Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،محمدحسین محمدی گفت: شرکت آبفا کردستان با هدف ارتقای خدمات‌رسانی به شهروندان استان در حال اجرای ۱۹۷ کیلومتر عملیات اصلاح و توسعه شبکه‌های آب و فاضلاب و اجرای خطوط انتقال با اعتبار ۷۴۶ میلیارد ریال است.

او افزود: اصلاح و توسعه شبکه‌های آب با هدف جلوگیری از هدررفت آب، تثبیت شبکه، پایداری در تأمین آب شهروندان، توسعه خدمات‌رسانی به مشترکین جدید، تحت پوشش قرار دادن شهرک‌ها و مناطق جدیدالاحداث انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی بیان کرد: پروژه‌های اصلاح و توسعه شبکه‌های آب در تمامی شهر‌های استان در حال اجرا است و طی آن اصلاح و توسعه ۶۱ کیلومتر شبکه توزیع آب و ۴۰ کیلومتر خط انتقال با اعتبار ۳۶۰ میلیارد ریال انجام می‌گیرد که تاکنون ۱۳۷ میلیارد ریال در این راستا هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کردستان اضافه کرد: همچنین اصلاح و توسعه شبکه‌های فاضلاب با هدف ارتقای خدمات‌رسانی بهینه به شهروندان، حفاظت از محیط زیست، ارتقای شاخص‌های بهداشتی، توسعه خدمات‌رسانی به مشترکین جدید، تحت پوشش قرار دادن شهرک‌ها و مناطق جدیدالاحداث و پایداری خدمات در حوزه جمع‌آوری و انتقال فاضلاب انجام می‌گیرد.

محمدی به پروژه‌های اصلاح و توسعه شبکه بخش فاضلاب نیز پرداخت و عنوان کرد: پروژه‌های اصلاح و توسعه شبکه‌های فاضلاب نیز در تمامی شهر‌های استان در حال اجرا است.

وی اضافه کرد: طی اجرای پروژه‌های یاد شده، اصلاح و توسعه ۸۶ کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب و ۱۰ کیلومتر خط انتقال انجام می‌گیرد.

محمدی در پایان اعلام کرد: اصلاح و توسعه بخش فاضلاب نیز با اعتبار ۳۸۶ میلیارد ریال انجام می‌گیرد که تاکنون ۱۷۳ میلیارد ریال در این راستا هزینه شده است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب و فاضلاب خدمات رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۵۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مسائل و وضعیت فاضلاب معابر شهر سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این بازدید که پیرو دستور فرمانداری سلماس و در راستای ارج نهادن به مطالبات مردمی، انجام شد، با تشریح وضعیت و مشکل سیستم خروجی فاضلاب منازل، مقرر گردید شبکه بهداشت جهت پیشگیری از تهدیدات بهداشتی و زیست محیطی اخطار‌های لازم و قانونی به آن دسته از ساکنین که فاضلاب منازل خود را به معابر عمومی هدایت میکند صادر و برخورد لازم با آنها صورت گیرد.

همچنین مقرر شد امور آب و فاضلاب پس از تخصیص اعتبارات لازم و با اولویت فوری اقدامات لازم برای اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب در این منطقه را انجام دهد.

دیگر خبرها

  • بررسی مسائل و وضعیت فاضلاب معابر شهر سلماس
  • ۳ هزار کیلومتر از شبکه و خطوط انتقال آب لرستان نیازمند اصلاح و بهسازی است
  • اصلاح و بهسازی حدود ۱۰۱ کیلومتر از شبکه و خطوط آبرسانی لرستان
  • اجرای بیش از ۴۵۰ کیلومتر حفاری در پروژه ملی توسعه شبکه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در خراسان شمالی
  • شروع عملیات زون بندی شبکه آب شهرکرد
  • آغاز عملیات زون بندی شبکه آب شهرکرد
  • آغاز عملیات زون‌بندی شبکه آب در غرب و شرق شهرکرد
  • ارومیه نیازمند ۲۵۰ کیلومتر توسعه شبکه فاضلاب است
  • ۳ هزار کیلومتر از خطوط انتقال آب لرستان نیازمند بهسازی است
  • اصلاح و بازسازی ۱۷۰۵ متر از شبکه جمع آوری فاضلاب شهر جوانرود