Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن ایران با بیان اینکه چهار هزار و 600 پروژه نیمه تمام در زمینه اجرای طرح هادی در روستاها در دست اجرا است، گفت: برای این تعداد پروژه چهار هزار و 200 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و استانی اختصاص داده شده است.

محمدرضا شاملو امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: تاکنون برای بیش از 38 هزار  و 500روستای کشور با جمعیت 19 میلیون و 500 هزارنفر از طرح هادی برخوردار شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی ابراز کرد: تا پایان سال جاری یک هزار و 980طرح از طرح‌های نیمه تمام هادی  به اتمام  و آماده بهره برداری می‌شود.

این مسوول با بیان اینکه دوره طرح‎های هادی، 10 ساله است و پس از این مدت باید مورد بازنگری قرار بگیرد، افزود: در همین راستا تاکنون طرح هادی در بیش از 7 هزار و 800 روستا مورد بازنگری قرار گرفته و اجرای طرح هادی برای 18 هزار و 650 روستا صورت گرفته است.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن ایران گفت: در سالجاری چهار هزار و 600 پروژه نیمه تمام در زمینه اجرای طرح هادی و بهسازی  در روستاها در دست اجرا است.

 شاملو ادامه داد: برای این تعداد پروژه چهار هزار و 200 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و استانی اختصاص داده شده است که تاکنون 30درصد این اعتبارات تخصیص داده شده است.

 وی در ادامه به سندار شدن واحدهای مسکونی روستایی اشاره کرد و گفت: امسال بیش از ۱۲۰ هزار سند روستایی در کشور صادر  شده است.

 شاملو با بیان اینکه تاکنون بیش از ۳ میلیون 500 واحد مسکن روستایی سند دار شده اند، عنوان کرد: قریب بر ۶ میلیون واحد مسکن روستایی در کشور فاقد سند وجود داشت که در چرخه اقتصادی روستا نقشی نداشتند که با صدور سند برای آنها دارای ارزش اقتصادی شده و به عنوان یک سرمایه مطرح هستند.

انتهای پیام/82031

 

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاري فارس گچساران شاملو تخصيص اعتبارات طرح هادي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۵۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتباط بیش از ۴۵ محور روستایی و ۱۲ جاده فرعی مسدود شده است

به گزارش خبرنگار مهر، منصور بیجار در خصوص آخرین وضعیت سیلاب استان، صبح امروز در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه خوشبختانه تا این لحظه از فعالیت سامانه بارشی در استان، هیچ تلفات جانی گزارش نشده، گفت: بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران استان در حال حاضر بیش از ۶۳۲ اکیپ امدادی و خدمات رسانی در جنوب استان مستقر شده‌اند.

وی که همراه استاندار در مناطق سیل زده حضور دارد، اظهار کرد: سامانه بارشی شدیدی که از ظهر روز گذشته در استان فعالیت خود را شروع کرده، خوشبختانه تاکنون هیچگونه تلفات جانی در بر نداشته و عمده بارش‌ها در شهرستان‌های زرآباد، کنارک، چابهار، نیکشهر، قصرقند و فنوج بوده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با بیان اینکه حجم این بارش‌های سیلابی طی سال‌های اخیر در استان بی‌نظیر بوده، تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۴۵ محور روستایی و ۱۲ جاده فرعی در جنوب استان مسدود شده که تلاش‌ها برای برقراری ارتباط با آنها در جریان است.

وی ادامه داد: در حال حاضر در تلاش هستیم تا در گام اول ارتباط تمامی محورهای اصلی مناطق درگیر سیلاب را برقرار کنیم.

بیجار با بیان اینکه قطع ارتباط با شهرستان زرآباد و قطعی آب و برق در برخی از روستاهای جنوبی استان اعلام شده، تصریح کرد: حجم خسارات اولیه وارد شده به بخش‌های کشاورزی راه و برق جنوب استان تاکنون بیش از هزار و ۸۰۰ میلیارد برآورد شده است.

وی افزود: تمام تلاش ما بر آن است تا برقراری ارتباط در محورهای مواصلاتی استان به جهت انجام خدمات امدادی برقرار شود.

کد خبر 6080509

دیگر خبرها

  • طرح هادی ۱۴۰ روستای استان مرکزی افتتاح شد
  • مقاوم سازی حدود ۷۰ درصد واحدهای مسکونی روستایی البرز
  • ساخت ۱۱هزارمین مسکن روستایی دراستان مازندران
  • آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن در روستاها مشخص شد
  • مقاوم سازی ۷۵ درصد از واحد‌های مسکونی روستایی لرستان
  • اجرای نهضت ملی مسکن در روستاها به ۴۸۸ هزار واحد رسید
  • پرونده مسکن مهر استان تهران تا پایان سال با مشارکت‌های مردم بسته می‌شود
  • ارتباط بیش از ۴۵ محور روستایی و ۱۲ جاده فرعی مسدود شده است
  • اجرای طرح هادی روستایی در بهشهر نیازمند توجه است
  • افتتاح طرح‌های هادی در ۷ روستای خوی