Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-19@22:44:43 GMT

۷۰ کشته در حمله افراد مسلح به پادگانی در نیجر

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۵۰۳۱

۷۰ کشته در حمله افراد مسلح به پادگانی در نیجر

به گزارش خبرگزاری فرانسه، در حمله افراد مسلح به پادگانی در منطقه «تیلابری» در مرز با مالی ۷۰ تن کشته شدند.

روز دوشنبه نیز گروه‌های تروریستی مسلح سوار بر ۱۲ خودرو به پادگانی در منطقه «تاهو» واقع در غرب نیجر حمله کردند که در این حمله سه نظامی و ۱۴ تروریست کشته شدند.

شمال مالی از سال ۲۰۱۲ شاهد ناآرامی‌ها و خشونت‌های شبه‌نظامیان است که این خشونت‌ها به کشور‌های نیجر و بورکینافاسو نیز سرریز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تندرو‌های مسلح در چند سال اخیر موفق شدند مناطق گسترده‌ای را در شمال بورکینافاسو اشغال کرده و با انجام حملات متعدد در مناطق مرزی با مالی و نیجر، صد‌ها شهروند این سه کشور را بکشند.

منبع: ایرنا

منبع: فرارو

کلیدواژه: حمله تروریستی نیجر حمله افراد مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۵۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۲ کشته در حمله تروریستی به اتوبوس حامل نیروهای ارتش سوریه

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب به نقل از منابع خبری سوری، این افراد به دنبال کمین تروریست‌ها در مسیر عبور اتوبوس حامل نیروهای ارتش سوریه کشته شدند.   این کمین در شمال منطقه السخنه در شرق بیابان حمص رخ داده است.   هرچند تاکنون هیچ فرد یا گروهی مسؤولیت این حمله را برعهده نگرفته است، اما شبکه خبری «ال بی سی» نیوز لبنان اعلام کرد که نیروهای وابسته به ارتش سوریه در در دو عملیات که توسط گروهک تروریستی داعش انجام شد، کشته شدند.   این شبکه خبری به جزییات بیشتر این خبر هیچ اشاره ای نکرده است.   آخرین عملیات گروهک تروریستی داعش به مردادماه ۱۴۰۲ بر می گردد که در آن به یک اتوبوس حامل نیروهای ارتش سوریه حمله کرد و ۲۳ نظامی این کشور را کشت.   داعش، به عنوان یک گروه تروریستی که در سال ۲۰۱۴ در مناطق وسیعی از سوریه و عراق حضور داشت، در سال ۲۰۱۹ متعاقب شکست‌های پی در پی که از سال ۲۰۱۷ متحمل شد، ناچار به ترک همه این مناطق شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترور یکی از افراد نزدیک به رئیس طالبان در پاکستان
  • یک بمب افکن روسی اوکراین را بمباران کرد و سرنگون شد
  • ۲۲ کشته در حمله تروریستی به اتوبوس حامل نیروهای ارتش سوریه
  • حمله تروریستی به اتوبوس نیروهای تیپ قدس در سوریه
  • ۸۶۰ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند
  • بورکینافاسو ۳ دیپلمات فرانسوی را اخراج کرد
  • برادرزاده اسماعیل هنیه کشته شد
  • نصب ۵۲ دستگاه کنتور هوشمند حجمی توسط شرکت آب‌منطقه‌ای
  • میکرو بلاگر‌های اقتصادی در کمین جیب مردم
  • میکرو بلاگرهای اقتصادی در کمین جیب مردم