Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@21:37:01 GMT

۴۰ درصد متقاضیان مشمول طرح ملی مسکن نیستند

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۵۳۸۹

وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: براساس فرم (جیم) ۴۰ درصد ثبت نام شدگان در طرح اقدام ملی مسکن مشمول طرح نیستند.

به گزارش ایبِنا، محمد اسلامی در حاشیه جلسه هیئت دولت گفت: ثبت نام در طرح اقدام ملی مسکن در ۱۷ استان و ۲۱۸ شهر صورت گرفته است و در سایر شهرها ادامه دارد. وی ادامه داد: در ۴۰ شهر ظرفیت پیش بینی شده متناسب با نیاز مردم بود و در سایر شهرها باید ظرفیت جدید ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: مردم باید قبل از ثبت نام شرایط را مطالعه کنند. بسیاری از افراد که از تسهیلات دولتی استفاده کردند برای ثبت نام اقدام می‌کنند که این موضوع باعث افزایش حجم ترافیک سایت می‌شود.

متقاضیان ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن باید چهار شرط اصلی تاهل، عدم استفاده از امکانات و تسهیلات دولتی، سابقه سکونت پنج ساله در شهر مورد تقاضا، نداشتن سابقه استفاده از تسهیلات دولتی برای خرید یا ساخت مسکن را رعایت کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم آنفلوانزا استان تهران جنوبی بودجه 99 بندر ماهشهر عبدالحمید ریگی جشنواره سینماحقیقت لیلا واثقی پایتخت 6 امیرحسین فتحی وزیر راه و شهرسازی متقاضیان طرح ملی مسکن انتخابات مجلس یازدهم آنفلوانزا استان تهران جنوبی بودجه 99 بندر ماهشهر عبدالحمید ریگی جشنواره سینماحقیقت لیلا واثقی پایتخت 6 امیرحسین فتحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۵۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نهضت ملی مسکن از اقدامات خوب دولت سیزدهم است

به گزارش خبرنگار مهر، محسن داوری ظهر پنجشنبه در آئین قرعه کشی و واگذاری زمین‌های طرح نهضت ملی مسکن در شهر بینالود اظهار کرد: اگر بتوانیم با اجرای این طرح موضوع مشکل مسکن را حل کنیم برخی از مشکلات معیشتی مردم حل خواهد شد.

فرماندار مشهد با ابراز تأسف از اینکه در زمینه اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر بینالود کمی غفلت شده است گفت: مردم از مسؤولان کلیپ نمی‌خواهند بلکه کار می‌خواهند.

وی با گلایه از مسؤولان در زمینه تأخیر در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر بینالود خطاب به مردم گفت: شما به عنوان نماینده من پیگیر اجرای این طرح و واگذاری زمین‌ها باشید و این مساله را مطالبه کنید.

داوری با بیان اینکه شرکت عمران بینالود حق ندارد در ابتدای کار پولی از متقاضیان بگیرد افزود: متقاضیان بلافاصله پس از دریافت زمین کار ساخت واحدهای مسکونی و اجرای فونداسیون را انجام دهند و هزینه آماده سازی زمین‌ها را می‌توانند بعد از دریافت اولین مرحله از وام خود پرداخت کنند.

فرماندار مشهد تصریح کرد: با هدف افزایش سرعت ساخت و ساز این واحدهای مسکونی، مبلغ ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات با بهره ۱۸ درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله به آنها پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه این زمین‌ها به صورت ۹۹ ساله واگذار می‌شود و مالکان امکان خرید و فروش این زمین‌ها را نخواهند داشت، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ۲۵ هزار نفر برای دریافت زمین ثبت نام کردند اگر فردی اقدام به واگذاری زمین دریافت شده کند در هر مرحله‌ای از ساخت و ساز زمین از او گرفته و پس از قرعه کشی تحویل سایر متقاضیان ثبت نامی خواهد شد.

داوری به شرکت عمران بینالود تا پایان اردیبهشت ماه برای آماده سازی و واگذاری زمین به متقاضیان مهلت داد.

کد خبر 6088656

دیگر خبرها

  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • طرح نهضت ملی مسکن از اقدامات خوب دولت سیزدهم است
  • گره عجیب نهضت ملی مسکن
  • اخذ پیش پروانه شهرک پرنیان ۳ قم
  • واگذاری زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن در بخش ناغان، به شرط تامین زمین
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • ‌تأیید درخواست متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم
  • کدام بیمارستان‌ها به سامانه نوبت دهی الکترونیک متصل نیستند
  • کمتر از نیم درصد مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند