Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@04:30:08 GMT

فعالیت ۲۱۰۰۰ داوطلب در جمعیت هلال احمر گلستان

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۴۵۱۵

فعالیت ۲۱۰۰۰ داوطلب در جمعیت هلال احمر گلستان

استاندار گلستان با بیان اینکه اعتماد مردم، مهم‌ترین سرمایه هلال احمر است، گفت: یکی از سرمایه‌های هلال احمر ۲۱ هزار داوطلب است که در استان فعالیت می‌کنند. ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۲ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، هادی حق‌شناس امروز در نشست صمیمی با اعضای شورای مدیران جمعیت هلال احمر استان اظهارداشت: اصول هفتگانه جمعیت هلال احمر بر محور کمک به مردم بسیار ارزنده است، البته که اصل هفتم یعنی جهان شمولی، سبب ایجاد نگاه مثبت در تمامی مردم جهان به این نهاد خدمت‌رسان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به جنبه بین‌المللی بودن فعالیت‌های هلال احمر گفت: این امر سبب شده که جمعیت هلال احمر استان با استاندارهای مطلوب و قابل قبول در صحنه‌ها حاضر باشد.

استاندار گلستان با بیان اینکه اعتماد مردم مهم‌ترین سرمایه اجتماعی هلال احمر است، افزود: واژه هلال احمر برای همه مردم شیرین است به گونه‌ای که هر زمان نیروهای هلال احمر در صحنه حادثه دیده می‌شوند؛ مایه آرامش خاطر برای حادثه‌دیدگان هستند.

گزارش| نابسامانی در حیاط خلوت هلال احمرتولید 91 محصول دارویی در هلال احمراستعفای پیوندی پذیرفته شد/ انتخاب رئیس جدید جمعیت هلال احمر در هفته آینده

وی ادامه داد: امداد خالصانه هلال احمر در سیل ابتدای امسال و سیلاب اخیر نوکنده شایسته تقدیر بود و باید همه از زحمت‌های نیروهای داوطلب قدردانی کنیم زیرا آنها سرمایه‌های بزرگ هستند.

حق‌شناس تصریح کرد: سرمایه‌های حقیقی و بی‌مانند جمعیت هلال احمر، داوطلبان هستند که باید آنان به ویژه 21 هزار عضو داوطلب در جمعیت هلال احمر گلستان به پاس خدمات داوطلبانه، قدردانی کرد.

وی گفت: با توجه به گزارش مدیرعامل هلال احمر استان در خصوص استعدادها و ظرفیت‌های این جمعیت هلال احمر استان اعلام می‌کنم با تمام توان پیش بروید بنده هم در این مسیر همراه شما خواهم بود و هر زمان کمکی باشد دریغ نخواهم کرد.

انتهای پیام/581/ ع

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۴۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج فوتی و ۱۸ مصدوم در اثر واژگونی اتوبوس در گردنه حیران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در گردنه حیران در مسیر اردبیل به آستارا، پنج نفر جان خود را از دست دادند و ۱۸ نفر مصدوم شدند.

حمید قویدل روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با اعلام این خبر اظهار کرد: ساعت ۳/۵۰ صبح امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ بدنبال واژگونی یک دستگاه اتوبوس در گردنه حیران، نرسیده به هتل پارلا، بلافاصله امدادگران جمعیت هلال احمر و نیروهای اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: در این حادثه پنج نفر جان خود را از دست داده و ۱۱ مصدوم این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و پنج دستگاه آمبولانس به بیمارستان فاطمی اردبیل و هفت مصدوم دیگر توسط ۴ دستگاه آمبولانس استان گیلان به بیمارستان شهید بهشتی آستارا منتقل شدند.

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل مسیر این اتوبوس از استان آذربایجان شرقی به سمت گیلان بوده است که بامداد امروز دچار سانحه شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سه کشته در واژگونی یک پژو در کرمان واژگونی جرثقیل در ولنجک تهران ۲ مصدوم داشت (+فیلم) واژگونی اتوبوس در گردنه حیران / ۲۷ نفر مصدوم شدند

دیگر خبرها

  • توزیع بسته‌های معیشتی به ارزش ۴۶ میلیارد ریال در مازندران
  • امدادرسانی هلال احمر ایلام در دو سال گذشته ۹۰ درصد افزایش یافته است‌
  • تهیه و توزیع ۵ هزار سبد معیشتی از سوی داوطلبان هلال احمر مازندران در نوروز ۱۴۰۳
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در جنوب سیستان و بلوچستان
  • هلال احمر استان بوشهر در آماده‌باش است
  • پنج فوتی و ۱۸ مصدوم در اثر واژگونی اتوبوس در گردنه حیران
  • جسد پیرمرد هرسینی در آب‌های کرمانشاه کشف شد
  • هشدار سیل در کرمان/ جمعیت هلال‌احمر در حالت آماده باش قرار گرفت
  • معاونت داوطلبان هلال احمر اردبیل رتبه دوم را کسب کرد
  • امدادرسانی‌ به فرد سقوط کرده از ارتفاعات چهارمحال و بختیاری