Web Analytics Made Easy - Statcounter

 
یغما گلرویی - کامبیز درمبخش - اردشیر رستمی - الیانا شمس لنگرودی - رومین محتشم - بهزاد شیشه گران - کورش شیشه گران - عین الدین صادق زاده- ژازه طباطبایی - میترا ابراهیمی - غزاله اخوان - گلنار اخوان - شیرین پیله وری - بهرام حنفی - الهیار خوشبختی - منیر داوری -صونا رفیعی - الهه رئیس دانا - محیا طلوع کیان - محمد فدایی - محمد هادی فدوی - آریو فرضی - امیر قاسمی زاده - علی قره باغی - علیرضا قوجاری -مرتضی قورچی - علی قهرمانی- هایده کمانگر - بهروز کیانی - احمد مازادی -رکسانا ماوایی -بیتا محبتی -  حسین محجوبی -فرزانه محجوبی - عبدالحسین محسنی کرمانشاهی -منوچهر معتبر - حسین نوروزی - بهمن نیکو - احمد وثوق احمدی - بیتا وکیلی - آرمان یعقوب پور و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

آثار این هنرمندان قرار است از روز جمعه 22 آذر ماه در گالری مینا در تهران به نفع حمایت از بیماران نیازمند مبتلا به سرطان به فروش برسد.


آدرس: خیابان پاسداران، گلستان دوم(فلاح زاده) پلاک 120 گالری مینا
زمان افتتاح: جمعه 22 آذر ماه 1398 ساعت 16 الی 20
نمایشگاه تا روز چهارشنبه 27 آذر ماه ادامه خواهد داشت.



بیشتر بخوانید:

مهربانی در ضلع شمال غربی: اینجا هیچ بیماری ناامید برنمی گردد
گزارش خیریه امید: کمک 112 میلیون تومانی به بیماران نیازمند مبتلا به سرطان
در معالجه بیماران نیازمند سرطانی سهیم باشید: تجهیز بیمارستان خیریه امید لینک کوتاه: asriran.com/002wvV

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: خیریه امید فروش هنرمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۴۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ابتلا به سرطان در افراد کمتر از پنجاه سال

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ شبکه دو تلویزیون فرانسه در گزارشی از افزایش موارد ابتلا به سرطان در میان افراد کمتر از پنجاه سال خبر داد.
دوازده ماه است که برای ایمیلی تیرون سرطان روده تشخیص داده شده است آن هم در حالی که تنها ۳۹ سال دارد. مانند او شمار زیادی از بیماران جوان به سرطان مبتلا شده اند. این روند نگران کننده است.
امیلی: یک بلای ناگهانی بود. غافلگیر کننده بود. من هیچ سابقه خانوادگی ندارم و اگر این آزمایش خون را به دلیل تغییر در پزشک معالج انجام نمی‌دادم، چیزی تشخیص نمی‌دادیم.
خبرنگار: بیماری در جوانی همانند یک سونامی برای همه خانواده بود. امیلی تریون هنوز به کار خود به عنوان پرستار بازنگشته است. اما پس از عمل جراحی و شیمی درمانی او رو به بهبودی است. ده سال پیش در مرکز مبارزه با سرطان، حضور بیمارانی به جوانی وی نادر بود. حالا پزشکان مانند این سرطان شناس
شاهد شمار زیادی از این دست بیماران هستند.
خبرنگار  : طبق یک مطالعه اروپایی بین سال‌هایی ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۶ سرطان‌های روده‌ای بین جوانان ۷.۹ درصد در سال افزایش یافته است. این از دیدگاه متخصصان یک پدیده مرموز است.

دیگر خبرها

  • هر ۸۴۰ تولد؛ یک نوزاد مبتلا به شکاف لب / بهترین زمان جراحی برای بیماران
  • افزایش شیوع فیبریلاسیون دهلیزی در افراد میانسال
  • «امروزِ دیروز» به آرتیبشن رسید/ پرسش از نقاشی یا عکاسی؟
  • آیا هیپنوتیزم برای درمان بیماران مبتلا به سرطان مفید است؟
  • «قصه‌هایی از دری‌کنده» نمایش آثار مکرمه قنبری در گالری سهراب
  • افزایش ابتلا به سرطان در افراد کمتر از پنجاه سال
  • رشد ۵۰ درصدی آثار هنری شرکت کننده در جشنواره بین المللی امام رضا
  • افراد مبتلا به آب‌سیاه نقاشی‌های معروف را چه شکلی می‌بینند؟ (+عکس)
  • روزانه ۳ نفر در کهگیلویه و بویراحمد به سرطان مبتلا می شوند
  • افزایش مبتلایان به سرطان در بلخ