Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@17:25:47 GMT

مرکز آموزش و پژوهش ایسنا اصفهان آغاز به کار کرد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۴۳۵۷

مرکز آموزش و پژوهش ایسنا اصفهان آغاز به کار کرد

ایسنا/اصفهان همزمان با بیستمین سالگرد تاسیس خبرگزاری ایسنا، مرکز آموزش و پژوهش ایسنا منطقه اصفهان با عنوان «ایسنا کلاس» آغاز به کار کرد.

سردبیر ایسنا منطقه اصفهان با اعلام این خبر، گفت: مرکز آموزش و پژوهش ایسنا با عنوان «ایسنا کلاس»، محلی برای آموزش مهارت‌های جانبی به خبرنگاران و همچنین تربیت نیروهای زبده با دو بال آموزش و پژوهش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، پروانه سادات عبداللهی اظهار کرد: خبرگزاری ایسنا در راستای رسالت تربیت خبرنگاران خبره نیازمند مرکزی برای آموزش و تربیت نیروهای جوان بود، از این رو جهاد دانشگاهی در صدد تاسیس مرکزی برای این هدف برآمد.

وی افزود: از اوایل تیر ماه امسال، مکانی  برای این منظور تجهیز شد تا آموزش های تئوری لازم ارائه و خبرنگاران و عکاسان جوان در کنار دبیران سرویس خبرگزاری ایسنا شیوه های خبرنویسی را به صورت عملی آموزش ببینند.

سردبیر ایسنا منطقه اصفهان با بیان اینکه در ایسنا کلاس دوره‌های آموزش مقدماتی خبر، گزارش نویسی، مقاله نویسی، عکس و فیلم و کارگاه‌های انتقال تجربه و ... برگزار می‌شود، تصریح کرد: امروز در جشن بیست سالگی خبرگزاری ایسنا، این مرکز به صورت رسمی افتتاح شد.

عبداللهی خاطرنشان کرد: در ایسنا کلاس، آموزش و جذب نیروهای جوان دائما جریان پیدا می‌کند و خبرنگاران جوان و تازه کار در کنار خبرنگاران قدیمی ایسنا فعالیت می‌کنند تا پویایی این خبرگزاری همواره حفظ شود.

به گزارش ایسنا، مرکز آموزش و پژوهش ایسنا اصفهان شامگاه چهارشنبه با حضور محمود مراثی رئیس جهاد دانشگاهی اصفهان، زهرا حیدری مدیر اداره استان های ایسنا، شیده ناعمی مسئول اخبار استان اصفهان و جمعی از خبرنگاران قدیمی و جدید ایسنا افتتاح شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی ایسنا آموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۴۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامت ۸۵ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: از آغاز تعطیلات نوروزی تاکنون ۸۵ هزار مسافر در کلاس‌های درس مدارس استان اسکان یافته و از خدمات آن بهره‌مند شدند. - اخبار استانها -

علی موحدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با اشاره به تشکیل ستاد اسکان مسافران نوروزی در آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: ستاد اسکان آموزش و پرورش استان بوشهر 460 مدرسه، 3 هزار و 450 کلاس ، 20 سالن سرپوشیده، 8 اردوگاه دانش‌آموزی و 400 نمازخانه را برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی آماده کرده است.

وی از ایجاد 23 پایگاه برای خدمات‌رسانی به مسافران در نقاط مختلف استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: 23 پایگاه در 18 منطقه و شهرستان آموزش و پرورش استان بوشهر در پذیرایی از مسافران نوروزی خدمات‌رسانی می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به ظرفیت گردشگری این استان خاطرنشان کرد: این مجموعه از همه ظرفیت‌ها برای استقبال از گردشگران استفاده می‌کند.

موحدی با بیان اینکه نوروز گذشته 241 هزار مسافر و گردشگر در مدارس و کلاس‌های درس استان بوشهر اسکان یافتند تصریح کرد: از 28 اسفند تاکنون بیش از 85 هزار مهمان نوروزی در کلاس‌های درس مدارس اسکان داده شد که مسافران به نسبت نوروز سال گذشته، افزایش داشته است.

وی بوشهر را جزء 4 استان مقصد گردشگری فرهنگیان کشور اعلام و بیان کرد: برای پیشگیری از حوادث احتمالی در وضعیت آب و هوایی سالن‌های ورزشی و اردوگاه‌های آموزش و پرورش استان بوشهر آماده پذیرایی از مسافران است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر اضافه کرد: شهرستان‌های بوشهر، گناوه، دیلم و دشتستان به ترتیب بیشترین آمار پذیرش مسافر در مدارس داشته‌اند.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • آموزش قرآن در مسجد جامع شهر گوگد گلپایگان
  • ۱۰ توصیه رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس برای جهش تولید
  • اسکان بیش از ۲ هزار خانوار در مدارس خراسان جنوبی
  • نیازمند ایجاد واحد پژوهشی و فناوری مجزا در کشور هستیم 
  • آغاز فعالیت ۴۳ پایگاه سنجش نوآموزان از ۱۴ فروردین ۱۴۰۳
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه‌ پس از تعطیلات اعلام شد
  • اسکان ۸۵ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر
  • اسکان بیش از ۱۱ هزار و ۵۰۰ مهمان نوروزی در مدارس کرمانشاه
  • اقامت ۸۵ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر
  • برگزاری کلاس آموزش قرآن کریم در روستای الیف + تصاویر