Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@03:39:22 GMT

کوهسرخ سی‌امین شهرستان خراسان رضوی شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۵۳۵۳

کوهسرخ سی‌امین شهرستان خراسان رضوی شد

ایسنا/خراسان رضوی با مصوبه هیئت وزیران، بخش کوهسرخ کاشمر به شهرستان ارتقاء یافت و به عنوان سی‌امین شهرستان استان خراسان رضوی معرفی گردید.

براساس جلسه هیئت وزیران در جلسه سیزدهم آذرماه 1398 به پیشنهاد وزارت کشور بخش کوهسرخ کاشمر به شهرستان ارتقاء یافت و مقرر شد مرکز دهستان بالا ولایت بخش مرکزی شهرستان کاشمر به روستای قوژد و مرکز دهستان برکوه بخش کوهسرخ به روستای ایور تغییر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مقرر گردید دهستان قلعه بالا در شهرستان کاشمر به مرکزیت روستای قلعه بالا و دهستان رزق‎آباد در بخش مرکزی شهرستان کاشمر به مرکزیت روستای رزق‎آباد باشد.

دهستان کوه سفید به مرکزیت روستای تولا در شهرستان و بخش فرح دشت به مرکزیت روستای قلعه بالا در شهرستان کاشمر ایجاد می‎شود، بخش بررود نیز به مرکزیت روستای طرق از ترکیب دهستان‎های تکاب و بررود در شهرستان کاشمر و شهرستان کوهسرخ به مرکزیت شهر ریوش از ترکیب بخش‏ مرکزی به مرکزیت شهر ریوش شامل دهستان‎های برکوه و کوه سفید و بخش بررود ایجاد می‎شود.

به گزارش ایسنا؛ شهرستان کوهسرخ بر اساس آمار سال 1395 حدود 25 هزار نفر جمعیت و شهر ریوش مرکز این شهرستان 5700 نفر جمعیت داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خراسان رضوي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۵۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخی جاده های خراسان رضوی مه گرفته و بارانی است

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: هم اکنون پدیده مه گرفتگی موجب کاهش دید افقی رانندگان در جاده ترانزیتی درگز- قوچان در محدوده گردنه تیوان شده است.

یوسف بنی اسدی افزود : بارش باران نیز در خواف، هم اکنون سطح جاده ها در این شهرستان را لغزنده کرده است.

وی بیان کرد : مطابق پیش بینی اعلام شده از سوی سازمان هواشناسی، برخی جاده های استان از عصر امروز تحت تاثیر بارش باران خواهند بود.

طول راه‌های استان خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۶۱۵ کیلومتر است که از این میزان ۵۴۵ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های شهری، ۵۷۴ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های روستایی و ۵۸۶ کیلومتر آن مربوط به مناطق کولاک و مه‌گیر است.

 
 

دیگر خبرها

  • راه اندازی بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در شرق خراسان رضوی
  • طرح طرد اتباع غیر مجاز در شهرستان ملارد
  • وقوع باران و مه در برخی جاده های خراسان رضوی
  • خراسان رضوی بارانی می شود
  • برخی جاده های خراسان رضوی مه گرفته و بارانی است
  • آیین سنتی پخت شیربرنج در روستای توندر کوهسرخ خراسان رضوی برگزار می‌شود
  • آب‌رسانی به بیش از ۵۰۰ روستای خراسان رضوی با همت خیرین
  • افت سطح زیر کشت مزارع گل محمدی در خراسان رضوی/ ۳۸ کارگاه گلاب‌گیری در فرخد فعال هستند
  • تنش آبی در ۴۰ شهر و ۳۰۶ روستای خراسان رضوی
  • عملیات آبرسانی به تنها روستای محروم از شبکه آب در باخرز خراسان رضوی آغاز شد