Web Analytics Made Easy - Statcounter

با نزدیک شدن به زمان برگزاری سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر اخبار و گمانه زنی‌ها در خصوص حضور و یا عدم حضور فیلمسازان، بازیگران و کارگردانان در میان اهالی رسانه و علاقمندان سینما به شدت داغ می شود.

اخبار چهره ها - در این میان با شروع فصل تولید، بسیاری از آثار سینمایی برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده شده و متعاقباً بازیگران نیز برای حضور در این آثار وارد قرارداد می‌شوند، همین عاملی است تا فهرست پرکارترین و یا غایبان سینما در جشنواره فیلم فجر سی و هشتم به یکی از اخبار جذاب سینما در فصل پاییز مبدل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیامک انصاری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون امسال با وجود اینکه در سه فیلم سینمایی مختلف به ایفای نقش پرداخت اما به احتمال فراوان تنها با دو فیلم شانس حضور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر را خواهد داشت.

انصاری سال گذشته فیلم سینمایی «زهرمار» به کارگردانی جواد رضویان را در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر تجربه کرد اما نتوانست به خاطر بازی در این فیلم به جایزه دست پیدا کند، این فیلم اما در اکران رکورد قابل قبولی را از خود به جا گذاشت.

حال انصاری شانس حضور دوباره در جشنواره فیلم فجر در دوره سی و هشتم را پیدا کرده است، هرچند وی می‌توانست امسال در یکی از مهمترین فیلم‌های سال یعنی «لامینور» راهی جشنواره فیلم فجر شود اما به دلیل انصراف کارگردان تنها امیدوار به اکران این فیلم سینمایی است.

خط استوا به کارگردانی «اصغر نعیمی» نخستین فیلمی است که انصاری می‌تواند با آن راهی جشنواره فیلم فجر شود، وی در این فیلم با «آزاده صمدی» و «فرهاد اصلانی» همبازی شده است.

در خلاصه داستان خط استوا آمده است: یک کمدی با حال و هوایی متفاوت است و قصه رئیس و نایب رییس فدراسیون فوتبال را روایت میکند که در آستانه اجلاس سالانه afc یک ناهماهنگی تمام برنامه هایشان را به هم ریخته و دردسر بزرگی برایشان رقم می‌زند.

«خون شد» به کارگردانی مسعود کیمیایی اما شانس اصلی انصاری برای حضور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر است، شاید کیمیایی در سالهای گذشته موفقیت چندانی را در سینما تجربه نکرده باشد اما بازیگران آثار همواره می توانند شانس کسب سیمرغ را برای خود متصور شوند.

داستان «خون شد» به مثابه خانه ای قدیمی است که همه چراغ هایش خاموش بوده و هیچکس نیز در اتاق هایش ساکن نیست. در این میان یکی از ساکنین این خانه می آید و همه چراغ ها را روشن می کند. این بخشی از خلاصه داستان خون شد به کارگردانی کیمیایی است که امسال برای حضور در جشنواره فیلم فجر ثبت نام کرده است.

سیامک انصاری در فیلم سینمایی «خون شد» با بازیگرانی همچون سعید آقاخانی ، لیلا زارع، نسرین مقانلو ، هومن برق نورد، سیامک صفری، اکبر معززی همبازی شده است، به نظر می رسد که گروه بازیگران فیلم کمیایی در صورت وجود فیلمنامه و کارگردانی مناسب بتوانند جزو ترکیب های درخشان فجر امسال به حساب بیایند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر سعید آقاخانی نسرین مقانلو جشنواره فیلم فجر بازیگر تئاتر سینما و تلویزیون سیامک انصارى

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۵۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهران رجبی: قرآن نور مطلق است و هیچ شکی در آن نیست + فیلم

مهران رجبی، بازیگر و مجری تلویزیون در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در واکنش به اهانت‌ها و قرآن‌سوزی‌هایی که از سوی دشمنان صورت گرفته، گفت: اصلاً نباید نگران بود. یعنی هرکسی بر طینت خود می‌تند. قرآن همیشه مخالف داشته است. از آنجایی که قرآن منبع حق الهی است، چرا آدم‌های بددل و به مقصد نرسیده و بدبخت و بدگوهر مخالفش نباشند؟ اعوذ بالله نقص قرآن است، که آدم‌های بدگوهر قرآن را دوست داشته باشند.

مجری برنامه «خودمونی» ادامه داد: آدم بدطینت کلام وحی را درک نمی‌کند، حضور و معرفتی را درک نمی‌کند. تنها راه این است که قرآن را بسوزاند! آیا با سوزاندن قرآن پایه‌های قرآن سست می‌شود؟! ابداً شما هرچه بخواهید چیزی را تهی کنید، باعث دیده شدنش می‌شوید. وقتی کسی بخواهد فیلمش دیده شود، دست‌اندازی در فضای مجازی پخش می‌کند، حساسیت و شایعه‌ای ایجاد می‌کند، تا همه بگویند برویم ببینیم آن فیلم چه می‌گوید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

این بازیگر افزود:، اما قرآن که ام‌الکتاب است، حتماً مخالفانِ ضعیفِ کم عقلِ چسبیده به خاک بیشتر دارد. حال می‌بینیم قرآن را آتش می‌زنند. یک زمانی هم بود که به پیامبر (ص) توهین می‌کردند. قرآن نور مطلق است و هیچ شکی در آن نیست. آدم‌هایی در سطح کره زمین زندگی می‌کنند، که دل‌های آگاه دارند و می‌توانند نور مطلق را فراگیرند. باید آنها را به منشا نور شناساند. ممکن است دستشان کوتاه باشد، یا توفیق شناخت حق را نداشته باشند؛ اما اگر صاحب سّر پیدا شود، دریایی از معرفت سرازیر می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • تصاویـر پربازدید از ژست بازیگر زن زیبای سینما در بیستون کرمانشاه
  • (ویدیو) تعریف و تمجید از مهران مدیری روی آنتن صداوسیما
  • بازگشت مهران مدیری و جناب‌خان به تلویزیون | رامبد جوان از تلویزیون خداحافظی کرد؟
  • مهران رجبی: قرآن نور مطلق است و هیچ شکی در آن نیست + فیلم
  • رئالیتی شوی بعدی مهران مدیری لو رفت
  • ماجرای جالب آشنایی و ازدواج امیرعلی نبویان و همسرش (فیلم)
  • شوخی‌های دوپهلوی مهران مدیری و یوسف تیموری
  • "گل یا پوچ" رئالیتی شوی بعدی مهران مدیری
  • "گل یا پوچ" ریالیتی شوی بعدی مهران مدیری
  • (ویدئو) خنده‌دارترین بخش قسمت چهارم برنامه اسکار مهران مدیری؛ برگهایم کو!