Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@23:26:09 GMT

دفاع تمام قد لمپارد از سرمربی اخراجی ناپولی

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۴۹۵۴

دفاع تمام قد لمپارد از سرمربی اخراجی ناپولی

سرمربی تیم فوتبال چلسی از سرمربی اخراجی ناپولی حمایت کرد.

به گزارش مشرق، فرانک لمپارد سرمربی چلسی پس از اخراج کارلو آنچلوتی از تیم فوتبال ناپولی به صورت تمام قد از همکار خود حمایت کرد.

باشگاه ناپولی شب گذشته (سه‌شنبه)  علیرغم پیروزی ۴ بر صفر تیم‌شان مقابل خنک بلژیک و صعود به دور حذفی لیگ قهرمانان اروپا، آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی خود را اخراج کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

گتوزو رسما سرمربی ناپولی شد

خروج آنچلوتی از ناپولی باعث شده است که گمانه‎زنی‎هایی برای حضور او در تیم آرسنال انگلیس مطرح شود. در این راستا گفته می‎شود مدیران تیم فوتبال آرسنال به زودی نشستی را با کارلتو برای پذیرش هدایت آرسنال برگزار خواهند کرد.

فرانک لمپارد که خود بین سال‎های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۱ دو سال به عنوان بازیکن در تیم چلسی زیر نظر آنچلوتی بازی می‎کرد، گفت: کارلتو در هر جای دنیا می‎تواند مربیگری کند و موفق باشد.

منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق سلبریتی ها سهمیه بندی بنزین کارلو آنچلوتی ناپولی چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۴۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی درخشش کای هاورتس حرص توییتر چلسی را در می‌آورد! / عکس

ادمین توییتر آبی‌ها از نوشتن نام ستاره آلمانی به عنوان گلزن آرسنال خودداری کرد.

طرفداری | حساب X باشگاه چلسی از نوشتن نام کای هاورتس خودداری کرد.

دیدار معوقه تیم‌های آرسنال و چلسی از هفته بیست‌ونهم لیگ برتر انگلیس چلسی با پیروزی 5-0 توپچی‌ها خاتمه یافت. آرسنال با ارائه یک نمایش کاملاً برتر و خلق موقعیت‌های زیاد، مقتدرانه فاتح دربی لندن شد و صدرنشینی خود را برای حداقل تثبیت کرد. یکی از اتفاقات جالب توجه این بازی، درخشش کای هاورتس مقابل تیم سابقش بود. ستاره آلمانی آرسنال طی 8 دقیقه دو بار دروازه آبی‌ها را باز کرد و سهم بزرگی در پیروزی شیرین توپچی‌ها داشت.

اما سوژه‌ای که پیرامون تقابل دو تیم، حسابی در شبکه‌های اجتماعی دست‌به‌دست شد، واکنش حساب X (توییتر سابق) چلسی به گل‌های کای هاورتس بود. همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، ادمین چلسی هنگام شرح بازی از نوشتن نام هاورتس که زننده گل‌های سوم و چهارم آرسنال بود، خودداری کرده‌است. ستاره آلمانی تابستان گذشته در انتقالی پرسروصدا صدا استمفورد بریج را به مقصد شمال لندن ترک کرد.

در حالی که توییتر چلسی نام بن وایت (زننده گل دوم و پنجم آرسنال) را نوشته، خبری از نام کای هاورتس (زننده گل سوم و چهارم آرسنال) نیست.

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • فوتبال از دریچه فان؛ تلاش چلسی برای متوقف کردن آرسنال
  • خلاصه بازی آرسنال 5-0 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • وقتی درخشش کای هاورتس حرص توییتر چلسی را در می‌آورد! / عکس
  • گل دوم بن وایت به چلسی (آرسنال ۵-۰ چلسی)
  • گل دوم کای هاورتس به چلسی (آرسنال ۴-۰ چلسی)
  • گل کای هاورتس به چلسی (آرسنال ۳-۰ چلسی)
  • گل بن وایت به چلسی (آرسنال ۲-۰ چلسی)
  • گل لیاندرو تروسار به چلسی (آرسنال 1-0 چلسی)
  • پوچتینو: ثابت کنید اینجا اف‌سی کول پالمر نیست!‏
  • آنتونیو کونته، استفانو پیولی و جانپیرو گاسپرینی جدی‌ترین گزینه‌های هدایت ناپولی