Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبدالرضا قاسم پور از برگزاری سومین دوره فوتسال وزارت کشور و سازمان‌های تابعه در شیراز خبر داد و گفت: همدلی و هم افزایی موجود در میان دستگاه‌های مختلف استان در کنار امنیت و آرامش حاکم بر استان زمینه میزبانی فارس و شیراز برای رخ داد‌های مختلف را فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از از همه متولیان اجرای این مسابقه و دستگاه‌های مربوطه خواست در فضای همدلی و وحدت به برگزاری هرچه بهتر این مسابقات کمک کند.

معاون استاندار فارس تاکید کرد: این مسابقات باید در شأن و جایگاه ملی شیراز و استان فارس برگزار شود.

قاسم پور با اشاره به ظرفیت‌های مختلف استان فارس به ویژه ظرفیت گردشگری، یادآور شد: برگزاری هر رویداد ورزشی فرهنگی مذهبی و ... باید ابعاد توسعه گردشگری و جذب گردشگر در نظر گرفته شود.

او با بیان اینکه حدود ۵۰۰ نفر از کارکنان استانداری‌های سراسر کشور در سومین دوره مسابقات فوتسال شرکت می‌کنند حضور این افراد را فرصتی مغتنم برای آشنایی با آثار تاریخی فرهنگی و جاذبه‌های گردشگری شیراز دانست و از برگزار کنندگان این مسابقه خواست با انجام همکاری‌ها و هماهنگی‌های لازم با سازمان گردشگری میراث فرهنگی و صنایع دستی در جهت بازدید شرکت کنندگان در این مسابقات را فراهم کنند.

معاون استاندار فارس ادامه داد: بی تردید هر یک از این افراد می‌توانند به عنوان یک سفیر در شهر‌های خود به معرفی آثار و جاذبه‌های گردشگری شیراز بپردازند.

قاسم پور از دستگاه‌های اجرایی که در برگزاری این مسابقات همکاری کرده اند، شهرداری شیراز، آموزش و پرورش و کمیته امداد امام خمینی، شرکت برق منطقه‌ای و سازمان ورزش و جوانان تقدیر کرد.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۵۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، بنا بر اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان سرچهان، چهل و دومین دوره از مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی شهرستان‌های بوانات، پاسارگاد، سرچهان و بخش مشهد مرغاب شهرستان خرمبید به میزبانی سرچهان برگزار شد.
در این دوره از مسابقات، دانش آموزان در ۱۲ رشته قرآنی با یکدیگر به رقابت پرداختند.
مراسم اختتامیه مسابقات قرآن در تالار نگین شهر کره‌ای برگزار و در پایان با لوح تقدیر و هدایایی از برگزیدگان تجلیل شد.
در حاشیه این مراسم دانش آموزان مدارس سرچهان طرح بوم و نشاط خود را به نمایش گذاشتند.
شهرستان سرچهان در شمال شرق فارس و در فاصله ۱۹۲ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • آغاز به کار بیستمین نمایشگاه کشاورزی در شیراز
  • اعطای گواهینامه فرودگاه بین المللی شیراز توسط رئیس سازمان هواپیمایی کشور
  • برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در فارس
  • نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • جزئیات برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در استان فارس
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان برگزار می‌شود