Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-25@18:54:55 GMT

استراماچونی شنبه روی نیمکت استقلال می‌نشیند

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۴۲۴۰

به گزارش ایرنا، اسماعیل خلیل‌زاده  برای مذاکره با  وکیل «آندره آ استراماچونی» به ترکیه سفر کرده است.

امروز مذاکرات اولیه برای بازگشت «آندره آ استراماچونی» با وکیل وی در استانبول انجام و توافقاتی میان طرفین صورت گرفت.

ادامه مذاکرات سرپرست استقلال و وکیل سرمربی ایتالیایی آبی‌پوشان ادامه داشت و نتایج خوبی حاصل شد و قرار است فردا مطالبات استراماچونی به او پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با پرداخت طلب استراماچونی بزرگ‌ترین اختلاف طرفین برطرف خواهد شد.

البته در مذاکرات طرفین بندهای دیگری وجود خواهد داشت.

طبق قرارداد جدید باشگاه استقلال؛ استراماچونی تا ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ سرمربی ‌آبی‌پوشان تهرانی خواهد بود.

استراماچونی از این پس و طبق توافق صورت گرفته، با قراردادی به ارزش ماهیانه ۵۰هزار دلار سرمربی آبی‌پوشان باقی می‌ماند. دستمزد وی نیز از طریق حسابی که در ترکیه باز شده است، به این مربی پرداخت می‌شود.

دستیاران وی نیز طبق این توافق دستمزد خود را خواهند گرفت اما مبالغ دریافتی آنها بسیار کمتر خواهد بود.

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد استراماچونی ظرف ۴۸ ساعت آینده به ایران سفر می‌کند تا روز شنبه بر روی نیمکت آبی‌پوشان مقابل شاهین شهرداری بوشهر بنشیند.

اسماعیل خلیل‌زاده پیرامون آخرین وضیعت مذاکرات انجام شده با استراماچونی اظهار داشت: مقدمات واریز پول به حساب استراماچونی فراهم شده است. فردا صبح این پول که پیشتر برگشت خورده بود، به حساب وی بدون مشکل واریز می‌شود. این پول از مسیر صحیحی که تدابیرش اندیشیده‌ شده، به حساب سرمربی ایتالیایی منتقل خواهد شد.

سرپرست باشگاه استقلال افزود: مذاکرات اولیه با استراماچونی و وکلای وی صورت گرفته و امیدواریم با واریز وجه، مقدمات سفر وی به تهران فراهم شود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۴۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کجایی آقای تنومند؟ | غیبت تاثیرگذار ستاره استقلال

به گزارش همشهری‌آنلاین،‌ اگرچه پیروزی‌های استقلال ادامه دارد و این تیم همچنان توانسته با یک امتیاز برتری نسبت به پرسپولیس در صدر جدول باقی بماند، اما ۲‌گلی که آبی‌ها در دقایق پایانی بازی با شمس‌آذر قزوین دریافت کردند باعث شد فعلا عنوان بهترین خط دفاعی لیگ برتر را به پرسپولیس بدهند. هم‌اکنون سرخ‌ها با ۱۳‌گل دریافتی صاحب این عنوان هستند و این در حالی است که تعداد گل‌های خورده استقلال به عدد۱۴رسید. موضوع مزبور از این جهت حائز اهمیت است که رویکرد استقلال در این فصل مثل ۲‌سال پیش، ارائه فوتبال اقتصادی و محافظه‌کارانه بر مبنای دریافت حداقل گل بوده است. تا یک جا هم آبی‌ها در این زمینه عالی عمل کردند، اما در هفته‌های اخیر ساختار دفاعی آنها تا حدودی متزلزل عمل کرده است. این وضعیت در بازی خانگی با مس رفسنجان منجر به توقف استقلال شد و چیزی نمانده بود در دیدار با شمس‌آذر هم همین تراژدی تکرار شود.

حداقل آمار و ارقام اینطور نشان می‌دهد که یکی از دلایل افت دفاعی استقلال، غیبت رافائل سیلوا بوده است. مدافع برزیلی که بعد از یک دوره جدایی از جمع آبی‌پوشان بار دیگر به این تیم پیوست، عملکرد خوبی در استقلال داشته، اما طی هفته‌های اخیر به دلایل نه‌چندان مشخص نیمکت‌نشین شده است. در شرایطی که از مواردی همچون قهر یا مصدومیت به‌عنوان دلیل نیمکت‌نشینی سیلوا یاد می‌شد، شایعاتی هم وجود داشته است در مورد اینکه مدافع برزیلی به‌دلیل نزدیکی به مدیریت باشگاه مورد غضب کادرفنی قرار گرفته. هر چه هست آمار ترانسفرمارکت می‌گوید سیلوا در دو مسابقه با مس رفسنجان و آلومینیوم اراک در فهرست ۱۸‌نفره قرار داشته (یعنی مصدوم نبوده) و در دیدار با شمس‌آذر به‌طور کلی از لیست خارج شده است. استقلال در غیاب این بازیکن طی ۳‌بازی، ۴‌گل خورده و هنوز وضعیت او برای حضور در مسابقه حساس بیرون از خانه برابر تراکتور روشن نیست.

کد خبر 846896 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • کجایی آقای تنومند؟ | غیبت تاثیرگذار ستاره استقلال
  • شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد
  • بمب بزرگ مالکان جدید استقلال؛ سرمربی پرافتخار در یک‌قدمی نیمکت آبی‌ها
  • رافت: نیمکت پرسپولیس از استقلال قویتر است
  • پایان فصل برای مهدی‌پور؛ هافبک استقلال زیر تیغ جراحان رفت
  • یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور
  • گزینه جذاب آلمانی برای نیمکت تراکتور
  • پیگیری علت لغو دیدار فجر سپاسی شیراز و استقلال آبی پوشان ملاثانی در اهواز