Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون وزیر خارجه روسیه در مورد تمدید پیمان استارت جدید، گفته که مسکو تا کنون اراده سیاسی از سوی دولت آمریکا برای تمدید این پیمان مشاهده نکرده است. تاریخ انتشار: 20:00 - 20 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۵۹۷۲ به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، سرگئی ریابکوف، معاون وزیر خارجه روسیه، روز چهارشنبه در خصوص پیمان کاهش سلاح‌های استراتژیک موسوم به " استارت جدید " گفت، دولت روسیه اراده سیاسی واشنگتن درباره تمدید پیمان استارت جدید را مشاهده نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ریابکوف می‌گوید، "روسیه هیچ مشکلی را در این پیمان نمی‌بیند، تمامی این موضوعات به اراده سیاسی کشور‌ها مربوط می‌شود؛ اما متاسفانه روسیه هنوز هیچ اراده سیاسی از جانب دولت آمریکا مشاهده نشذه است."
وی در ادامه تصریح کرد، " متاسفانه در حال حاضر تنها نظرات احتمالی دولت آمریکا در این پیمان را می‌شنویم؛ تمدید این پیمان همچنان از سوی دولت آمریکا در حال بررسی است و شرایطی که پس از گذشت ۱۰ سال از امضای این پیمان می‌گذرد و تغییر کرده است از سوی آمریکا در حالی مطالعه و بررسی است.   بیشتر بخوانید:  روسیه فعالیتش را در سایت فردو تعلیق می‌کند بزرگترین رزمایش دریایی "روسیه" و مصر در مدیترانه  
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین پیش از این گفته بود که دولت روسیه آماده تمدید پیمان "استارت جدید " بدون شرط تا پایان سال است.
پیمان " استارت جدید " در واقع آخرین معاهده کنترل تسلیحات باقی مانده میان ۲ کشور روسیه و آمریکا است. این پیمان که در سال ۲۰۱۰ از سوی طرفین به امضا رسیده است تصریح می‌کند که تعداد موشک‌های هسته‌ای استراتژیک باید به نصف کاهش یابد و شمار کلاهک‌های هسته‌ای استراتژیک مستقر به هزار و ۵۵۰ عدد محدود شود. این معاهده در ماه فوریه ۲۰۲۱ منقضی می‌شود.



انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: روسیه تحولات بین الملل روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۳۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا برای توقف جنگ در غزه اراده سیاسی ندارد

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از وبگاه خبرگزاری قدس پرس، کوری بوش نماینده ایالت میسوری در کنگره آمریکا گفت: آتش بس فوری و دائم را در غزه خواستاریم و می‌خواهیم اجازه ورود کمک‌های انسانی داده شود. کل غزه به تلی از خاک تبدیل شده است و مردم از گرسنگی رنج می‌برند.

وی افزود: آمریکا برای توقف جنگ در غزه تاثیرگذار است، اما مشکل، نبودن اراده سیاسی است.

 

دیگر خبرها

  • انتقال دارایی‌های مسدود شده روسیه خطرات قانونی دارد
  • آمریکا معافیت ونزوئلا از تحریم‌های نفت و گاز را تمدید نخواهد کرد
  • آمریکا به بهانه حمایت از مخالفان مادورو تحریم‌های نفتی ونزوئلا را تمدید می‌کند
  • آمریکا برای توقف جنگ در غزه اراده سیاسی ندارد
  • روسیه نگرانی از مواضع چین در قبال اوکراین ندارد
  • واشنگتن‌تایمز: حمله ایران به اسرائیل، شکست سیاست بایدن را نشان داد
  • خودم را محدود به هیچ عرصه‌ای نمی‌کنم!/ علاقه‌مند به مسائل سیاسی روز هستم
  • بایدن ورود کشتی‌های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد
  • واشنگتن: ما به دنبال ممانعت از گسترش مناقشه در منطقه هستیم
  • دیدار مسئول کنسولگری روسیه با معاون استاندار