Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت استقلال گفت: تعصب کورکورانه و رفتار جاهلانه جانشین منطق شده است و این برخوردها به استقلال لطمه می‌زند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، باشگاه استقلال در تلاش است تا با آندره‌آ استراماچونی به توافق نهایی دست پیدا کند و شواهد گویای آن است که این مربی به ایران بازمی‌گردد تا هدایت آبی‌پوشان را دوباره بر عهده بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان شروط غیرمنطقی استراماچونی برای ادامه همکاری با باشگاه استقلال می‌تواند در آینده تبعات سختی برای آبی‌پوشان به همراه داشته باشد.

پیروز قربانی درباره شرایط استقلال و بازگشت استراماچونی روی نیمکت این تیم به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: برای مردمی که دوست دارند حرف‌هایی بشنوند که برخلاف عقیده‌شان نیست، متأسفم. استراماچونی اگر مربی دلسوزی بود بعد از بازی با پیکان استقلال را ترک می‌کرد و در بازی با شاهین بوشهر که مسابقه آسانی بود روی نیمکت نمی‌نشست. از کجا معلوم 2 امتیاز حساسی که در دیدار با پیکان از دست رفت در پایان فصل مانع قهرمانی استقلال نشود.

وی ادامه داد: متأسفانه تعصب کورکورانه جای منطق را در ذهن هواداران استقلال گرفته است. وقتی به پیشکسوتان این باشگاه توهین می‌شود، مسلماً شرایط اصلاً مساعد نیست. وقتی در فضای مجازی عده‌ای بچه به خودشان اجازه می‌دهند به بازیکنان قدیمی و پیشکسوت باشگاه و مدیران استقلال توهین کنند و کسی نیست که جلوی آن‌ها را بگیرد، بدون تردید انسجام باشگاه به هم می‌ریزد. آن‌هایی که در فضای مجازی شجاع می‌شوند و انواع و اقسام توهین‌ها را نثار خانواده استقلال می‌کنند، اگر حرفی دارند به‌صورت رودررو بزنند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: هر فردی که مدیرعامل استقلال شود برای آنکه جای خود را در میان هواداران پیدا کند، هر خواسته‌ای که استراماچونی دارد برآورده می‌کند ولی باید بپذیریم که رفتار جاهلانه جای منطق را در فوتبال کشور گرفته است. آدم‌هایی که برای به دست آوردن دل طرفداران، هر کاری می‌کنند به‌طور حتم آینده استقلال را دچار مشکل می‌کنند.

وی یادآور شد: خیلی‌ها به من و بسیاری دیگر از پیشکسوتان استقلال تهمت سهم‌خواهی زده‌اند ولی بدانند که کاملاً در اشتباه هستند. من در ابتدای فصل به خاطر ناهماهنگی‌هایی که وجود داشت نتوانستم در استقلال مربی شوم ولی امیرحسین فتحی مدیرعامل پیشین باشگاه، اصغر حاجیلو سرپرست اسبق و محمد نوری‌فر مدیر روابط عمومی استقلال با من تماس گرفتند تا پستی در باشگاه استقلال داشته باشم اما من نپذیرفتم چون در استقلال به‌دنبال سهم نیستم.

قربانی افزود: من 10 سال پیش با خواست خودم از استقلال رفتم و یک زنگ هم برای بازگشت به این باشگاه نزدم. استراماچونی اصلاً من را نمی‌شناخت که بخواهد در ابتدای فصل جایی در کادر فنی تیمش برایم در نظر بگیرد ولی عده‌ای دوست دارند بیهوده تهمت بزنند و حرف‌های زشت در فضای مجازی نثار پیشکسوتان کنند. امثال ناصر حجازی و منصور پورحیدری که مرحوم شده‌اند در ورزشگاه‌ها از هوادار نماها که تعدادشان بسیار زیاد است، فحش خورده‌اند. بنابراین بهتر است در این فوتبال نظری ندهم چون بدون منطق پیش می‌رود و من نمی‌توانم حرفی بزنم که پیش وجدانم احساس ناراحتی کنم.

وی تأکید کرد: مردم ما دوست دارند دروغ بشنوند و با حقایق بیگانه هستند. شک نکنید استراماچونی به استقلال برمی‌گردد و می‌تواند با تیمی که ساخته نتایج خوبی بگیرد ولی اگر او هم نتواند با استقلال به قهرمانی برسد، در ورزشگاه و در فضای مجازی انواع و اقسام توهین‌ها را از سوی مردم خواهد شنید. باید به این نکته هم اشاره کنم که استراماچونی خیلی راحت به‌خاطر نگرفتن پولش از استقلال رفت و خیلی‌ها برای بازگرداندن او به باشگاه استقلال لطمه زدند ولی اگر یک مربی ایرانی خواهان دریافت پولش شود، از سوی هواداران متهم به بی‌تعصبی می‌شود.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: استقلال پیروز قربانی آندره آ استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۵۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه فراجا؛ تکذیب شکایت سردار رادان از کاپیتان استقلال | شاکی اصلی مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین مرکز اطلاع‌رسانی فراجا اعلام کرد: گزارش‌های خبری در خصوص شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاه استقلال صحت نداشته و این موضوع مرتبط با شکایت یگان مربوطه (یگان ویژه) و شخصی مأمور پلیس از وی در توهین و بکاربردن الفاظ نامناسب در حین اجرای ماموریت تامین امنیت بازیکنان و هواداران در ورزشگاه امام خمینی اراک به تاریخ 24 فروردین 1403 است.

در این اطلاعیه آمده است: تلاش پلیس در محیط‌های ورزشی صرفا تامین امنیت تمامی عوامل حاضر در ورزشگاه‌ها و تماشاگران است.

همچنین توهین و مقاومت در برابر مامورین پلیس در حین انجام ماموریت به‌هیچ وجه پذیرفته نبوده و حتما با متخلفین برخورد و پیگیری قانونی می‌شود.

کد خبر 846805 برچسب‌ها ویژه ورزشی فراجا باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاه استقلال صحت ندارد
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازبان استقلال/ شکایت یگان ویژه از حسینی
  • فراجا شکایت از دروازه‌بان استقلال را تکذیب کرد
  • ماجرای شکایت فراجا از دروازه‌بان استقلال
  • اطلاعیه فراجا؛ تکذیب شکایت سردار رادان از کاپیتان استقلال | شاکی اصلی مشخص شد
  • شکایت فرماندهِ فراجا از دروازبان باشگاه استقلال صحت ندارد
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال
  • فراجا تکذیب کرد/ شکایت از دروازبان استقلال چه شد؟
  • عادی‌انگاری توهین به مقدسات و اعتقادات ممنوع
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند