Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دلیل کشف قرص‌هایی از نوع خواب آور و قرص برنج در محصولاتی مانند کیک و بیسکوییت، آموزش و پرورش بخشنامه‌ای را در این رابطه به مدارس ابلاغ کرده است. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، انتشار عکس و خبری در فضای مجازی کاربران را نگران کرده است. در متن این خبر گفته شده که به دلیل کشف قرص‌هایی از نوع خواب آور و قرص برنج در محصولاتی مانند کیک و بیسکوییت، آموزش و پرورش بخشنامه‌ای را در این رابطه به مدارس ابلاغ کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در پی انتشار این خبر کیانوش جهانپور، رئیس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت در گفتگو با خبرآنلاین این موضوع را تکذیب کرد.
جهانپور گفت: اصلا چنین چیزی بخشنامه نشده است و احتمالا بعضی افراد در فضای مجازی دنبال مسائل خاصی هستند و این موضوع ربطی به تولید کیک و ویفر و کارخانجات و صنایع غذایی ندارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: قرص خواب آور قرص جهانپور وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۴۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۴۰۰ مدرسه سیار و کوچ‌رو وجود دارد

علی تیرگیر، مدیرکل دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر وزارت آموزش و پرورش گفت: رویکرد آموزش و پرورش این است که فضای آموزشی و یادگیری دانش‌آموزان با کیفیت باشد.

وی با بیان این که در برخی نقاط کشور مدارس کانکسی وجود دارد؛ افزود: ما در تلاشیم مدارس کانکسی و کپری که شرایط مناسب فضای آموزشی را ندارند به یک محیط آموزشی ایمن و با کیفیت تبدیل کنیم.

او ادامه داد: اواخر سال گذشته و اوایل سال جاری وزیر آموزش و پرورش توجه ویژه به بهسازی، مقاوم‌سازی و احداث مدارس در مناطق کم برخوردار و عشایری داشته‌اند.

تیرگیر با بیان این که در دو سال گذشته برخی از مدارس عشایری و مرزی را بازسازی نوسازی و احداث کرده‌ایم، اظهار کرد: ما برخی از مدارس کانکسی را به مدارس ثابت تبدیل کرده‌ایم.

مدیرکل دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر اعلام کرد: در حال حاضر بیش از ۱۴۰۰ مدرسه سیار و کوچ رو داریم که تعدادی از این مدارس کانکسی هستند. در تلاشیم کانکس‌ها جمع آوری شده و یا به کانکس‌های با کیفیت تبدیل شوند.

گفتنی است که در حال حاضر ۱۸ درصد مدارس کشور ناایمن هستند.

 در مهر پارسال ۵۰ هزار کلاس در مناطق روستایی و کم برخوردار در طرح شهید عجمیان ساخته شد و بیش از ۳.۵ میلیون متر مربع فضای مدرسه نیز ساخته‌ شده است. در پویش همه حاضر ۱۵۰۰ میلیارد توسط ۱۸ نهاد جمع آوری و به دست دانش آموزان رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • اصلاح قانون تأسیس مدارس غیر دولتی ابلاغ شد
  • توزیع شیر رایگان در مدارس استان مرکزی
  • عملیات سخت شناور‌کردن تقویم آموزشی
  • وزیر آموزش و پرورش: کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجومعلمان لغو شد
  • ساخت مدارس باید مطابق با اقلیم سیستان و بلوچستان باشد
  • احتمال تغییر زمان آغاز سال تحصیلی مدارس
  • ۱۸ درصد مدارس کشور ناایمن است
  • تغییر زمان آغاز سال تحصیلی مدارس کشور
  • بیش از ۱۴۰۰ مدرسه سیار و کوچ‌رو وجود دارد
  • اسکان موقت نوروزی ۱۰ هزار و ۲۰۶ نفر روز در مدارس آذربایجان‌غربی