Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@00:12:10 GMT

لیست باشگاه های بدنسازی شمس آباد تهران

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۴۰۷۶

لیست باشگاه های بدنسازی شمس آباد تهران

به سراغ باشگاه های بدنسازی محله شمس آباد در تهران رفته ایم.

طرفداری- باشگاه ورزشی خوب دارای ویژگی های منحصر به فردی است که چه در کوتاه مدت و چه در بلندمدت، روی روند نتیجه گیری، اهمیت دارد. شما در انتخاب باشگاه بدنسازی، باید جایی را برگزینید که در آن احساس راحتی داشته باشید و هیچ فکر و ذکری غیر از ورزش در آن نداشته باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حواستان باشد موقع انتخاب باشگاه بدنسازی، به محل باشگاه، شهریه باشگاه، محیط باشگاه، ساعات کاری باشگاه، تجهیزات باشگاه، مربیان مشغول در باشگاه، خدمات اضافی در باشگاه، پاکیزگی باشگاه و کارکنان باشگاه دقت کنید و هر کدام از این موارد را اولویت بندی کنید تا بتوانید نتیجه مدنظرتان از بدنسازی را کسب کنید.

در این مطلب، که ادامه لیست مربوط به باشگاه های بدنسازی محله های تهران است، لیست بهترین باشگاه های بدنسازی محله شمس آباد به همراه شماره تماس و آدرس (لوکیشن) محل باشگاه را برایتان آماده کرده ایم.

باشگاه های بدنسازی محله شمس آباد تهران نام باشگاه  شماره تلفن تماس آدرس لوکیشن ریتینگ گوگل شهدای 8 شهریور 02166797400

 

یافت اباد-بلوارالغدیر جنوبی-جنب بیمارستان شهدای یافت اباد-مجموعه ورزشی شهدای 8 شهریور

​​   معروف وند 02166792609

یافت آباد، خیابان معلم، خیابان شهید طاهری، مجموعه ورزشی معروف وند

​ 1.0 اسطوره 02126319367

 

شمس آباد- پایین تر از میدان ملت- سه راه پیاله - خیابان شفیعی- پلاک 21

4.0

 

دسته‌بندی: اختصاصیاخبار ایرانبخش‌های دیگر طرفداریسلامت و تندرستیبدن سازیتناسب اندامزندگی سالمبرچسب‌ها: بدنسازیباشگاه بدنسازیبدنسازی و پرورش اندامباشگاه بدن سازیبدنسازی بانوانباشگاه بدنسازی بانوانباشگاه بدنسازی تهرانباشگاهنزدیک ترین باشگاه ورزشی به منباشگاه بدنسازی محله های تهرانباشگاه بدنسازی محلات تهران دیدگاه‌ها (اولین دیدگاه را بنویسید) برای ارسال دیدگاه وارد شوید. ورود مشاهده 0 دیدگاه جدید آخرین اخبار همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر سولسشر: پوگبا تا پیش از پایان سال 2019 به میادین بازمی‌گردد؛ شاید مدیربرنامه‌ها نخواهند اما بازیکنان بزرگ دوست دارند به منچستریونایتد بیایندلیست باشگاه های بدنسازی دهکده المپیک تهرانلیست باشگاه های بدنسازی تهرانسر تهرانلیست باشگاه های بدنسازی شمس آباد تهرانرسمی؛ جنارو گتوزو به عنوان سرمربی جدید ناپولی معرفی شدرسمی؛ ترکیب تیم‌های شاختار دونتسک و آتالانتارسمی؛ ترکیب تیم های دینامو زاگرب و منچسترسیتیگوندوعان: کسب قهرمانی سوم پس از دو قهرمانی پیاپی دشوار است؛ برای بازگشت به کورس قهرمانی باید با هم متحد شویماحتمال دوری سه ماهه تیرنی از میادین به دلیل مصدومیت از ناحیه کتفاسماعیل خلیل زاده: فردا (پنج شنبه) پولِ آندره آ استراماچونی، بدون مشکل پرداخت می شود؛ صحبت های لازم را انجام دادیمکرگر: رشفورد، جیمز و مارسیال به اندازه خط حمله لیورپول و منچسترسیتی خوب هستند؛ تنها مشکل آن‌ها بی ثباتی استبازی و سرگرمی؛ تریلر بسته الحاقی بازی Kingdom Heart IIIوالرو: اینتر لایق صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان بود؛ نباید فراموش کنیم که دو بازی مهم دیگر پیش رو داریم آنسو فاتی، وارث شیرشاه می شود (کاریکاتور)بازی و سرگرمی؛ تریلر بازی Paper Beastبدنسازی و پرورش اندام؛ گردن درد: علل و راه‌های درمانویدیو؛ شوخی فن دایک با آلیسون هنگام مصاحبه (سالزبورگ-لیورپول)تماشای بازی هالند مقابل لیورپول توسط استعدادیاب‌های 40 باشگاه اروپاییهندرسون: نمی دانم صلاح چگونه آن گل را به ثمر رساند؛ شایسته کسب این برد بودیمویدیو؛ پلی به گذشته - اولین گل نیمار در لیگ قهرمانان اروپا (2013) مطالب بیشتر لیست کامل آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه بازدید بحث موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداری بودجه نهاد‌های مذهبی و فرهنگی چقدر است؟ (فیلم)این خنده که نه،، پوزخندو یادته

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۴۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استادیوم ورزشی شهر آباد تکمیل می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی دوشنبه شب در پایان برگزاری فینال مسابقات فوتبال یادواره شهدای شهرآباد در استادیوم ورزشی آن شهر عنوان داشت: یادواره‌ها و برنامه‌ها که به عنوان پاس داشت و تجلیل از مقام شامخ شهدا برگزاری می‌شود موجب آشنایی نسل جوانان و نوجوانان با این شهدا که مفاخران و افراد برجسته در حیات ما محسوب می‌شوند، است.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: امروز توسعه و پیشرفتی که در جامعه وجود دارد به خاطر ایثار گری، جانفشانی، از خود گذشتگی و برکت خون پاک و مطهر شهداست که باید به پاس داشت این ایثارگری شهدا برنامه‌های متنوع فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در خور شأن و منزلت آنها برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: فاز دوم استادیوم ورزشی شهر آباد که شامل احداث رختکن، و امکانات جانبی این استادیوم یک میلیارد تومان اعتباری برای آن تخصیص داده شده که عملیات اجرایی آن به زودی آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: فاز سوم این استادیوم که ساماندهی جاده دست رسی و روشنایی آن است نیز در اعتبارات سال جاری در نظر گرفته خواهد شد

در پایان این دوره مسابقات پیشکسوتان تیم شهدای شهر آباد با برد تیم پیشکسوتان استقلال بوشهر قهرمان این دوره شد.

کد خبر 6085952

دیگر خبرها

  • حل مشکل شهروندان با پیگیری خبری
  • احداث یک مجموعه ورزشی در محله امامزاده یحیی تا دهه فجر/ بازدید اهالی رسانه از بلدیه
  • عملیات احداث کانال دفع آب‌های سطحی در محله شرف‌آباد یاسوج اجرایی شد
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در سال ۲۰۲۳
  • فیلم | طرشت با شکوه
  • ردپای سریال جنجالی «حشاشین» در تهران
  • استادیوم ورزشی شهر آباد تکمیل می‌شود
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در قزوین