Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از صداوسیما، عبدالله هندیانی معاون پیشگیری و کاهش تقاضای ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: مسلماً طرحی که برای اصلاح قیمت سوخت اجرا شده اثرگذار بر حوزه جلوگیری از قاچاق است، اما با توجه به این که ما در حوزه سوخت اهم مواردمان مربوط به بنزین نبود به همین دلیل اصلاح قیمت سوخت تنها در برخی از استان‌ها اثرگذار است که ما کارت‌های آنجا را کدینگ کرده بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اما آمار قاچاق سوخت ما پیش از این حدود ۸ میلیون لیتر در کل کشور بوده که البته این آمار خاص بنزین نیست و بنزین درصد بسیار پایینی از آن را به خود اختصاص می‌دهد.

هندیانی گفت: ما برای جلوگیری از قاچاق سوخت‌های دیگر مثل گازوئیل در حال ایجاد سامانه‌هایی برای اجرای طرح‌های پیمایش و یا کنترل سوخت ماشین آلات آب و کشاورزی هستیم تا جلوی قاچاق سوخت در این حوزه‌ها را بگیریم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم آنفلوانزا استان تهران جنوبی بودجه 99 بندر ماهشهر عبدالحمید ریگی جشنواره سینماحقیقت لیلا واثقی پایتخت 6 امیرحسین فتحی بنزین قاچاق سوخت انتخابات مجلس یازدهم آنفلوانزا استان تهران جنوبی بودجه 99 بندر ماهشهر عبدالحمید ریگی جشنواره سینماحقیقت لیلا واثقی پایتخت 6 امیرحسین فتحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۵۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوخت قاچاق توقیف شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ غلامرضا برزگر افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی یزد از خبری مبنی بر جابجایی سوخت قاچاق توسط فردی مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند. 
وی ادامه داد: ماموران با انجام کار اطلاعاتی و به کارگیری گشت‌های نامحسوس کامیون حامل سوخت قاچاق را متوقف کردند. 
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان یزد ضمن اشاره به کشف بیش از ۸ هزار و ۸۰۰ لیتر گازوئیل افزود: متهم جهت تکمیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • ۱۳ میلیون خودروی فرسوده روزانه ۶۳ میلیون لیتر سوخت مصرف می‌کنند
  • کشف سوخت قاچاق در آبراه اروند
  • خودروسازان؛ متهم ردیف اول ناترازی بنزین
  • ۱۸ هزار میلیارد برای اصلاح مسیل و شبکه فاضلاب ایلام اختصاص یافته است
  • بیش از پنج هزار خودرو در استان اردبیل دو گانه سوز شد
  • گام اساسی دولت سیزدهم برای اجرای طرح‌های کیفی‌سازی سوخت در پالایشگاه‌ها
  • سوخت قاچاق توقیف شد
  • تله سوخت و راهکارهای عبور از بحران سوختی در کشور
  • بیشترین قاچاق سوخت در حوزه کشاورزی صورت می‌گیرد
  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید