Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@20:48:54 GMT

همه به همایش «نسل آفتاب» دعوتید

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۴۲۹۸

همه به همایش «نسل آفتاب» دعوتید

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در چهلمین سال تاسیس این اتحادیه در نظر دارد تا همه یاران انجمنی را به همایش نسل آفتاب دعوت کند تا بار دیگر بعد از سال‌ها دیدارها تازه شود.

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، با توجه به تأکیدات فراوان حجت‌الاسلام والمسلمین حاج‌علی اکبری نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان مبنی بر تشکیل مجمع ادوار، این اتحادیه در نظر دارد تا اعضای مجمع مرکزی از زمان تاسیس اتحادیه تا امروز در همایشی گرد هم آیند و از تجربیات و خاطرات شیرین خود برای یاران تازه انجمنی بگویند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به برگزاری همایش «نسل آفتاب» با محوریت سپاس نسل چهارمی‌ها، از نسل اول و دوم انجمن‌های اسلامی در بهمن ماه سال جاری در تهران؛ چنانچه مایل به حضور هستید در آدرس لینک زیر کلیک کنید در قسمت مربوطه  گزینه "بله" را انتخاب نمایید.

https://survey.porsline.ir/s/eoSZddK/

لازم به ذکر است این همایش که برای اعضای مجمع مرکزی و اعضای قرارگاه ملی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان پیش‌بینی شده است منتظر حضور گرم انجمنی‌ها در سراسر کشور هست.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانش آموزان آموزش مقام معظم رهبری همایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۴۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق اعضای اتحادیه اروپا برای تحریم های بیشتر علیه ایران

به گزارش جماران؛ به نقل از ایرنا، جوسپ بورل - مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا خبر داد که تحریم‌های پیشنهادی، ممنوعیت انتقال قطعات مورد نیاز برای تولید پهپاد و موشک در ایران و صادرات آن به آنچه وی گروه‌های نیابتی ایران در منطقه خواند، شامل می‌شود.

بورل گفت: ما درباره گسترش تحریم‌ پهپادی ایران به نحوی که تولید موشک‌ و احتمال انتقال آن‌ها به روسیه را شامل شود، به توافق سیاسی دست یافتیم.

وی افزود: حوزه تحریم‌ها نیز بر اساس پیشنهاد اعضای شورا، کل منطقه خاورمیانه و دریای سرخ را شامل می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • انتصاب اعضای کارگروه همایش «حکیم طوس»
  • ◄ درخواست مهم انجمن رانندگان کامیون از اتحادیه تولیدکنندگان قطعات وسائط سنگین
  • سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • انتشار پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران
  • ◄ شکایت آهن فروشان از انجمن کامیونداران + سند
  • توافق اعضای اتحادیه اروپا برای تحریم‌های بیشتر علیه ایران
  • توافق اعضای اتحادیه اروپا برای تحریم های بیشتر علیه ایران
  • توضیحات شرکت پلیمر آریاساسول در رابطه با مصوبات مجمع عمومی سال ۱۴۰۲