Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر فدراسیون والیبال گفت: وجود تعداد زیاد باشگاه‌ها، مربیان و ورزشکاران قم در رشته والیبال سبب شده تا این استان امکان تبدیل به یکی از قطب‌های اصلی والیبال کشور را در سال‌های آینده داشته باشد. ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۸ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم،علی فتاحی در مجمع سالیانه هیات والیبال استان که در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، با اشاره به جایگاه والیبال در قم اظهار داشت: والیبال قم در حال تبدیل به یکی از پایگاه‌های اصلی در کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حرکت مسئولان ورزشی قم باید گونه‌ای باشد که این استان یکی از میزبان‌های اصلی رقابت‌ها و رویدادهای ملی در رشته والیبال باشد.

دبیر فدراسیون والیبال ادامه داد:با توجه به ظرفیت‌های والیبال قم توقع از این رشته ورزشی در استان قم در سطح فدراسیون بالا است، فدراسیون والیبال به دنبال ایجاد زیرساخت‌های مناسب در استان‌ها و همچنین ایجاد کار تشکیلاتی و ثبات مدیریتی در والیبال کشور است.

فتاحی گفت: والیبال کشور در سال جاری فراز و نشیب‌های مختلفی را پشت سر گذاشته است، وجود تعداد زیاد باشگاه‌ها، مربیان و ورزشکاران قم در رشته والیبال سبب شده تا این استان امکان تبدیل به یکی از قطب‌های اصلی والیبال کشور را در سال‌های آینده داشته باشد.

اعلام آرای جدید کمیته انضباطی فدراسیون والیبالکوبیلسکی و میشیچ به تیم ملی والیبال ملحق شدنددومین شکست «خوش سیما» آمل در لیگ دسته اول والیبال کشور رقم خورد

وی خاطرنشان کرد: فدراسیون والیبال با مجموعه‌هایی مانند آموزش‌وپرورش، فدراسیون ورزش کارگری، نیروهای مسلح و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تعامل بسیار خوبی ایجاد کرده است.

حمید نریمان معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان قم نیز در این جلسه بیان کرد: مدیریت هیئت والیبال برای چندین ماه به‌صورت سرپرستی اداره می‌شد که این موضوع مشکل‌های متعددی برای فعالیت این هیات ایجاد کرد.

وی افزود: مسدود شدن حساب‌های هیئت والیبال قم در دوران سرپرستی این هیات، سبب شد که اعزام‌ها و برگزاری مسابقه‌های مختلف با مشکل‌های عدیده‌ای مواجه شود.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان قم افزود:در دوران مدیریت این هیئت به‌صورت سرپرستی، همه تلاش کردند تا چرخ والیبال قم بچرخد و در این مسیر برای تزریق اعتبار موردنیاز، از روش‌های مختلفی برای اعزام و برگزاری مسابقات استفاده شود.

نریمان خاطرنشان کرد: مجمع سالیانه هیات والیبال قم باید چند ماه گذشته برگزار می‌شد و باوجود پیگیری‌های مختلف اداره کل ورزش و جوانان قم برای برگزاری مجمع والیبال ولی به دلایل مختلف ازجمله مشکل‌هایی که در فدراسیون وجود داشت، این مجمع برگزار نشد.

انتهای پیام/452/ ع

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۴۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کاندیدای مستعفی» گزینه دبیری فدراسیون والیبال

به گزارش خبرنگار مهر، در آخرین روزهای سال ۱۴۰۲ انتخابات فدراسیون والیبال برگزار شد و میلاد تقوی با کسب بیشترین رای به عنوان رییس این فدراسیون انتخاب شد. وحید مرادی هم که پیش از این سرپرستی و نایب رییسی فدراسیون را برعهده داشت، در دوره ریاست تقوی در فدراسیون ماندگار شد و به عنوان نایب رییس فعالیتش را پیگیری کرد.

حالا با گذشت یک ماه از ریاست جدید فدراسیون والیبال، تقوی هنوز در مورد پست دبیری فدراسیون تصمیم‌گیری نکرده و باید دید رییس جدید و جوان برای این پست چه گزینه‌ای را در نظر گرفته است. البته طبق پیگیری‌های خبرنگار مهر گویا امیرحسین منظمی گزینه تقوی برای پست دبیری فدراسیون والیبال است. منظمی در دوران ریاست ضیایی در فدراسیون والیبال به عنوان دبیر فدراسیون مشغول به فعالیت بود، او همچنین در دوره ریاست داورزنی هم عضو هیأت رییسه فدراسیون بود.

منظمی در انتخابات فدراسیون والیبال نامزد پست ریاست فدراسیون بود اما پیش از رأی‌گیری از حضور در انتخابات انصراف داد. البته شنیده می‌شود به غیر از منظمی دو گزینه دیگر در لیست تقوی برای پست دبیری فدراسیون هستند اما جدی‌ترین گزینه امیرحسین منظمی است.

کد خبر 6078476 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • ۱۵ پایگاه ورزش قهرمانی نابینایان در کشور ایجاد شده است
  • هاشمی: از میزبانی هندبال ایران حمایت می‌کنیم
  • هاشمی: از میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا حمایت خواهیم کرد
  • کیومرث هاشمی: از میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا حمایت خواهیم
  • آخرین مهلت اعلام آمادگی تیم‌ها برای حضور در لیگ برتر والیبال
  • تجمع شطرنجی‌ها مقابل وزارت ورزش برای حمایت از پریدر/ قول اسبقیان به معترضان
  • سرپرست تیم‌های ملی والیبال نوجوانان و جوانان پسر معرفی شدند
  • رونمایی از جدیدترین انتصاب رئیس فدراسیون والیبال
  • تقوی: داورزنی نمی‌خواست رئیس شوم/ به کسی باج نمی‌دهم
  • «کاندیدای مستعفی» گزینه دبیری فدراسیون والیبال