Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید از روز پنج‌شنبه به استان درباره آبگرفتگی معابر عمومی و خسارت‌های ناشی از ریزش تگرک احتمالی هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فرج‌الله شکوهی‌پور امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد سامانه بارشی که طی دو روز گذشته در استان فعال بود در حال خروج از استان است و پی آن شاهد وزش باد شمال غربی به‌نسبت شدید بر روی خلیج فارس خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به اینکه وزش باد تا عصر فردا ادامه دارد افزود: طی این مدت خلیج‌فارس و سواحل استان به‌ویژه سواحل مرکزی و جنوبی مواج و متلاطم خواهد بود.

وی بیان کرد: از اواخر روز پنج‌شنبه سامانه بارشی جدیدی وارد استان می‌شود که در پی آن از اوایل روز جمعه تا ظهر روز شنبه بارش باران، گاهی رگبار، همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و در نقاط مستعد احتمال بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

 شکوهی‌پور تاکید کرد: طی این مدت نسبت‌به آبگرفتگی معابر در برخی نقاط استان، وزش باد شدید و افزایش تلاطم دریا، احتمال بارش تگرگ و خسارت به محصولات کشاورزی هشدار داده می‌شود.

وی افزود: با توجه به وزش باد شدید و تلاطم موقتی دریا، از تردد‌های دریایی به‌ویژه تردد شناور‌های کوچک، تفریحی و مسافری اجتناب شود. همچنین مردم از صعود به ارتفاعات طی مدت مذکور به سبب احتمال برخورد صاعقه خودداری کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: هواشناسی بوشهر خلیج فارس دریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۴۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت بارش ها در هرمزگان | بنادر مسافری تعطیل و ترددهای دریایی این استان متوقف شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس ، هنوز بارش‌ها در هرمزگان شدت نگرفته اما برق برخی محلات بندرعباس از ساعتی قبل قطع شده است.

سامانه بارشی که از ساعتی پیش وارد استان هرمزگان شده، تمامی شهرها و روستاهای غربی را تحت تاثیر قرار داده و در بندرعباس نیز بارش باران جریان دارد.

شدت بارندگی در مرکز استان هنوز زیاد نشده اما از حوالی ساعت ۸ امروز برق برخی محلات قطع است.

پیش بینی شده شدت فعالیت این سامانه در جزایر باشد.

تعطیلی مدارس این شهرها و استان ها فردا سه شنبه ۲۸ فروردین

ترددهای دریایی نیز از صبح امروز متوقف شده و بنادر شهید حقانی بندرعباس و بندر لنگه و بندر شهید ذاکری قشم نیز تعطیل اعلام شده‌اند.

وزش باد در دریا سبب شدت یافتن امواج دریا شده است و پیش بینی شکل‌گیری امواجی تا ۲.۵ متر شده است.

سد ۵۴۷ میلیون متر مکعبی این شهر هم سرریز شد | حجم آب را ببینید

دمای هوا نیز در مناطق مختلف استان در پی این بارش‌ها ۳ تا ۶ درجه کاهش یافته است.

در پارسیان و بشاگرد نیز رودخانه‌های فصلی شاهد سیلاب قابل توجهی هستند و در غرب هرمزگان تا ساعت ۹ صبح امروز بیش از ۴۰ میلی متر باران باریده است.

کد خبر 844891 برچسب‌ها سيل خبر مهم استان هرمزگان

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی افغانستان برای وقوع سیلاب در ۲۹ ولایت
  • بارش پراکنده و رگباری در راه لرستان
  • رگبار باران و بارش تگرگ اردبیل میهمان عصرگاهی اردبیلی ها
  • احتمال وقوع سیل بر اثر تشدید بارش‌ها در سه استان کشور 
  • هواشناسی ایران / هشدار رگبار و وقوع سیلاب برای ۴ استان
  • ببینید | هشدار جدی هواشناسی به مردم؛ بارش شدید باران در این استان‌ها
  • هشدار بارش‌های شدید در چند استان
  • هواشناسی ۱۴۰۳/۰۱/۲۹؛ هشدار بارش‌های شدید در ۵ استان
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۱/۲۹؛هشدار بارش‌های شدید در ۵ استان
  • آخرین وضعیت بارش ها در هرمزگان | بنادر مسافری تعطیل و ترددهای دریایی این استان متوقف شد