Web Analytics Made Easy - Statcounter

مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا روز چهارشنبه در واکنش به تبادل زندانیان میان ایران و آمریکا گفت: امیدوارم که تبادل روی گرفته به گفتگو‌های جامع‌تری در خصوص مسائل کنسولی منجر شود. همچنان نیز آمریکایی‌های زیادی هستند که در ایران زندانی‌اند.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، پمپئو همچنین مدعی شد که آمریکا از کوچکترین روزنه‌ها نیز برای آزادی زندانیان آمریکایی در ایران استفاده خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزیر امور خارجه آمریکا همچنین ادعا کرد که آمریکا به فشار حداکثری خود علیه ایران ادامه می‌دهد. وی در این رابطه گفت: تا زمانی که ایران به رفتار‌های مخرب خود ادامه دهد، فشار حداکثری ما علیه ایران ادامه خواهد یافت.

به گزارش ایسنا، محمد جواد ظریف روز دوشنبه در صفحه توییتر خود نوشت: پس از به خانه بازگرداندن گروگان‌مان در این هفته، کاملاً برای تبادل فراگیر زندانیان آمادگی داریم. توپ در زمین ایالات متحده است. امروز بار دیگر و این بار در نشست «قلب آسیا - روند استانبول» مشغول دیپلماسی منطقه‌ای هستیم تا توان خود را برای صلح و توسعه در افغانستان در کنار هم قرار دهیم.

اخیرا دکتر سلیمانی، دانشمند ایرانی بازداشتی در آمریکا با تلاش‌های وزارت خارجه آزاد شد که در مقابل آزادی وانگ زندانی آمریکایی که به جرم جاسوسی در ایران زندان بود محقق شد. پس از این تبادل زندانی، مقامات آمریکا در چند نوبت از تمایل خود برای مذاکره جهت تبادل زندانی خبر داده‌اند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم آنفلوانزا استان تهران جنوبی بودجه 99 بندر ماهشهر عبدالحمید ریگی جشنواره سینماحقیقت لیلا واثقی پایتخت 6 امیرحسین فتحی مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا تبادل زندانیان مذاکرات کنسولی مذاکره ایران و آمریکا فشار حداکثری انتخابات مجلس یازدهم آنفلوانزا استان تهران جنوبی بودجه 99 بندر ماهشهر عبدالحمید ریگی جشنواره سینماحقیقت لیلا واثقی پایتخت 6 امیرحسین فتحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۳۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار پنتاگون به عراق درباره ادامه حملات علیه نیروهای آمریکا

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) به دولت عراق درباره ادامه حملات علیه نیروهایش هشدار داد و تهدید کرد «پاسخ خواهد داد».

به گزارش ایسنا، این وزارتخانه روز سه شنبه در اظهاراتی مطبوعاتی اعلام کرد شبه‌نظامیان برای اولین بار از چهارم فوریه تاکنون دو حمله نافرجام را علیه نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه انجام دادند.

به نقل از بغداد الیوم، پنتاگون از دولت عراق خواست تمام اقدامات لازم را برای دفاع از نیروهای آمریکایی مستقر در عراق انجام دهد و اعلام کرد در صورت ادامه حملات شبه‌نظامیان، همانند گذشته در دفاع از نیروهای خود تردید نخواهد کرد.

خبرگزاری رویترز روز دوشنبه از حمله پهپادی به پایگاه آمریکایی «عین‌الاسد» در عراق خبر داد.

روز یکشنبه نیز پایگاه «خراب الجیر» آمریکا در عمق سوریه با پنج موشک مورد هدف قرار گرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حمایت نهاد آمریکایی از پاسخ دفاعی ایران به اسرائیل
  • آیا مذاکرات مستقیم میان ایران و آمریکا در جریان است؟
  • لایحه ممنوعیت تیک‌تاک در مجلس سنا تصویب شد
  • هشدار پنتاگون به عراق درباره ادامه حملات علیه نیروهای آمریکا
  • اردوغان: عراق درباره آب مطالباتی از ترکیه دارد
  • بشار اسد: هر از گاهی با آمریکایی‌ها دیدار می‌کنیم
  • سخنگوی وزارت خارجه: مقامات ذی‌ربط احضار سفیر سوئیس به سپاه را تکذیب کردند | تبادل پیام با آمریکا
  • وزیر خارجه فنلاند در گفتگو با امیر عبداللهیان : ادامه تنش در خاورمیانه به نفع هیچ کس نیست
  • رایزنی تلفنی وزرای خارجه ایران و صربستان
  • یک منبع آگاه : مذاکره مستقیمی بین ایران و آمریکا برقرار نیست