Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@21:36:29 GMT

ادمین کانال اعتماد ملی: عذرخواهی می‌کنم

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۵۷۱۸

ادمین کانال اعتماد ملی: عذرخواهی می‌کنم

سید افشین ابراهیمی بامداد پنجشنبه در این درباره به ایرنا گفت: تاکنون مطلب مورد انتقاد را ندیده و مطالعه نکرده ام چرا که کانال اعتماد ملی همدان دارای چهار مدیر و گرداننده است که به فراخور زمان مطالبی را در گروه قرار می دهند.

دبیر حزب اعتماد ملی شهرستان همدان اظهار داشت: پس از تماس با دیگر ادمین ها، یکی از آنها عنوان کرد که به خاطر تیتر خبر که در مورد انتخابات بود، آن مطلب را در کانال منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیمی اضافه کرد: این فرد پس از گذشت ۱۰ دقیقه از قرار دادن این متن در کانال تلگرامی اقدام به مطالعه محتوای آن کرده بود که بی درنگ پس از آن، اقدام به حذف این مطلب از گروه تلگرامی می کند.

وی اظهار داشت: با توجه به قرار گرفتن در فضای انتخابات، مباحثی به زبان های مختلف بازگو می شود اما موضع حزب اعتماد ملی شرکت در انتخابات است.

ادمین کانال اعتماد ملی همدان تاکید کرد: بنده صبح فردا در دفتر دادستان همدان حاضر می شوم چرا که پایبند به نظام جمهوری اسلامی بوده و قانون اساسی و ولی فقیه را قبول دارم.

ابراهیمی ادامه داد: در کار رسانه احتمال بروز برخی اشتباه ها وجود دارد و اشتباه یک عامل قابل فرض است؛ براین اساس حتی در دادگستری نیز دادگاه تجدید نظر پیش بینی شده تا اشتباهات احتمالی را دادگاه بدوی اصلاح کند. 

وی تاکید کرد: بنده از تمامی افرادی که به علت انتشار این مطلب در فضای مجازی و کانال اعتماد ملی خاطرشان آزرده شد عذرخواهی می کنم چرا که همه ما در جمهوری اسلامی زندگی می کنیم و به تمامی بندها و مقامات و شخصیت ها تابع بوده و ادای احترام می کنیم.

کانال اعتماد ملی همدان چندی پیش اقدام به انتشار بیانیه ای موهن در این کانال تلگرامی کرده بود که با واکنش ها و انتقادات بسیاری در فضای مجازی همراه شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 انتخابات شرکت در انتخابات فضای مجازی نظام جمهوری اسلامی ولی فقیه قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۵۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«آسید کاظم» در تماشاخانه‌ ایران‌شهر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی تماشاخانه‌ ایران‌شهر، نمایشنامه‌خوانی‌ «آسید کاظم» به کارگردانی قاسم زارع روز شنبه ۸‌ اردیبهشت ساعت‌ ۲۰‌ در سالن سمندریان این تماشاخانه‌ اجرا می‌شود.

در این نمایشنامه‌خوانی مسعود کرامتی، قاسم زارع، بهرام‌ ابراهیمی، فرهاد بشارتی، بهرام درخشان، علی عطایی‌حور، حسن شفیعی، دانیال ابراهیمی، آیدا قدرتی حضور خواهند داشت.

علاقه‌مندان به تهیه‌ اینترنتی بلیت‌های این اجرا می‌توانند به سایت تماشاخانه‌ ایران‌شهر و یا سامانه‌ تیوال مراجعه کنند.

کد خبر 6087954

دیگر خبرها

  • کلوپ: از هواداران لیورپول عذرخواهی می‌کنم
  • سهم همدان از اقتصاد گردشگری افزایش یابد
  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • ببینید | لحظه اخراج امید ابراهیمی در مقابل السد
  • جبلی: آیین نامه حق پخش در حال تدوین است/ بابت تصاویر بد برخی مسابقات فوتبال عذرخواهی می کنم+ فیلم
  • حزباوی جلوی چشم ابراهیمی جشن می‌گیرد
  • «آسید کاظم» در تماشاخانه‌ ایران‌شهر
  • هشدار به داوطلبان کنکور؛ شیادان در فضای مجازی در کمین هستند
  • لحظات عذرخواهی ورزشکار ایرانی از سوپرمدل روس
  • (ویدئو) واکنش جالب شبنم مقدمی به روش عذرخواهی محسن شریفیان: سمت من نیا!