Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@23:02:44 GMT

واکنش پلیس بارسلون به تعویق احتمالی ال کلاسیکو

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۴۳۰۲

واکنش پلیس بارسلون به تعویق احتمالی ال کلاسیکو

به نظر می رسد این بار برنامه ای در مورد تعویق دیدار بارسلونا و رئال مادرید وجود ندارد.


به گزارش "ورزش سه"، با بیانیه امروز پلیس کاتالونیا، هواداران بارسا و رئال می توانند نسبت به برگزاری ال کلاسیکوی حساس هفته آینده اطمینان داشته باشند. موسوس، نیروی پلیس کاتالونیا قول داده است تا در دیدار بارسلونا و رئال مادرید در استادیوم نیوکمپ در تاریخ 18 دسامبر، امنیت را تامین کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالیکه یک هفته تا این دیدار حساس باقی مانده، اخبار زیادی در مورد احتمال بروز نا امنی و حتی انتقال این دیدار به یک استادیوم دیگر مطرح شده، اما پلیس کاتالونیا اطمینان داده که ورود دو تیم به نوکمپ و وضعیت مناطق اطراف ورزشگاه از سوی آنها کنترل می شود.

 

 

موسوس حتی اعلام کرد که این مسابقه که ابتدا قرار بود تاریخ 26 اکتبر برگزار می شد، باید در همان تاریخ اصلی آن انجام می شده و دلیلی برای تعویق آن وجود نداشت.

 

موسوس اعلام کرد که هر اتفاقی در ورزشگاه رخ می دهد بر عهده باشگاه بارسلونا است، اما آنها اطمینان می دهند که این باشگاه در حال تلاش برای تامین امنیت است. این اتفاق در حالی رخ داده که در روزهای اخیر گروه های جدایی طلب با انتشار بیانیه هایی مدعی شدند قصد دارند در روز برگزاری دیدار بارسلونا و رئال مادرید دست به تظاهرات بزنند و به همین دلیل اخباری در مورد احتمال لغو دوباره این بازی حساس منتشر شده بود.

بارسلونا رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۴۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه‌شدن آرسنال به صف مشتریان فرلاند مندی

مشخص نیست که با ورود احتمالی آلفونسو دیویس، فرلاند مندی در رئال مادرید خواهد ماند یا نه

طرفداری | به گزارش اکیپ، آرسنال نیز به مانند چند باشگاه لیگ برتری دیگر، تمایل خود به جذب فرلاند مندی را نشان داده‌است. این مدافع فرانسوی و 28 ساله تا سال ۲۰۲۵ با رئال مادرید قرارداد دارد و ورود احتمالی آلفونسو دیویس در تابستان پیش رو ممکن است جایگاه او در ترکیب کهکشانی‌ها را به خاطر بیاندازد.

گفتنی است علاوه بر آرسنال، لیورپول، منچستریونایتد و نیوکاسل نیز به جذب مندی علاقه‌مند هستند. فرلاند مندی در تابستان ۲۰۱۹ با قراردادی به ارزش ۴۸ میلیون یورو از المپیک لیون به رئال مادرید پیوست. او تا به این لحظه 165 بازی برای کهکشانی‌ها انجام داده و آمار 6 گل و 10 پاس گل را به ثبت رسانده است.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • اضافه‌شدن آرسنال به صف مشتریان فرلاند مندی
  • نشانه‌گیری اتفاقی اما بسیار دقیق فران تورس در پایان ال‌کلاسیکو / فیلم
  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!
  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم
  • سکوت آندری لونین شکست: توپ لامین یامال از خط رد نشد
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • موندو افشا کرد: ملاقات فلورنتینو پرز با تیم داوری ال‌کلاسیکو پیش از شروع مسابقه
  • ناراحتی لامینه یامال پس از گل پیروزی بخش جود بلینگام در ال کلاسیکو / فیلم
  • دلداری پرز به لاپورتا قبل از ال‌کلاسیکو!
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو