Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تیم‌های منچسترسیتی و شاختار دونتسک از گروه سوم راهی دور حذفی لیگ قهرمانان اروپا شدند. تاریخ انتشار: 23:20 - 20 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۶۲۳۳

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، شب دوم از هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با صدرنشینی مقتدرانه تیم فوتبال منچسترسیتی و صعود شاختار دونتسک آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ۲ بازی همزمان گروه سوم، منچسترسیتی درخانه دیناموزاگرب به برتری ۳ - یک رسید و به عنوان تیم اول صعود کرد.   اولمو ابتدا در دقیقه ۱۰ تیم میزبان را پیش انداخت، اما در ادامه با چهار گلی که گابریل ژسوس (هت‌تریک) و فودن وارد دروازه تیم میزبان کردند، سیتزن‌ها توانستند بازی باخته را با برد عوض کنند با ۱۴ امتیاز به عنوان تیم اول راهی مرحله یک هشتم نهایی شوند. دیناموزاگرب با ۵ امتیاز در رده چهارم قرار گرفت.   همچنین در این بازی گابریل ژسوس موفق به هت‌تریک شد تا از این حیث موفق به ثبت دومین هت‌تریک خود در این رقابت‌ها شود.   لوئیز آدریانو با ۳ هت‌تریک برترین بازیکن برزیلی لیگ قهرمانان است. آدریانو و نیمار نیز با دو هت‌تریک در رده‌های بعدی جای گرفته اند.
  در بازی همزمان، آتالانتا توانست با نتیجه دو بر صفر در اوکراین از سد شاختاردونتسک بگذرد و جشن صعود بگیرد. کاستاگنه و پاسالیچ برای تیم ایتالیایی گل زدند. دودو از تیم شاختار در دقیقه ۷۷ با دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شد. به این ترتیب منچسترسیتی و آتالانتا با ۱۴ و ۷ امتیاز صعود کردند. شاختار دونتسک با ۶ امتیاز به عنوان تیم سوم راهی لیگ اروپا شد.   بیشتر بخوانید: صدرنشینی لیورپول در گروهی پیچیده در شب صعود ناپولی

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا منچسترسیتی لیگ قهرمانان اروپا آتالانتا شاختار دونتسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۵۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود آرسنال به کورس شلوغ خرید پدیده جدید فوتبال اوکراین

تقریبا همه تیم های بزرگ انگلیس، به جذب پدیده جدید شاختار دونتسک و فوتبال اوکراین علاقه نشان داده اند. 

طرفداری | باشگاه شاختار دونتسک بر این باور است که هافبک با ارزش ۶۰ میلیون پوند، گئورگی سوداکوف، قطعا سرنوشتی مانند میخایلو مودریک خواهد داشت. آنها اطمینان دارند که سوداکوف هم در تابستان به یک باشگاه انگلیسی منتقل خواهد شد.  

به گزارش استاندارد، آرسنال برای جذب این بازیکن ۲۱ ساله که به عنوان استعداد برتر بعدی فوتبال اوکراین شناخته می شود، پیش‌قدم خواهد شد. سوداکوف همچنین به چلسی، منچستریونایتد، منچسترسیتی و لیورپول هم لینک شده است. 

مقامات شاختار این هفته در لندن حضور داشتند تا برای پنجره نقل و انتقالات تابستانی برنامه ریزی کنند، همان زمانی که انتظار دارند ستاره خود سوداکوف را از دست بدهند. سرگی پالکین، مدیرعامل شاختار که در انتقال مودریک به چلسی در رقابت با آرسنال نقش داشت، گفت:

این پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی، او شانس زیادی برای انتقال به برخی باشگاه های بزرگ دارد. 

با باشگاه‌های بزرگ تماس‌هایی داشته‌ایم و برخی از آن‌ها مستقیما با ما مذاکره نمی‌کنند، اما در حال سنجیدن شرایط نقل و انتقالات تابستانی هستند. 

او قطعا تابستان امسال به یک باشگاه بزرگ اروپایی منتقل خواهد شد. وقتی روز دوشنبه بازی چلسی مقابل اورتون را از نزدیک تماشا کردم، خیلی ها در مورد سوداکوف از من سوال پرسیدند.

پیشنهادی 34 میلیون پوندی ناپولی در ماه ژانویه برای سوداکوف که 14 بازی ملی برای اوکراین انجام داده، رد شد. شاختار دونتسک برای او حداقل 43 میلیون پوند می خواست. اکنون گفته می شود شاختار خواستار 60 میلیون پوند است که کمی کمتر از 62.5 میلیون پوند اولیه ای است که چلسی در ژانویه 2023 برای مودریک پرداخت کرد، معامله ای که می تواند با پاداش ها به 88.5 میلیون پوند افزایش یابد.

پالکین معتقد است که ناپولی فرصت پیشی گرفتن از باشگاه های انگلیسی برای جذب او را از دست داده است:

در ژانویه به ناپولی گفتم که می توانند او را با 50 میلیون یورو به علاوه پاداش داشته باشند، اما آنها 40 میلیون یورو پیشنهاد دادند، اما به آنها گفتم که معامله را همین حالا نهایی کنند یا این فرصت منحصر به فرد را از دست خواهند داد. 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • گاسپرینی: حذف لیورپول برای ما مثل جام بردن بود
  • گاسپرینی: حذف لیورپول از قهرمانی هم باارزش‌تر بود
  • واکنش آتالانتا به صعود تاریخی (عکس)
  • صعود رم و لورکوزن در شب حذف میلان و لیورپول از لیگ اروپا
  • جنگ سهمیه: آتالانتا و فیورنتینا، چشم و چراغ ایتالیا
  • رکوردشکنی نویر در شب صعود بایرن مونیخ
  • ۲ جام سرخ‌ها از دست رفت؟ | امید در هفته ناامیدکننده
  • از مطرح شدن به عنوان جانشین کلوپ خوشحالم!‏
  • ورود آرسنال به کورس شلوغ خرید پدیده جدید فوتبال اوکراین
  • یک چهارم نهایی لیگ اروپا؛ کار دشوار لیورپول و میلان برای صعود