Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-19@20:37:01 GMT

معرفی بازیگران قسمت جدید «تنها در خانه»

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۵۳۱۴

معرفی بازیگران قسمت جدید «تنها در خانه»

به گزارش همشهری آنلاین، ایسنا به نقل از ورایتی نوشت:  قسمت جدید فیلم «تنها در خانه» را قرار است «دن مازر» با فیلمنامه‌ای از خودش و «استریتر سیدل» کارگردانی کند و تاکنون «آرکی یتس»، «الی کمپر» و «راب دلانی» به عنوان بازیگران این پروژه سینمایی انتخاب شده‌اند.

گفته می‌شود «آرکی یتس» قرار نیست در این فیلم در نقش شخصیت معروف به نام «کوین» در قسمت اصلی بازی کند بلکه شخصیتی جدید در شرایط مشابه با فیلم اول دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فیلم اصلی «تنها در خانه» محصول سال ۱۹۹۰ میلادی، «مکالی کالکین» در نقش کودکی به نام کوین بازی می‌کند که به طور اتفاقی و با سفر خانواده‌اش به پاریس برای گذراندن تعطیلات در خانه تنها می‌ماند و باید از خانه در مقابل دو سارق با بازی «جو پشی» و «دنیل استرن» محافظت کند. 

قسمت اول «تنها در خانه» به موفقیت بزرگی در گیشه دست یافت و فروش جهانی بالغ بر ۴۷۶ میلیون دلار را رقم زد که ۲۸۵ میلیون دلار آن در سینماهای آمریکا حاصل شد و در سال ۱۹۹۲ نیز قسمت دوم این فیلم با عنوان «تنها در خانه ۲: گمشده در نیویورک» ساخته شد که این فیلم نیز عملکرد درخشانی در گیشه داشت. 

قسمت جدید فیلم «تنها در خانه» را «هچ پارکر» و «دان ویلسون» تهیه‌کنندگی خواهند کرد و اولین پروژه سینمای کمپانی فاکس قرن بیستم آن را تهیه‌کنندگی می‌کند تا از طریق سرویس دیزنی پلاس (رقیب جدید نتفلیکس و آمازون) عرضه شود. 

کد خبر 469569 برچسب‌ها سینمای جهان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سینمای جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۵۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسول صدرعاملی «زیبا صدایم کن» را می‌سازد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی در جلسه اخیر خود با ۵ فیلم‌نامه موافقت کرد.

بر اساس این گزارش،  فیلم‌نامه‌های: «زیبا صدایم کن» به تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی، کارگردانی سیدرسول صدر عاملی و نویسندگی آرش صادق بیگی‏ و میلاد و محمدرضا صدر عاملی، «مومو» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی علی اکبر ثقفی و نویسندگی علی اکبر ثقفی‏‏ و شراره سروش، «یک عشق زیبا» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی قاسم فهیم خواه، «خاتی» به تهیه‌کنندگی محمد کمالی پور، کارگردانی و نویسندگی فریدون نجفی و «برای رعنا» به تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته و کارگردانی و نویسندگی ایمان آقامحمدحسین یزدی، موافقت شورای پروانه ساخت سازمان سینمایی را اخذ کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • در سینما و تئاتر چه خبر است؟
  • مدیرعامل جدید خبرگزاری دانشجو معرفی شد
  • رادیو صبا با برنامه‌ها و تغییرات جدید
  • «زیبا صدایم کن» صدرعاملی مجوز ساخت گرفت
  • «بگو بخند» در رادیو صبا
  • صدور پروانه ساخت برای ۵ فیلم‌ سینمایی
  • عکس| چهره کمتر دیده شده الناز شاکردوست در یک فیلم سینمایی
  • رسول صدرعاملی «زیبا صدایم کن» را می‌سازد
  • «آخرین تولد» هم به اکران آنلاین رسید
  • «آخرین تولد» برنامه جدید اکران آنلاین فیلم‌نت