Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، در بخشی از این مراسم از خدمات مدرسه سازی جهادگر شهید  حسین علیمرادی( بنیانگذار و مدیرعامل موسسه دست یاری به دشتیاری)  و  دانشجوی کارشناسی ؛  ارشد حسابداری دانشگاه تهران تحلیل به عمل آمد و  تندیس افتخاری به همسر وی زهرا محمدی از موسسان و همکلاسی وی  اهدا شد .

زهرا محمدی همسر این شهید، هنگام دعوت برگزار کنندگان برای دریافت تندیس پشت تریبون رفت و گفت: حسین جوان ۲۴ ساله‌ای بود که از ۱۹ سالگی به سیستان پا گذاشت و برای آبادانی آن خطه کوشید و  جوانترین سمن مدرسه سازی کشور را تاسیس کرد و چندین مدرسه از خود به یادگار گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همسر شهید علیمرادی ضمن انتقاد از مسئولان برگزاری مراسم گفت: متأسفم که بین شهدای این کشور تبعیض قائلند.  در آغاز مراسم از پدر و مادر شهید مدافع حرم که بسیار هم برای همه‌ی ما عزیز و محترمند؛ و من به احترام شان تمام قد کمر خم می کنم تجلیل می‌شود اما کسی مادر شهید علیمرادی را که در داخل مرزهای ایران جانش را برای آبادانی وطن فدا کرد؛  پشت تریبون ؛ یاد نمی کند . 

وی سپس از مادر و پدر شهید علیمرادی دعوت کرد تا روی سن بروند و تندیس دریافتی دانشجوی فداکار را به وی تقدیم کرد.

مادر شهید علیمرادی نیز طی سخنانی گفت: به‌نام همه‌ی شهدای ایران، به‌نام حسین(ع)، به‌نام همه‌ی دانشجویانی که فداکاری را سرلوحه‌ی خود قرار داده اند؛  از همه‌ی خیرین مدرسه‌ساز و دانشجویان جهادگر می‌خواهم تا به سمن دست‌یاری به دشتیاری کمک کنند تا پس از پسرم حسین بتوانیم راه او را ادامه دهیم و پروژه ساخت بیش از سیصد مدرسه در منطقه سیستان و بلوچستان را که آرزوی پسرم بود را  به ثمر برسانیم.

۴۷۴۷

کد خبر 1330282

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مدرسه وزارت آموزش و پرورش باشگاه استقلال آندره استراماچونی ایالات متحده آمریکا ایران و آمریکا انتخابات مجلس یازدهم دونالد ترامپ محیط زیست دلار بازار طلا و ارز کاریکاتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۵۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت زندگی شهید حسین نیا از زبان خانواده شهید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، ستوان یکم محسن حسین‌نیا اهل روستای روشندان از توابع بخش بهنمیر استان مازندران سحرگاه ۱۶ فروردین در عملیات تروریستی گروه جیش‌الظلم به مقر نیروی انتظامی در چابهار به شهادت رسید.   شهید محسن حسین‌نیا علاوه بر اینکه در عرصه حفاظت از مردم و میهن فعال بود و جان بر سر این راه فدا کرد مداح اهل بیت و تکواندوکار هم بود خانواده این شهید که می‌گویند آرزوی همیشگی سید محسن شهادت بود و این درخواست را از همه حتی کودکان هم می‌کرد.   از این شهید والامقام ۲ دختر ۹ ساله و ۹ ماهه به یادگار مانده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر مادر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • دیدار رئیس‌جمهور با مادر شهیدان طوسی و مادربزرگ شهید مدافع حرم محمدرضا دهقان
  • دیدار رئیس جمهور با مادر شهیدان طوسی و مادربزرگ شهید محمدرضا دهقان
  • درگذشت مادر شهید قاسمی ابوزیدآبادی
  • مادر شهید علی محمدی مقدم آسمانی شد
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا در کردکوی
  • آسمانی شدن مادر شهید علی محمدی مقدم در بشرویه 
  • آسمانی شدن مادر شهید زاهدیان در رشت
  • دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان با مادر شهیدان یزدان
  • روایت زندگی شهید حسین نیا از زبان خانواده شهید