Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-24@05:18:58 GMT

عکس ؛ حرکت قشنگ صادقی برای کاپیتان مصدوم !

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۴۷۵۰

عکس ؛ حرکت قشنگ صادقی برای کاپیتان مصدوم !

صادق صادقی هافبک مسجدسلیمانی تیم نفت با پیراهن عباس عسکری وینگر مصدوم تیمشان در عکس تیمی حاضر شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم نفت مسجدسلیمان از ساعتی قبل به مصاف سایپا رفته که این دیدار در پایان با برد نفتی های مسجدسلیمان به پایان رسید. در این دیدار میرهادی میرجوان و فرزاد حاتمی برای نفت گلزنی کردند تا شاگردان تارتار در جدول رقابت ها ۲۲ امتیازی و در رده هفتم جدول قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادق صادقی هافبک مسجدسلیمانی ها پیش از شروع بازی در عکس تیمی با پیراهن شماره ۱۰ که متعلق به عباس عسکری کاپیتان نفتی هاست، حاضر شد.

عباس عسکری در دیدار با استقلال از ناحیه رباط صلیبی دچار پارگی شد و عمل جراحی انجام داد و اوایل سال بعد می تواند به جمع همبازیان خود اضافه شود. تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان باید در هفته آتی مسابقات روز شنبه در جم به مصاف تیم پارس جنوبی برود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: عباس عسکری استقلال استقلال صادق صادقی عباس عسکری محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران لیگ برتر پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی ایران کارلوس کی روش جام جهانی تیم ملی فوتبال ایران یوونتوس لیونل مسی وینفرد شفر برانکو منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۴۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جود بلینگام یک‌بار دیگر ستاره رئال مادرید برابر بارسلونا بود. او که در بازی رفت برابر این تیم توانسته بود با زدن دو گل باعث برتری رئال شود، دیشب در دقیقه 91 گل سوم و پیروزی‌بخش رئال را زد تا تقریبا قهرمانی کهکشانی‌ها در لالیگا قطعی شود.

او روی پاس لوکاس واسکز و در شرایطی که کسی او را مهار نکرده بود، توپ را به زیبایی به طاق دروازه بارسا چسباند.

در پایان بازی جود نیز مثل دیگر بازیکنان رئال در زمین جشن گرفته بود و مشغول خوشحالی بود. در این بین یک حرکت ستاره انگلیسی جنجالی شد که به هیس دادن او به اندک هواداران بارسا حاضر در برنابئو مربوط بود.

به نظر می‌رسد او رو به جایگاه فوقانی برنابئو که در آن هواداران بارسا حضور داشتند، هیس نشان می‌دهد که این حرکت اصلا بازخورد خوبی در شبکه‌های اجتماعی و بین بارسایی‌ها نداشت.

دیگر خبرها

  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد
  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و صادق محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد
  • حرف‌های خشن سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان: مسئولان ورود کنند!
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو + عکس
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو (عکس)
  • برزگر: امیر حسین صادقی فرافکنی و مغلطه کاری می کند/ واگذاری پرسپولیس به نفع فوتبالمان است
  • حرکت زیبای هواداران رئال مادرید؛ تشویق فرنکی دی یونگ مصدوم در برنابئو / عکس
  • حرفهای خشن اشکش به پورموسوی: مسئولان ورود کنند!
  • (عکس) استوری قشنگ کامران قاسم‌پور برای رقیب آمریکایی
  • ضرورت حركت از اقتصاد نفتی به سمت چرخه تولید