Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محمدحسین محبی رییس هیات کشتی استان کرمانشاه گفت : چهلمین دوره مسابقات جام تختی روز‌های ۱۸ تا ۲۰ دی در سرسرای ۶ هزار نفری امام خمینی (ره) شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد.

او با بیان اینکه مسابقات روی سه تشک و در ۱۰ وزن برگزار می‌شود، گفت : در هر وزن بین پنج تا هفت ورزشکار داخلی می‌توانند شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محبی با اشاره به آمادگی کرمانشاه برای میزبانی این رویداد مهم بین المللی، افزود: زیرساخت‌ها و شرایط لازم برای برگزاری این رقابت‌ها فراهم شده است.

رئیس هیات کشتی کرمانشاه گفت: سالن امام (ره) از لحاظ تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، نور مناسب و سرویس‌های بهداشتی مشکلی ندارد و همه چیز آماده یک میزبانی آبرومندانه است.

او گفت: یکی دیگر از اقداماتی که بحث آن مطرح شده مناسب سازی جایگاه خبرنگاران است چرا که در دوره‌های گذشته با توجه به گلایه مندی اصحاب رسانه امکان دارد شرایط بهتری را برای استقرار آن‌ها فراهم کنیم تا مسابقات به خوبی پوشش خبری داده شود.

محبی از قطعی شدن حضور رضا افضلی در ۷۴ کیلو، بهمن تیموری در ۷۹ کیلو، ارشک محبی در ۹۲ کیلو و یدالله محبی در ۱۲۵ کیلوگرم خبر داد و گفت: سعیدعلی عظیمی دیگر کشتی گیر وزن ۵۷ کیلوگرم کرمانشاهی نیز که در مسابقات اخیر انتخابی جام تختی مقام سوم را کسب کرد احتمال دارد مجوز شرکت در این رقابت‌ها را پیدا کند.

رییس هیات کشتی کرمانشاه از برگزاری رقابت‌های کشتی پهلوانی در کنار رقابت‌های کشتی آزاد جام تختی خبر داد و گفت: این رقابت‌ها فقط در وزن به اضافه ۱۰۰ کیلوگرم برگزار می‌شود.

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انجمن های ورزشی جنجال ورزشی دوره مسابقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۵۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ کمیته بین‌المللی پارالمپیک در پستی در فضای مجازی به حضور جوانمردی در مسابقات پاراتیراندازی واکنش نشان داد.

بخش جهانی پاراتیراندازی کمیته بین‌المللی پارالمپیک، با انتشار تصویر ساره جوانمردی و یادداشتی تحت عنوان «رقابت ستارگان دنیا در جام‌جهانی چانگ‌آن ٢٠٢۴» در وب‌سایت و رسانه‌های اجتماعی خود، نسبت به رقابت ملی‌پوش پرافتخار کشورمان با حریفان قدری از فرانسه، هند و کره جنوبی در رشته تپانچه، واکنش نشان داد.

رقابت‌های نمایندگان ایران در جام‌جهانی پاراتیراندازی، از امروز آغاز می‌شود.

این مسابقات به عنوان یکی رویداد‌های کسب آمادگی در مسیر پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴، با حضور ١٢۵ ورزشکار از ٢٧ کشور تا ١٢ اردیبهشت در شهر چانگ‌آن کره‌جنوبی ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور
  • آغاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی دراهواز
  • آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد
  • آغاز مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با حضور سرمربی تیم ملی
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • برگزاری کشتی فرنگی جام تختی بدون مدعیان
  • حضور کشتی‌گیران سه کشور خارجی در جام صفوی قطعی شد
  • محبی: حضور شیروان‌ و‌ ارشک در جام تختی به چه درد می‌خورد?