Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر کشورمان در لندن در پیامی توئیتری از اعلام آمادگی نهاد نظارت بر رسانه های تصویری انگلیس (آفکام) برای رسیدگی به شکایت جمهوری اسلامی ایران از شبکه‌های معاند فارسی‌زبان خبر داد.

به گزارش مشرق، حمید بعیدی‌نژاد سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن شامگاه چهارشنبه در پیامی توئیتری اعلام کرد نهاد نظارت بر رسانه‌های تصویری انگلیس آمادگی خود را برای بررسی شکایت جمهوری اسلامی ایران از شبکه‌های معاند فارسی‌زبان ابراز داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

شکایت ایران از رسانه‌های آشوب‌گر شکایت ایران از شبکه های معاند فارسی زبان

حمید بعیدی‌نژاد در این پیام توئیتری نوشت: «آفکام، نهاد نظارت بر رسانه های تصویری انگلیس، در پاسخ به شکایت ج.ا.ایران علیه شبکه های معاند، ضمن تایید دریافت شکایت ایران، آمادگی خود را برای بررسی این شکایت بمحض دریافت برنامه های مشخص مورد شکایت اعلام نمود. همزمان شکایت علیه BBC فارسی نیز از طریق شبکه جهانی BBC در جریان است.»

سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن روز اول آذرماه در نامه‌ای رسمی به نهاد نظارت بر شبکه‌های تصویری در انگلیس (آفکام)، از شبکه‌های معاند فارسی‌زبان همچون BBCفارسی، ایران اینترنشنال و من‌وتو، به‌علت تحریف مغرضانه تحولات اخیر ایران و دعوت به خشونت گسترده علیه نهادهای مدنی ایران شکایت کرده و خواستار اجرای قانون نسبت به آنها شده بود.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق سلبریتی ها سهمیه بندی بنزین بعیدی نژاد BBC فارسی انگلیس سفارت جمهوری اسلامی ایران جمهوری اسلامی ایران رسانه های فارسی زبان شکایت آفکام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۵۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوش آمدگویی نخست وزیر پاکستان به رئیسی به زبان فارسی (فیلم)




ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: واکنش احساسی شهروند الجزایری هنگام دیدن رئیسی (فیلم) طعنه رئیس جمهور به ادعای مقامات آمریکایی درخصوص کمک به مردم غزه (فیلم) درخواست جالب همسر رئیسی از مردان لبنانی (فیلم)

دیگر خبرها

  • بازتاب سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان در رسانه‌های انگلیسی‌زبان
  • ناکامی اپوزیسیون در سفیدشویی از صهیونیست‌ها
  • خوش آمدگویی نخست وزیر پاکستان به رئیسی به زبان فارسی (فیلم)
  • جمهوری اسلامی آمادگی مقابله با هرگونه تهدید از جانب رژیم صهیونیستی را دارد
  • کوه، موش زایید!
  • سکوت برای کاهش تنش؛ سیاست اسرائیل در برابر قدرت نظامی ایران
  • ترس علنی سخنگوی فارسی زبان رژیم صهیونیستی از ایران + فیلم
  • «سکوت برای کاهش تنش»؛ سیاست اسرائیل در برابر قدرت نظامی ایران
  • فیلم| ترس علنیِ سخنگوی فارسی‌زبان رژیم صهیونیستی از ایران قدرتمند!
  • تعهد محضری از ورزشکاران برای مصاحبه نکردن با رسانه‌های خارجی؟