Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@04:45:26 GMT

فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۵۲۰۲

فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند

فینالست‌های پنج وزن نخست رقابت های بین المللی کشتی روز جهانی کودک، مشخص شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی نونهالان جام روز جهانی کودک از امروز (چهارشنبه) با حضور تیم های ارمنستان، قرقیزستان، آذربایجان و ترکمنستان در دو رشته آزاد و فرنگی به همراه تیم های ملی کشورمان (در قالب چند تیم) در سالن یادگار امام (ره) شهر الوند استان قزوین آغاز شد و روز جمعه با مشخص شدن تیم های برتر به پایان می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان مسابقات روز نخست این رقابت ها، نفرات راه یافته به دیدار فینال پنج وزن نخست مشخص شدند که اسامی آن ها به شرح زیر است:

کشتی آزاد:

41 کیلوگرم: اسماعیل محمداف (ترکمنستان) – محمدرضا اسدی (ایران) 48 کیلوگرم: امیررضا زالی (ایران) – میران آکیمبایف (قرقیزستان) 57 کیلوگرم: امیرحسین سیراوند (ایران) – امیر سیف فیض الهی (ایران) 68 کیلوگرم: عباس زندیه (ایران) – مجید باقری (ایران) 85 کیلوگرم: حسین دلاور (ایران) – ارشیا حسینیان (ایران)

کشتی فرنگی:

38 کیلوگرم: علی کورایی (ایران) – محمد ماهان عرب (ایران) 44 کیلوگرم: اسلام ژولدوشبکوف (قرقیزستان) – نورسلطان سیورکولوف (قرقیزستان) 52 کیلوگرم: عرفان گرکانی (ایران) – آرمن سوکیاسیان (ارمنستان) 62 کیلوگرم: آشوت خاچاتریان (ارمنستان) – رضا آذرشب (ایران) 75 کیلوگرم: حمیدرضا اسلامی نسب (ایران) – ابوالفضل چوپانی (ایران)

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان قزوین ایران رقابت کشتی وزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۵۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضا دبیر راهی قرقیزستان می‌شود

رقابت‌های کشتی آزاد کشتی گزینشی المپیک در قاره آسیا روز جمعه ۳۱ فروردین برگزار می‌شود و دو کشتی گیر راه یافته به دیدار فینال هر وزن سهمیه المپیک پاریس را بدست می‌آورند. احمد محمدنژاد جوان در ۵۷، یونس امامی در ۷۴ و امیرعلی آذرپیرا در وزن ۹۷ کیلوگرم، ۳ آزادکار ایران در این رقابت‌ها هستند که برای کسب سهمیه المپیک به میدان می‌روند.

در کشتی فرنگی نیز ایران برای کسب دو سهمیه باقیمانده تلاش می‌کند. امین کاویانی‌نژاد در ۷۷ و علیرضا مهمدی در وزن ۸۷ کیلوگرم، دو فرنگی‌کار ایران در این رقابت‌ها هستند.

با توجه به اهمیت بالای این رقابت ها، علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی امروز چهارشنبه عازم بیشکک قرقیزستان می‌شود تا در کنار ملی‌پوشان ایران در این رقابت‌ها باشد.

دیگر خبرها

  • علیرضا دبیر راهی قرقیزستان می‌شود
  • تیم منتخب کشتی فرنگی ایران راهی قرقیزستان شد
  • ۴ فینالیست ایران در روز دوم کشتی فرنگی آسیا
  • ساروی مقتدرانه فینالیست شد
  • تیم منتخب کشتی آزاد وارد قرقیزستان شد
  • ۲ نشان طلا، ۱ نقره و ۱ برنز برای نمایندگان ایران در پنج وزن نخست
  • اعزام ۳ آزادکار به قرقیزستان
  • تیم منتخب کشتی آزاد عازم قرقیزستان شد
  • صعود علیزاده و میرزازاده به فینال قهرمانی آسیا/ شانس ۳ طلا و ۲ برنز ایران در ۵ وزن نخست
  • علیزاده فینالیست شد