Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@01:20:11 GMT

افتتاح بیست و دومین نمایشگاه الکامپ قم

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۴۵۸۷

افتتاح بیست و دومین نمایشگاه الکامپ قم

بیست و دومین نمایشگاه الکامپ قم با حضور معاون وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات در محل دائمی نمایشگاه‌های استان قم افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، بیست و دومین نمایشگاه الکامپ قم با حضور «سید ستار هاشمی» معاون فناوری و نوآوری اطلاعات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و مسئولان استانی در محل دائمی نمایشگاه‌های استان قم افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سید ستار هاشمی در آیین افتتاحیه این نمایشگاه به اهمیت رشد اقتصاد دیجیتال کشور در مجمع جهانی اقتصاد اشاره کرد و بر جایگاه فناوری اطلاعات در روند تحولات کشور و توسعه اقتصاد دیجیتال تاکید کرد.

 

سید رضا موسوی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم نیز در این مراسم گفت: با توجه به پتانسیل صادرات محصولات فناوری اطلاعات در استان قم و وجود منابع ارزشمند برای تولید محتوا، باید با کمک معاونت فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، امکان توسعه بازار بین‌الملل برای شرکت‌ها و استارتاپ‌های قوی و فعالان بخش خصوصی قم فراهم شود.

 

لازم به ذکر است این نمایشگاه تا( 22 آذر)از ساعت 17 الی 22 در محل دائمی نمایشگاه های قم برپاست.

پایان پیام/78

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد سامانه فهما مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد انتخابات بودجه نمایشگاه تخصصی الکامپ نمایشگاه الکامپ الکامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۴۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  در این جلسه تصویب شد تا در هفته شورا‌های اسلامی، همایشی با عنوان تقدیر از شورا‌های برتر شهری، روستایی، بخش و شهرستان با حضور ۲۰۰۰ نفر از اعضای شورا‌های شهر و روستای استان برگزار شود.

 

در این نشست دستورالعمل‌های قانونی منع به کارگیری اعضای شورا‌های اسلامی در پست‌های مدیریتی بررسی شد.

 



دیگر خبرها

  • طرح مرکز رشد و نوآوری توسعه اکوسیستم کارآفرینی کردستان (تاک) افتتاح شد
  • اقتصاد دیجیتال وضعیت بیکاری و اقتصادی را کردستان بهبود می بخشد
  • توسعه حوزه ICT راه نجات عقب‌ماندگی‌های اقتصادی کردستان
  • دومین اجلاسیه ۴ هزار شهید گلستان برگزار می‌شود
  • برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی
  • اتصال زیست‌بوم فناوری به عرصه آبادانی با «آبادیران»
  • فراخوان حضور در دومین دوره کاری حرفه‌ای رایان
  • آغاز ثبت‌نام اولیه بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ
  • ثبت‌نام اولیه بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ آغاز شد
  • پیش ثبت‌نام بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ آغاز شد