Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-30@04:52:23 GMT

شاهین کرمانشاه با گیتی پسند اصفهان دیدار می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۳۵۳۰

شاهین کرمانشاه با گیتی پسند اصفهان دیدار می‌کند

هفته بیستم رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در حالی روزهای پایانی هفته برگزار می شود که تیم شاهین کرمانشاه در دیداری مهم و سرنوشت ساز که در آینده این تیم نیز بسیار اثرگذار است باید به مصاف گیتی پسند اصفهان یکی از مدعیان قهرمانی این فصل برود.

تیم شاهین که تا این هفته از مسابقات نتوانسته انتظارات را برآورده و نتایج خوبی کسب کند برای فرار از قعرنشینی و امید به هفته های آتی نیاز مبرمی به کسب سه امتیاز دیدار با حریف اصفهانی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده فوتسال کرمانشاه که اولین فصل خود را در لیگ برتر تجربه می کند در میانه های نیم فصل اول توانست بازی های بهتری از خود نشان دهد و حتی با پیروزی هایی که کسب کرد توانست تا رده های دهم و یازدهم جدول خود را بالا بکشد.

با این حال تیم شاهین به دلیل مشکلات فراوانی که از همان ابتدای فصل با آنها روبرو بود نتوانست آنگونه که باید در لیگ حاضر و موقعیت مناسبی را بین تیم های شرکت کننده برای خود دست و پا کند تا امروز یکی از مدعیان اصلی سقوط به لیگ دسته اول باشد.

پیروزی شاهین مقابل حریف قدرتمند اصفهانی علاوه بر اینکه می تواند یکی ۲ پله این تیم را در جدول بالاتر بکشد روحیه مضاعفی را به بازیکنان و تیم تزریق کرده و به طور قطع با قدرت بیشتری این تیم را در ادامه مسابقات خواهیم دید.

برای پیروزی مقابل گیتی پسند اصفهان ناامید نیستیم

مدیرعامل باشگاه شاهین کرمانشاه در گفت و گو با ایرنا، به آخرین وضعیت تیم خود پیش از دیدار برابر گیتی پسند اصفهان اشاره کرد و گفت: برای پیرزی مقابل حریف نامدار اصفهانی به هیچ عنوان ناامید نیستیم و با همه توان در راستای تحقق این مهم تلاش می کنیم.

سیداحسان احسانی تصریح کرد: هرچند بازیکنان تیم ما هم می دانند برای پیروزی مقابل گیتی پسند کار بسیار سختی پیش رو داریم اما هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست و با همه وجود برای موفقیت در این دیدار تلاش خواهیم کرد.

وی گفت: بازیکنان در روزهای گذشته تمرینات خوبی را پشت سرگذاشته و تقریبا به آمادگی کامل برای این دیدار مهم دست پیدا کرده اند.

احسانی با بیان اینکه اگر می خواهیم در لیگ برتر بمانیم چاره ای جز پیروزی در این دیدار سخت و حساس و همچنین پیروزی در بیشتر بازی های باقی‌مانده نداریم، گفت: اگر از ابتدای فصل به خوبی از سوی مسوولان حمایت   می شدیم به طور قطع الان شرایط فرق می کرد.

مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه در پایان ابراز امیدواری کرد که مسوولان به موقع به فکر حفظ نماینده فوتسال کرمانشاه در لیگ برتر بیفتند تا در پایان افسوس سقوط به لیگ یک و نداشتن تیم در سطح اول مسابقات را نخوریم.

دیدار تیم های فوتسال شاهین کرمانشاه و گیتی پسند اصفهان روز جمعه ۲۲ آذر از ساعت ۱۷ در کرمانشاه برگزار می شود.

در پایان هفته نوزدهم تیم شاهین از ۱۸ مسابقه خود صاحب ۱۱ امتیاز شده و در قعر جدول رده بندی قرار دارد، تیم گیتی پسند اصفهان نیز با ۱۹ بازی و کسب ۳۹ امتیاز در رده دوم ایستاده است.

برچسب‌ها فوتسال لیگ برتر اصفهان کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتسال لیگ برتر اصفهان کرمانشاه فوتسال لیگ برتر اصفهان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۳۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برف‌ وکولاک در جاده تکاب - شاهین‌دژ

دریافت 34 MB

به گزارش خبرنگار مهر، بارش برف وکولاک امروز چهارشنبه ۸ فروردین ماه تردد در محور تکاب - شاهین دژ را با مشکل مواجه کرده است.

کد خبر 6063834

دیگر خبرها

  • تصادف پیکان و سوزوکی در جاده شاهین شهر - کاشان با ۵ مصدوم
  • ستاره جوان گیتی‌پسند با تیم منتخب هندبال‌ساحلی جهان در المپیک پاریس
  • هوای اصفهان سالم است/ شاخص مبارکه و شاهین‌شهر در وضعیت پاک
  • قهرمان لیگ برتر گرد و خاک می‌کند: آینده هم از آن ماست
  • مشخص شدن قهرمانان مسابقات مینی فوتبال جام آینده سازان عقدا
  • یک کشته و چهار زخمی در محور شاهین شهر_علویجه
  • واژگونی ال ۹۰ در محور شاهین شهر - علویجه ۴ مصدوم و یک فوتی داشت
  • برف‌ وکولاک در جاده تکاب - شاهین‌دژ
  • سپاهان 1-0 پرسپولیس؛ رضا اسدی با سوپرگل، یحیی گل محمدی را بدرقه کرد | ماندگارترین‌ها
  • از کارمندی بانک تا بالا بردن جام قهرمانی لیگ‌ برتر فوتسال