Web Analytics Made Easy - Statcounter

خاضع گفت: بصیرت افزایی به معنای بحث های باندی، جناحی و محکوم کردن یکدیگر نیست، بلکه بهترین راه بصیرت افزایی و افزایش قدرت تحلیل در جامعه، افزایش دینداری و تقوای مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سید جواد خاضع» امروز (20 آذر) در نشست ستاد بزرگداشت 9 دی که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، گفت: یوم الله 9 دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه فتنه بزرگی که در سال 88 اتفاق افتاد، توسط دشمنان طراحی شده بود، اظهار داشت: این فتنه با هدف براندازی صورت گرفت، منتها بهانه آن دروغ بزرگ تقلب در انتخابات و در نهایت اردوکشی های خیابانی بود.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه در آن فتنه به ارکان نظام جمهوری اسلامی از جمله جایگاه رفیع ولایت فقیه حمله و هجمه وارد شد، ادامه داد: در فتنه 88 به حاکمیت دینی، نظام مقدس جمهوری اسلامی و نهادهای قانونی کشور حمله شد و زیر سوال رفتند.

 

خاضع هدف دشمنان را سلب اعتماد مردم و رودرویی آنها با نظام دانست و اضافه کرد: متاسفانه آن فتنه خسارت های بسیاری زیادی در زمینه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، علمی، امنیتی و بین المللی به کشور وارد کرد.

 

این فعال فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب، جمهوری اسلامی ایران تحریم بود، ابراز داشت: بعد از فتنه 88 شدیدترین تحریم ها توسط دشمن بر علیه ما وضع شد ولی به برکت مدیریت راهبردی و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و اقدام به موقع مردم، فتنه 88 علیرغم همه خسارت هایی که داشت، در یوم الله 9 دی جمع شد.

 

وی خاطرنشان کرد: دشمنان دست از فتنه برنمی دارند و فتنه های خیابانی که اثرات بیشتری داشته را در دستور کار قرار داده اند.

 

خاضع گفت: پس از فتنه سال 88، فتنه جدیدی در دی ماه 96 و بعد از سهمیه بندی بنزین فتنه آبان 98 را داشتیم که این فتنه ها نیز با حضور مردم و تدبیر مقام معظم رهبری خنثی شدند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: دشمنان در حال برنامه ریزی برای استفاده از فرصت های بعدی برای راه اندازی فتنه هستند تا آشوب در کشور ایجاد کنند.

 

وی با بیان اینکه هدف از بزرگداشت 9 دی صرفا فتنه 88 نیست، ادامه داد: باید با استفاده از این فرصت در مجموعه های مختلف که حضور داریم چرایی فتنه 88 را تبیین و بصیرت افزایی لازم را داشته باشیم.

 

خاضع یادآور شد: ابتدا باید بصیرت افزایی را در خود ایجاد کنیم و سپس در جامعه به این امر بپردازیم تا قدرت تحلیل مردم در راستای خنثی سازی توطئه دشمنان بالا برود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد اذعان داشت: بصیرت افزایی به معنای بحث های باندی، جناحی و محکوم کردن یکدیگر نیست، بلکه بهترین راه بصیرت افزایی و افزایش قدرت تحلیل در جامعه، افزایش دینداری و تقوای مردم است.

 

وی با اشاره به اینکه ما در فتنه ها باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم، گفت: امیرالمومنین (علیه السلام) فرمود «در زمان فتنه به امیر خود رجوع کنید».

 

خاضع با بیان اینکه اگر همه از ولی فقیه زمان تبعیت کنیم این فتنه ها ره به جایی نخواهد برد، اظهار داشت: امام راحل عظیم الشان فرمود: «پشتیبان ولایت فقیه باشید، تا آسیبی به مملکت آسیبی نرسد».

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شاخصه پیروان واقعی امام (رضوان الله تعالی علیه)، تبعیت کامل از ولی فقیه است.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد سامانه فهما مجلس قرآن کریم قرآن انتخابات بودجه سلب اعتماد حاکمیت دینی 9 دی بصیرت افزایی فتنه 88 ولی فقیه ولایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۴۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، در بارش های اخیر در تنگ رواق ۷ میلیمتر، علی کرمی دمچنار ۶،چیتاب ۶، کریک ۵، دشت بز ۴، مارگون ۳، سی سخت ۲.۶
 فرودگاه یاسوج یک میلیمتر باران بارید. 

دیگر خبرها

  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • همه دستگاه ها در کنار یکدیگر باید مجری عدالت باشند
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • رسانه‌ها در ارتباط با مردم و فرهنگ‌سازی نقش مهمی دارند
  • سردار دادگر: بصیرت و دشمن شناسی علمای اهل سنت شایسته تحسین است
  • اصحاب رسانه وظیفه سنگینی در تحقق شعار سال برعهده دارند
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین