Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@23:17:34 GMT

مصوبات سفر استاندار پیگیری می شود

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۴۲۵۲

مصوبات سفر استاندار پیگیری می شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، میرجعفریان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی در نشست مشورتی با بخشداران؛ شهرداران؛ دهیاران و شورا‌های اسلامی شهری و روستایی شهرستان طبس گفت:نزدیک به ۴۰ درصد مصوبات سفرهای استاندار مربوط به روستا ها است و مدیران دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند موضوعات مطروحه در مصوبات سفر‌ها را پیگیری و اجرایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه در مدت حضورش به عنوان معاون استاندار برای نهمین بار به شهرستان طبس سفر می کند، فزود: حدود ۴۰ درصد روستا‌های این شهرستان را از نزدیک دیده‌ و و با شرایط آن آشنا است.

 میرجعفریان  حضور مقامات ارشد کشوری در خراسان جنوبی را حاصل شناخت استاندار از وضعیت کامل شهرستان‌های استان دانست و عنوان کرد: عمده تنش‌های آبی روستایی با اعتبار و تفاهم‌نامه سفر معاون رئیس جمهور به طور پایدار در استان حل خواهد شد و از طرفی انعقاد تفاهم نامه ایجاد هزار هکتار گلخانه در تمام نقاط استان خراسان جنوبی با اشتغال ۸ هزار نفر نیز از برکات همین سفر‌ها بوده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به همایش کشوری روستا و عشایر که برای اولین بار در خارج از تهران و در خراسان جنوبی  برگزار شد، بیان کرد:به لطف سفر مقام‌های کشوری علاوه برانعقاد تفاهم‌نامه‌های پایدار و محکم، ۵۰۰ میلیارد تومان نیز تنها در سفر دکتر جهانگیری برای استان منعقد شد.

او  همچنین با اشار به به اختصاص دام مولد برای روستائیان تصریح کرد:پایان عملیات احداث ۹۲ مرکز درمانی معطل مانده استان خراسان جنوبی نیز رقم خورده و ۵۸ مدرسه کانکسی و همچنین  سیستم گرمایش قدیمی و غیراستاندارد در مدارس بزودی حذف می‌شود.

 میرجعفریان گفت: احداث ۱۰ هزار واحد مسکن محرومین موضوعی است که می‌تواند تا حدی به بحران زمین و مسکن پایان دهد و خانه‌های فرسوده و ناامن را حذف کند.

معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی افزود:برای کار‌های انجام شده در شرایط ناجوانمردانه‌ای که دشمن برای ایران خلق کرده است؛ هیچ منتی نباید بر سر مردم باشد و این‌ها وظیفه خادمان مردم و مسئولان است.

در حال تکمیل...

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسکن محرومین همایش روستا و عشایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۴۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی به منظور حضور موثر استان در این نمایشگاه با حضور مسئولان ذی‌ربط برگزار شد.

استاندار در این نشست گفت: نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ در تهران از روز ۸ اردیبهشت تا ۱۲ اردیبهشت برگزار می‌شود و خراسان جنوبی در این نمایشگاه حضور فعال خواهد داشت.

آقای قناعت افزود: در نمایشگاه اکسپو امسال از ۸۴ کشور خارجی با حضور دو هزار تن از سفیران، تجار و سرمایه‌گذاران و مسئولان کشوری حضور خواهند داشت و این حضور بهترین فرصت برای خراسان جنوبی است که محصولات استراتژیک خود از جمله زرشک، زعفران، گوهرسنگ‌ها و معادن منطقه از جمله بنتونیت را معرفی کند.

به گفته وی نباید این فرصت‌ها را از دست دهیم و به دنبال بازار‌های هدف باشیم تا بتوانیم سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را در استان جذب کنیم.

استاندار از تهیه هفت تفاهم نامه که نهایی شده است خبرداد که در این نمایشگاه به امضا خواهد رسید که نباید این فرصت را از دست بدهیم و با همکاری دستگاه‌های مربوطه زمینه ساز رشد اقتصادی و توسعه در استان باشیم.

ذاکریان مدیر کل اقتصاد و دارایی استان هم از چاپ کتاب ۱۱۰ فرصت سرمایه‌گذاری در استان خبر داد و گفت: امکانات و توانمندی‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های صنعت و معدن و کشاورزی و گردشگری در این کتاب گردآوری شده است.

دیگر خبرها

  • ۵۰ مصوبه برای حل مشکلات شرق شهرستان اصفهان
  • امضای تفاهم نامه طرح فیبر نوری در بیرجند
  • اتمام حجت معاون قضایی دادگستری کرمان پیرامون اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌های مدیران
  • بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار به باروق
  • حضور خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در استان تهران/ احداث ۲ مگافارم پیگیری می‌شود
  • استاندار لرستان: وضعیت اعتبارات مصوباتی که به اتمام نرسیده‌اند، پیگیری می‌شوند
  • تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان
  • ۲ هزار و ۳۰۰ قطعه زمین در خراسان جنوبی آماده واگذاری است