Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@17:37:05 GMT

استان بوشهردرانتصاب بانوان رتبه نخست کشور را دارد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۳۵۱۰

استان بوشهردرانتصاب بانوان رتبه نخست کشور را دارد

مجید خورشیدی شامگاه چهارشنبه در نشست با سمینار آموزشی توانمندسازی‌ و توان‌افزایی مهارت‌های رفتاری و شغلی ویژه بانوان بخشدار، دهیار و مشاوران امور بانوان و خانواده فرمانداران شهرستان تنگستان افزود: این نشان از اعتنای مدیریت استان به مساله شایسته سالاری بانوان دارد.

وی بیان کرد: در انتصاب بانوان باید نهایت دقت انجام شود چون هم باید وظیفه خود را به خوبی انجام دهند و هم باید مسیر را برای حضور دیگر بانوان توانمند روان کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خورشیدی اضافه کرد: بانوان هم رسالت‌ خانه و خانواده را برعهده دارند، هم باید وظیفه خود در پست واگذار شده را به خوبی انجام دهند و هم باید مراقب نگاهی باشند که نکند عملکرد آنها راه را برای بانوان دیگر سخت‌تر کند.

وی اضافه کرد: بانوان به دلیل دقت‌ نظرو جزیی نگری که دارند به طور قالب در پست‌های مدیریتی واگذار شده به آنان موفق بودند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر گفت: اگر جامعه بخواهد از ۵۰ درصد جمعیت خود غفلت کند به طور یقین به بخش بزرگی از استعدادهای خود بی‌اعتنایی کرده است در همین راستا براساس دستور مدیریت ارشد استان از مدیران دستگاه‌های اجرایی می‌خواهم که درانتصاب معاونان و روسای دوایرخود از توان مدیران زن استفاده کنند.

وی خطاب به بخشداران افزود: در انجام کارها باید از استعداد بانوان دیگر هم استفاده کنید بعضی از استعدادهای نهفته‌ای وجود دارد که با تشکیل گروه‌های مشورتی باید شناخته و مورد استفاده قرار گیرند.

خورشیدی اضافه کرد: دهیاران، شهرداران و شوراها علاوه بر انجام کارهای عمرانی به کارهای اجتماعی و توسعه منابع انسانی روستا نیز توجه داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات ضروری است.

خورشیدی اضافه کرد: دراین دوره با وجود اینکه تعداد داوطلبان خانم در استان بوشهر افزایش دارد اما نسبت به دوره قبل ۲ درصد کاهش یافته است و امید می‌رود به جایی برسیم که۵۰ درصد نمایندگان حائز شرایط نمایندگی از جمعیت خانم‌ها باشند.

برچسب‌ها استانداری بوشهر تنگستان بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری بوشهر تنگستان بانوان استانداری بوشهر تنگستان بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۳۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد کشاورزی نیشابور رتبه نخست ارزیابی عملکرد در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نیشابور گفت: تمامی شهرستان‌های استان در ۴ مرحله بصورت فصلی ارزیابی می‌شوند که شهرستان نیشابور در سه فصل رتبه اول و در یک فصل رتبه دوم و در مجموع رتبه اول ارزیابی عملکرد  را بدست آورده است.

علی مبارکی افزود: شاخص‌ها ارزیابی در حوزه‌های کاری زراعت، باغبانی، حفظ نباتات، مکانیزاسیون، امور دام و طیور، آب و خاک، روابط عمومی، ترویج و آموزش کشاورزی، امور اراضی، امور آبزی پروری، امور اداری و مالی، برنامه ریزی و امور اقتصادی و. انجام شده است.

وی گفت: مهمترین مولفه اجرای این طرح مبتنی بر اصل رقابت است که از نتایج اجرای آن توسعه نظارت‌ها بر عملکرد واحد‌های شهرستانی ونیز اجرای این طرح باعث آگاهی مدیران محترم شهرستان‌ها از وضعیت واحد‌های تحت پوشش خود در مقایسه با سایر شهرستان‌های استان و استفاده در تصمیم گیری‌های مدیریتی خواهد شد که با بررسی جزء به جزء نتایج آنالیز شده، خواهند توانست نسبت به تقویت و بازنگری عملکرد واحد‌های ضعیف‌تر و نیز تشویق واحد‌های موفّق اقدام کنند.

 

دیگر خبرها

  • رتبه نخست استان همدان در تحقق اشتغال به رزن رسید
  • استان قزوین رتبه نخست توسعه اقتصاد دانش بنیان کشور
  • جهاد کشاورزی نیشابور رتبه نخست ارزیابی عملکرد در خراسان رضوی
  • رتبه نخست ایران در پیوند کلیه در خاورمیانه
  • یک شهرستان جدید به کشور اضافه شد | ترکمانچای کجاست و چرا شهرستان شد؟
  • استان یزد، رتبه نخست ضریب بیمه در کشور
  • رتبه نخست شهرستان کبودراهنگ در فرزندآوری استان همدان
  • کسب رتبه نخست عملیات ثبت نام تمتع کشور توسط حج و زیارت استان سمنان
  • استقبال رسمی شهباز شریف از رئیسی در اسلام آباد
  • سیستان‌ و بلوچستان در جذب حامی رتبه نخست کشوری را کسب کرد