Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرنگی‌کاران خراسان‌جنوبی راهی مسابقات انتخابی جام پهلوان تختی شدند و تیرانداز بیرجندی برای ملی‌پوش شدن به جمع استعدادهای برتر کشور پیوست.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، در مسابقات قهرمانی کشتی انتخابی جام بین‌المللی جهان پهلوان تختی ایران فرنگی‌کاران خراسان‌جنوبی روی تشک رقابت‌ها می‌روند.

این ماراتن ملی با شرکت قریب‌بر ۱۵۰ کشتی‌گیر برتر کشور از ۲۰ تا ۲۳ آذرماه به میزبانی تهران در سالن ورزشی هفت‌تیر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



از خراسان‌جنوبی مهدی کمالی در وزن ۵۵ کیلوگرم، محراب قلی‌پور در وزن ۶۳ کیلوگرم و امیرحسین کریمی در وزن ۹۷ کیلو گرم مسابقات قهرمانی کشتی انتخابی جام بین‌المللی جهان پهلوان تختی ایران حضور دارند.

کماندار خراسان‌جنوبی در رقابت‌های استعدادهای برتر ایران برای ملی‌پوش شدن

در مسابقات قهرمانی دومین دوره از مستعدین استعدادهای برتر سال ۹۷ و ۹۸ ایران نونهال تیرانداز با کمان خراسان‌جنوبی هنرنمایی می‌کند.

این رویداد ورزش ملی از ۲۱ آذرماه امسال با شرکت ۲۰ کماندار نونهال برتر کشور به میزبانی تهران برگزار و شش نفر برتر این رقابت‌ها به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند.

سجاد نارمنجی تیرانداز با کمان نونهال شهرستان بیرجند با مربیگری حسن جعفری به نمایندگی از خراسان‌جنوبی در دومین دوره از مسابقات مستعدین استعدادهای برتر سال ۹۷ و ۹۸ کشور حضور دارد تا توانمندی‌های خود را برای راه‌یابی به تیم ملی به نمایش بگذارد.

انتهای‌پیام/69014/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان جنوبی ورزشی بیرجند کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۵۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ این رقابت‌ها روز‌های پنجم وششم اردیبهشت در سالن رضازاده اردبیل برگزار خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"
  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام شد
  • پذیرش بدون کنکور استعدادهای برتر ملی ‌در دانشگاه فرهنگیان
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌ های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیم کامل
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیمِ کامل
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲ اردیبهشت
  • فرنگی کاران خوزستان سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • فرنگی کاران خوزستان سهمیه المپیک پاریس فرانسه را کسب کردند