Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات دوومیدانی خراسان شمالی با اشاره به تأکید استاندار برای حضور تیم دوومیدانی از خراسان شمالی در لیگ برتر گفت: باشگاه اترک با توجه به پتانسیل‌های این استان در رشته دوومیدانی در لیگ برتر تیم داری می‌کند.

علی‌اصغر صابری در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: طبقه برنامه‌ریزی انجام‌شده با استاندار خراسان شمالی مقرر شد در لیگ برتر دو و میدانی باشگاه‌های کشور در سال ۹۹ تیم داری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به جلسه با حضور استاندار افزود: مجموعه فرهنگی ورزشی اترک خراسان شمالی در نظر دارد با حضور احسان حدادی نائب قهرمان المپیک، چند تن از رکوردداران دو و میدانی ایران و ورزشکاران بومی استان در لیگ برتر دو و میدانی حضور پرقدرت داشته باشد.

رئیس هیات دوومیدانی خراسان شمالی در ادامه گفت: خراسان شمالی سابقه حضور در لیگ برتر را در کارنامه خود دارد به‌نحوی‌که تیم سبک‌سازان خراسان شمالی در سال ۹۳ در لیگ برتر دو و میدانی و مسابقات بین‌المللی داخل سالن با حضور ۸ تیم خارجی در رده سنی بزرگسالان موفق به کسب مقام سوم تیمی شد.

وی از تأکید شجاعی استاندار خراسان شمالی برای حضور ورزشکاران بومی در تیم خبر داد و خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌های استعدادیابی با حضور احسان حدادی جهت پشتوانه سازی تیم دو و میدانی استان است.

صابری افزود: صحبت‌های که با استاندار انجام دادیم نوید روزهای خوب برای دوومیدانی استان دارد و  استان ما در بخش پرتاب‌های پتانسیل بالایی دارد و استحقاق حضور در المپیک را دارد.

گفتنی است شاهین مهردلان یکی از شانس‌های کسب سهمیه المپیک از استان است و با تأمین هزینه‌های تمرین و آماده‌سازی می‌تواند به تمریناتش ادامه دهد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر خراسان شمالی دوومیدانی احسان حدادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۳۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۷ درصد حجم سدهای استان خراسان شمالی خالی است

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان خراسان شمالی گفت: علی رغم بارندگی‌های خوب ابتدای سال٬ ۲۳ درصد از حجم آبی سدهای استان آب ذخیره شده و حدود ۷۰ درصد از ذخایر سدهای استان خالی است.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3069778 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • معرفی نفرات برتر کوراش بانوان قهرمانی کشور
  • ۸۰ درصد گندم خوزستان در حال حاضر آماده برداشت است
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کوراش قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی زنان
  • حضور بانوان در عرصه‌های هنر، نقطه قوتی برای تقویت فرهنگ اسلامی است
  • حضور داوطلب ریاست فدراسیون دوومیدانی در همدان
  • مردم رکن قوی و کارآمد نظارتی دیوان محاسبات هستند
  • حضور موثر بانوان در عرصه‌های هنری نقطه قوت تقویت فرهنگ اسلامی است
  • مشکل سیل‌های جوادیه بجنورد از کجا آب می‌خورد؟ + فیلم
  • ۷۷ درصد حجم سدهای استان خراسان شمالی خالی است
  • نور خورشید، شهرک صنعتی اترک گلستان را برق‌دار می‌کند