Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، مسعود نجفی در دویست و سی و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر فردیس که عصر چهارشنبه برگزار شد‌، با بیان اینکه لایحه خرید ملک شیرخوارگاه برای استقرار موقت شهرداری مرکز فردیس پس از تصویب در صحن علنی شورای اسلامی شهر در هیات تطبیق فرمانداری با ایراداتی مواجه شد، اظهار کرد: دغدغه های هیات تطبیق در خصوص این پلاک به هیات کارشناسی ارجاع شد؛ موضوع پس از انجام کارشناسی های لازم و کاهش ۱۸۵ میلیون تومانی قیمت ملک در هیات تطبیق فرمانداری به تایید رسید و ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با بیان اینکه سازمان بازرسی، دادستان مرکز استان البرز، دادستان شهرستان فردیس، فرماندار و دیگر مراجع ذیربط اسناد و اوراق مربوط به موضوع خرید ملک شیرخوارگاه برای استقرار موقت شهرداری فردیس را بررسی کرده اند، عنوان کرد: از امروز ادامه اقدامات برای آماده سازی ساختمان جدید آغاز می شود و تا ۱۰ روز آینده واحد های اداری در شهرداری جدید مستقر خواهند شد.

نجفی با بیان اینکه مراجعه شهروندان به شهرداری مرکز فردیس در پی استقرار در منطقه ۲ کاهش یافته است،‌ بیان کرد: همکارانم در راستای ارائه خدمات هرچه بهتر به شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نیستند و امید داریم با استقرار در ساختمان جدید بتوانیم بیشتر از گذشته شاهد رضایتمندی شهروندان باشیم.

وی در بخش دیگری برآورد اولیه از میزان خسارات وارد شده به شهرداری فردیس در اغتشاشات اخیر، ۵۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است، اضافه کرد: این موضوع توسط سازمان بازرسی و معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری به تصویب رسیده است و تلاش می کنیم تا بخشی از خسارات را از بودجه ملی محقق کنیم. 

سرپرست شهرداری فردیس در خصوص تعیین و تکلیف ساختمان شورای اسلامی شهر فردیس، بیان کرد: نظریه کارشناسی در مرحله اولیه اعلام کرده بود که قابلیت اسکان نیست و پس از پاسخ آزمایش متوجه می شویم که امکان بازسازی ساختمان شورا و شهرداری فردیس هست یا خیر.

وی با اشاره به اینکه ساختمان شورا و شهرداری نماد دور اول شورای اسلامی شهر است، عنوان کرد: کارشناس مربوطه پس از انجام آزمایشات لازم، به صورت شفاهی اعلام کرده است که بخشی از ساختمان که شورای اسلامی شهر در آن مستقر بود قابل بازسازی و ترمیم است و در بازه زمانی ۲ ماهه برای استقرار آماده می شود.

سرپرست شهرداری فردیس گفت: طبق اعلام کارشناس مذکور بخش دیگری از ساختمان که شهرداری در آن مستقر بود نیز قابل بازسازی است و عملیات بازسازی این بخش نیز حدودا به ۶ ماه زمان نیاز دارد.

وی با بیان اینکه در نظر داریم معاونت خدمات شهری شهرداری فردیس را در ساختمان هلال احمر سابق شهرستان فردیس مستقر کنیم، گفت: مالک این ساختمان سه طبقه قبول کرده که با نازل ترین قیمت این ساختمان را به شهرداری اجاره دهد.

سرپرست شهرداری فردیس گفت: همچنین درصدد هستیم معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل و ترافیک شهرداری فردیس را در ساختمان خدمات شهری فعلی مستقر کنیم.

وی با بیان اینکه شهرداری آمادگی دارد تا بخشی از مجموعه ساختمان جدید شهرداری را در اختیار ستاد مرکزی شورای اسلامی شهر فردیس قرار دهد تا ساختمان شورای اسلامی شهر آماده استقرار شود.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: شهرداری فردیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۳۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر روز شاهد تغییر و جابه‌جایی مدیران در شهرداری هستیم

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به نقش سوء مدیریت در شهادت آتش‌نشان قزوینی و کارگر سازمان پسماند گفت: هر روز شاهد تغییر و جابه‌جایی مدیران در شهرداری هستیم و انتصابات نیز بنا بر شایسته‌سالاری و تخصص افراد نیست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، فاطمه اشدری صبح امروز -سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین- در جلسه علنی شورای اسلامی شهر قزوین، اظهار کرد: در پی حادثه آتش‌سوزی هفته اخیر یک نفر از آتش‌نشانان فداکار و قهرمان قزوینی به نام محمدجواد چگینی به شهادت رسید و چهار نفر از آتش‌نشانان نیز آسیب دیدند.

وی با بیان اینکه سه نفر از آتش‌نشانان ترخیص شدند و یک نفر همچنان به صورت آسیب جدی دیده و در بیمارستان بستری است، افزود: شهردار قزوین باید نسبت به سوءمدیریت در مدیریت شهری قزوین پاسخگو شد.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به حادثه آتش‌سوزی در خیابان انصاری و شهادت یک آتش‌نشان، خاطرنشان کرد: چرا باید با بی‌تدبیری شاهد از دست رفتن یک جوان نخبه و توانمند با هزاران امید و آرزو باشیم، فرمانده عملیات نمی‌داند که باید چه کسانی را برای چه مأموریتی با چه شرایطی اعزام کند.

اشدری ادامه داد: در شهرداری هر روز شاهد تغییر و جابه‌جایی مدیران هستیم و انتصابات نیز بنا بر شایسته‌سالاری و تخصص افراد نیست؛ بنابراین باید شاهد سوءمدیریت و خطاهایی در تصمیم‌ گیری مدیران باشیم.‌

وی گفت: در چند ماه گذشته نیز به دلیل نظارت نداشتن و آموزش مدیریت سازمان پسماند و رعایت نکردن مباحث فنی و ایمنی از طرف پیمانکار مربوطه، شاهد فوت یک کارگر پسماند روی پل سرداران بودیم و به همین دلیل مدیریت شهری باید پاسخگوی این وضعیت و سو مدیریت‌ها باشد.

نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین تأکید کرد: از ریاست شورای شهر قزوین تقاضا دارم تا این موارد را در اسرع وقت پیگیری کند و شهردار طی جلسه‌ای حضوری پاسخگوی موارد مطرح شده باشد.

کد خبر 745009

دیگر خبرها

  • سال ۱۴۰۳ سال شکوفایی پروژه‌های محرومیت‌زدایی خواهد بود
  • آماده همکاری با دولت برای استقرار شهر جهانی نوآوری در اصفهان هستیم
  • آماده همکاری با دولت برای استقرار شهر جهانی نوآوری کشور در اصفهان هستیم
  • ضریب دادن به پروژه‌های سرمایه‌گذاری شهرداری یک ضرورت است
  • درباره وضعیت بازار ارز، هفته‌ آینده حتما جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد
  • شهرداری موافق تلفیق منوریل و خط ۲ مترو قم است
  • قالیباف: درباره وضعیت بازار ارز، هفته آینده جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد
  • قالیباف: وضعیت بازار ارز هفته آینده در مجلس بررسی می‌شود
  • هفته آینده مجلس وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند
  • هر روز شاهد تغییر و جابه‌جایی مدیران در شهرداری هستیم