Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: پسری که یکی از شاخ های اینستاگرام را ربوده و قصد آزار وی را داشت، از سوی قضات دادگاه به 19سال زندان و پرداخت دیه محکوم شد.

به گزارش رکنا، فروردین امسال، دخترجوانی که یکی از مدل های شناخته شده تبلیغاتی در اینستاگرام بود به پلیس آگاهی رفت و از یک پسر چوپان شکایت کرد.

وی گفت:من چندین عمل جراحی زیبایی انجام داده ام و فالوورهای زیادی در اینستاگرام دارم و یک مدل تبلیغاتی شناخته شده هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدتی پیش یک پسر جوان برایم پیغام فرستاد و گفت صاحب یک شرکت است و از من خواست تا برای شرکت او تبلیغ کنم. او از من خواست تا برای صحبت درباره این تبلیغ به ملاقاتش بروم. وقتی عکس‌های او را سوار بر ماشینBMW دیدم، حرف هایش را باور کردم و من که فکر می کردم او پسر پولداری است، به محل قرار در مهرشهر کرج رفتم. اما وقتی با پسر جوان روبه‌رو شدم، فهمیدم چوپان و صاحب ۲۰۰ گوسفند است.

وی ادامه داد: من به پسرجوان گفتم پشیمان شده ام، نمی‌خواهم برایش کار کنم اما او گفت صاحب یک دامداری است و می‌خواهد برای دامداری اش تبلیغ بسازد.او پیشنهاد داد تا به او کمک فکری بدهم اما قبول نکردم و گفتم می‌خواهم به تهران برگردم . پسر جوان گفت می‌خواهد پژوی دوست اش را به تهران برگرداند به همین دلیل از من خواست سوار ماشین شوم تا مرا به تهران برساند.

دختر جوان گفت: من سوار ماشین پسر چوپان شدم اما در جاده او یک بار تغییر مسیر داد و به سمت آزادگان رفت .من که متوجه ماجرا شده بودم از او خواستم تا ماشین را متوقف کند اما گوش نکرد. من شیشه ماشین را پایین کشیدم تا خودم را از شیشه به بیرون پرت کنم اما پسر جوان به شدت مرا کتک زد که در این درگیری لباس‌هایم پاره و مقدار زیادی از موهای سرم کنده شد .من پس از چند دقیقه درگیری توانستم از شیشه ماشین خودم را به بیرون پرت و فرار کنم .او کیف پولم را نیز دزدید.

با این شکایت، ردیابی این فرد آغاز و وی بازداشت شد .متهم در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران حاضر شد و درباره اتهام آدم ربایی از خود دفاع کرد .

وی که از همسر اولش جدا شده و با همسر دومش زندگی می کند ، اتهامش را نپذیرفت و گفت: من قصد آزار دختر جوان را نداشتم. من به او علاقه مند هستم و اگر حاضر باشد می خواهم با او ازدواج کنم .

با پایان دفاعیات این متهم ، قضات وارد شور شدند و دیروز وی را به خاطر آدم ربایی به 15سال زندان، به خاطر سرقت به دو سال و به خاطر ضرب و جرح نیز به دو سال زندان و پرداخت دیه محکوم کردند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: بنزین دلار یارانه مدل پلیس زیبایی فرار سرقت اخبار حوادث زندان دختر اینستاگرام آزار ربایش فیلم اخبار تهران حوادث تهران عکس تلگرام ازدواج ویدیو ها پسر جوان جسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۵۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود امکانات رفاهی ساکنان خیابان مطهری رودهن را به دردسر انداخت + فیلم

مدتی است ساکنان خیابان مطهری واقع در شهرستان رودهن استان تهران با مشکلاتی از قبیل دپوی زباله جنب معاینه فنی، آب آشامیدنی، پرسه سگ‌های ولگرد و عدم روشنایی مناسب مواجه هستند از سوی دیگر بوی نامطبوع کشتارگاهی که در حومه این خیابان واقع شده است موجب آزار شهروندان است.

اهالی این منطقه بار‌ها این مشکلات را پیگیری کرده اند، اما تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

شهروند خبرنگار ما ارسال فیلم از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

منبع: شهروند خبرنگار - تهران

بیشتر بخوانید:

نگاهی به وضعیت ناخوش معابر مسکن مهر دادگستری در هرسین + تصاویر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان
  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!
  • ماجرای کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش به روایت تسنیم
  • (ویدیو) کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش؛ اصل ماجرا چیست؟!
  • ورود ماشین‌ های ایرانی به آذربایجان محدود شد/​ مرزهای مسافری هنوز بسته است
  • کمبود امکانات رفاهی ساکنان خیابان مطهری رودهن را به دردسر انداخت + فیلم
  •  نجات گروگان از مخفیگاه آدم ربایان زباله گرد با تماس شهروند وظیفه شناس
  • جان باختن چوپان جوان درگزینی، به علت برخورد صاعقه
  • عربستان ۴ سلبریتی جنجالی‌اش را نقره‌ داغ کرد
  • دستگیری عامل اغفال دختر ۱۸ ساله در شمال شهر تهران