ۵۲ میلیون و ۸۸۵ هزار لیتر سوخت در روستا‌های لرستان توزیع شد
  • بازگشایی راه ۱۴۳ روستا در چابهار
  • ایمن سازی کانال های آبی شهر ری/ایمن سازی کامل در گرو تامین اعتبار
  • ایمن‌سازی کامل کانال آب ری - ورامین در گرو تأمین اعتبار
  • برق ۲۸ روستا مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان پایدار شد
  • برق ۲۸ روستا مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان پایدار شد
  • پایدار شدن برق ۲۸ روستا در جنوب سیستان و بلوچستان
  • گچساران میزبان اجلاسیه شهدای ارتش استان کهگیلویه و بویراحمدیاسوج
  • اجرای ۱۵ طرح روستایی و عشایری در شهرستان میانه
  • ۱۲۸ میلیاردتومان اعتبار برای مسیر یاسوج- سی سخت تخصیص یافت