Web Analytics Made Easy - Statcounter

«عباس اکبری»  عصر چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مصرف گاز در جایگاه‌های سی‌ان‌جی ساوه از ابتدای امسال تا پایان مهرماه ۱۹ میلیون و ۴۴۳ هزار و ۵۲۰ مترمکعب بوده است.

وی اظهار داشت: مشترکان این شهرستان اعم از سی‌ان‌جی، خانگی و تجاری از ابتدای امسال تا آبان ماه ۴۴۶ میلیون و ۸۵ هزار و ۹۹۸ مترمکعب گاز مصرف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شرکت گاز ساوه خاطرنشان کرد: هشت جایگاه عرضه گاز سی‌ان‌جی در ساوه و ۲ جایگاه در نوبران و غرق آباد فعالیت دارند.

اکبری  یادآور شد: با فرارسیدن فصل سرما شهروندان باید وارد ایمنی به خصوص در نصب وسایل گرمایشی گازسوز خانگی را رعایت کنند و مراقب انتشار گاز منوکسید کربن باشند.

وی در بخشی از سخنانش گفت: حذف قبوض کاغذی  از راهکارهای شرکت گاز برای رفاه حال شهروندان و نیز صرف‌ جویی در هزینه‌ها و ارتقای کیفیت و دقت اراده خدمات مشترکان و حفاظت از محیط زیست  است.

رییس شرکت گاز ساوه عنوان کرد: مردم برای دریافت صورتحساب گاز مصرفی از طریق پیامک باید به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کرده و یا با شماره گویای ۳۳۸۹۲ تماس بگیرند یا به شماره  ۱۰۰۰۱۹۴ اپیامک بفرستند.

۱۰۶ هزار مشترک خانگی، عمومی و تجاری در شهرستان ساوه از خدمات شرکت گاز بهره‌مند هستند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 پیامک حفاظت از محیط زیست سرما کربن گاز قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۴۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۳۷(سی و هفتمین)جایگاه سوخت استان در یاسوج

دیگر خبرها

  • خودرو ، جایزه صرفه جویی در مصرف برق
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • اجرای طرح کدینگ نباید به صنعت گردشگری و جذب مسافر لطمه وارد کند
  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال
  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید
  • میزان ظرفیت تولید گاز به ۸۷۵ میلیون متر مکعب رسیده است
  • افتتاح ۳۷(سی و هفتمین)جایگاه سوخت استان در یاسوج
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان تابستان امسال