Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آناتولی، سازمان بین المللی مهاجرت روز چهارشنبه در حساب کاربری توئیتر خود اعلام کرد: «از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون، حدود ۳۹۳ هزار یمنی به دلیل مناقشه‌ای که ادامه دارد، آواره شده اند.»

سازمان بین المللی مهاجرت از مشارکت با کمیساریای عالی آوارگان سازمان ملل متحد برای کمک به صد‌ها هزار یمنی آواره برای ساخت سرپناه به ویژه محل‌های اسکان موقت برای آن‌ها و خانواده هایشان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یمن برای پنجمین سال متوالی صحنه جنگ بین نیرو‌های دولت مستعفی با حمایت عربستان و چند کشور دیگر با گروه انصارالله است که کنترل استان‌ها و از جمله صنعا پایتخت یمن را از سپتامبر ۲۰۱۴ در اختیار دارد.

بر اساس ارزیابی‌های سازمان ملل متحد جنگ یمن بی نتیجه بوده است و اکثر یمنی‌ها به کمک بشردوستانه نیاز دارند و میلیون‌ها نفر در یکی از بدترین بحران‌های انسانی در معرض مرگ از گرسنگی هستند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آوارگان یمنی جنگ یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۵۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یونیسف : از آغاز جنگ تاکنون حدود ۱۴۰۰۰ کودک در غزه جان باخته‌اند

مدیر صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) اعلام کرد از زمان آغاز جنگ در ۷ اکتبر، بیش از ۱۳۸۰۰ کودک در نوار غزه کشته شده‌اند.   به گزارش ایسنا، در کنفرانسی خبری کاترین راسل، مدیر صندوق کودکان سازمان ملل متحد گفت: هزاران نفر مجروح شده اند و هزاران نفر دیگر در آستانه قحطی هستند.   به نقل از رویترز، سازمان ملل متحد برای برابری جنسیتی و توانمندسازی زنان در بیانیه‌ای دیگر اعلام کرد: «هر ۱۰ دقیقه یک کودک در غزه زخمی می‌شود یا می‌میرد».   این بیانیه می افزاید که بیش از ۱۰۰۰۰ زن در غزه از آغاز جنگ کشته شده اند و ۶۰۰۰ نفر از آنها ۱۹۰۰۰ کودک را یتیم کرده اند.   یونیسف از تعداد زیاد کودکان مجروح در غزه در جریان بازدید خود شوکه شده است. نه فقط در بیمارستان‌ها، بلکه در خیابان‌ها و پناهگاه‌ها.   از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ که رژیم صهیونیستی حملات ویرانگر خود علیه نوار غزه را با حمایت آمریکا آغاز کرد، ده‌ها هزار فلسطینی که بیشترشان زن و کودک بودند، در این حملات شهید و زخمی شدند و زیرساخت‌های نوار غزه به شکل گسترده‌ای ویران شد و فاجعه انسانی بی‌سابقه‌ای در این منطقه رقم خورد.   در نتیجه این حملات و محدودیت‌هایی که این رژیم اعمال کرده و در پی کمبود شدید غذا، آب، دارو و سوخت ساکنان نوار غزه به‌ویژه شمال غزه در آستانه خطر قحطی قرار داشته و جان کودکان و سالخوردگان در این منطقه به خطر افتاده است. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سازمان ملل: اسرائیل در 6 ماه ۱۰ هزار زن را در غزه کشته است اتحادیه اروپا : غزه مثل سطح ماه شده ؛ هیچ چیزی برای زندگی نیست برادرزاده اسماعیل هنیه هم در غزه به شهادت رسید

دیگر خبرها

  • دهه‌ها فراز و فرود برای عضویت فلسطین در سازمان ملل
  • یونیسف : از آغاز جنگ تاکنون حدود ۱۴۰۰۰ کودک در غزه جان باخته‌اند
  • فلسطین: برای جلوگیری از گرسنگی مردم غزه باید اسرائیل را تحت فشار قرار داد
  • ترکیه‌: غزه با وخیم‌ترین فاجعه بشری مواجه است
  • کارمندان بخوانند؛ رییس سازمان برنامه درباره حقوق ۱۴۰۳ کارمندان چه گفت؟
  • رای شورای امنیت سازمان ملل تضمینی برای راه حل دو دولتی نیست
  • عضویت کامل فلسطین در شورای امنیت به رای گذاشته می‌شود
  • بیانیه گستاخانه دفتر نخست وزیر انگلیس علیه ایران | گروه هفت به دنبال پاسخ به ایران است
  • بیاینه گستاخانه دفتر نخست وزیر انگلیس علیه ایران | گروه هفت به دنبال پاسخ به ایران است
  • تکرار سناریوی آوارگی فلسطینی‌های شمال نوار غزه از سوی ارتش صهیونیستی