Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی منچستریونایتد در مورد آخرین وضعیت مصدومان این تیم از جمله پل پوگبا صحبت کرد. ستاره فرانسوی می تواند تا پیش از پایان سال 2019 آماده بازی باشد.

طرفداری - از چارچوب مرحله گروهی لیگ اروپا، فردا پنجشنبه منچستریونایتد به مصاف آلکمار هلند می رود. اوله گونار سولسشر در کنفرانس خبری پیش از بازی در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد:

جو تیم پس از نتایج خوب؟

البته که نتایج خوب روی جو تیم تاثیر دارد اما دورنما تغییر زیادی نمی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج نشان دهنده کیفیت تیم است اما ما هیچوقت به کیفیت تیم شکی نداشتیم. ما در مسیر درستی هستیم و هر روز بچه ها را می بینم که به سختی با نگرش مثبت و کیفیت بالا تمرین می کنند. بنابراین نگران نبودم.

پوگبا فردا به میادین برمی گردد؟

نه، هنوز خیلی زود است.

او در سال 2019 بازمی گردد؟

بله، امیدواریم او هر چه زودتر برگردد. او به سختی برای بازگشت تلاش می کند. 

نمانیا ماتیچ آماده است؟

بله او آماده شده و آماده بازی است. 

دالوت؟

او یک روز است که به تمرینات بازگشته است. بنابراین هنوز زود است.

به محض اینکه پوگبا آماده شود، به ترکیب اصلی می آید؟

اجازه دهید اول او آماده بازی شود. او بازی های زیادی را انجام خواهد داد. پل یکی از بهترین بازیکنان جهان است و منتظر بازگشت او هستیم.

سولسشر در مورد هواداران منچستریونایتد گفت:

هواداران ما در جهان بهترین هستند. لحظات فوق العاده ای با آنها داشتیم و با آنها جشن گرفتیم زیرا روز بزرگی برای آنها بود. من همیشه برخورد مثبتی با هواداران داشته ام و مطمئنم رابطه خوب ما تا همیشه باقی می ماند.

سولسشر همچنین در مورد اهمیت ثبات در نتایج منچستریونایتد گفت:

البته که اگر شما می خواهید جام ببرید، ثبات بسیار مهم است. این تیم جوان باید یاد بگیرد وقتی حس خوبی ندارد، عملکرد خوبی داشته باشد. شما هر بار که به زمین می روید، احساس خوبی ندارید. در بعضی از بازی ها آنطور که می خواستیم، ظاهر نشدیم اما باید در آن پیشرفت کنیم و این بازیکنان جوان طی دو سال آینده پیشرفت زیادی خواهند کرد. امیدوارم در ادامه فصل هم پیشرفت بالایی داشته باشند. ما از نظر فرم و مصدومیت ها، روزهای سختی را سپری کردیم. 

حمایت از لینگارد و فرد پس از مسائل نژادپرستانه دربی؟

در فوتبال نباید شاهد چنین چیزهایی باشیم. کاری که می توانیم انجام دهیم، این است که از زمین بیرون بیایم. چند روز اخیر برای جسی و فرد سخت گذشته است اما باید به افراد دیگر کمک کنیم تا رفتار خود را بفهمند.

سولسشر در مورد پیشرفت فرد گفت:

ما به او اعتماد داریم و بازیکنان تیم هم کاملا به او اعتماد دارند. همه چیز به خاطر تلاش خودش است زیرا اخیرا واقعا به سختی کار کرده است. او به خاطر مصدومیت پوگبا شانس بازی پیدا کرد و فکر می کنم به خوبی از شانس خود استفاده کرد. از اوج گرفتن او خیلی خوشحالیم و امیدوارم شرایط همینطور ادامه داشته باشد.

منچستریونایتد دیگر مقصد جذابی برای بازیکنان بزرگ نیست. موافق هستید؟

شاید مدیربرنامه ها نخواهند اما بازیکنان بزرگ دوست دارند به اینجا بیایند. من با مدیربرنامه ها زیاد صحبت نمی کند. یونایتد بزرگترین و بهترین باشگاه جهان است و مطمئنم بازیکنان زیادی در جهان می خواهند بخشی از این بازسازی دوباره ما باشند. بازیکنان و هواداران ما از فوتبال ما لذت می برند و بازیکنان حریف نیز می خواهند بخشی از تیم ما باشند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۴۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضا بیرانوند آماده بازگشت به میادین + ویدئو

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

علیرضا بیرانوند به دلیل مصدومیت مچ دست در بازگشت از اردوی تیم ملی در ترکیب پرسپولیس حضور نداشته است و علیرضا بیرانوند جوان به جای او در ترکیب حضور پیدا کرده است.

با این حال بیرانوند با باز کردن کچ دستش این روز‌ها تمرینات فشرده‌ای برای بازگشت به میادین انجام می‌دهد.

منبع: رکنا

tags # علیرضا بیرانوند سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • علیرضا بیرانوند آماده بازگشت به میادین + ویدئو
  • غیبت شمشیربازان روسی در المپیک پاریس
  • شمسایی: آماده بازی با ازبکستان هستیم/ لوپز: ایرانی‌ها کارشان را بلدند
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • شمسایی: برای شکست دادن ازبکستان آماده هستیم
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • جوزپه روسی: روی کین انتخابی عالی برای انجام یک خانه‌تکانی در منچستریونایتد است
  • انتقاد مگوایر از آنتونی: لازم نبود ذوق کنیم!
  • حمیداوی: شاید خسرو خیلی چیزها را نگفت!
  • رضاییان: هواداران بیایند تا فولاد بماند