Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از رکنا، در پی اعلام به مرکز پلیس 110 آبادان در ساعت 22:00 دوشنبه 18 آذر ماه درخصوص وقوع سرقت مسلحانه در منطقه کنارپلیت آبادان بلافاصله مأموران گشت کلانتری11ولیعصر به محل اعزام شده و در محل مردی حدود 40 ساله را مشاهده کردند.

وی ضمن مراجعه به مأموران اظهار کرد که در حال انتقال جهیزیه یک عروس و داماد بوده که چند سارق سوار بر 2 خودرو با در دست داشتن سلاح جنگی در خیابان اصلی وی را تهدید به مرگ کردند و سپس خودروی راننده را به همراه جهیزیه این عروس و داماد به سرقت بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راننده گفت : هرقدر فریاد زدم هیچ کس در محل نبود تا مرا یاری کند. به دنبال ادعاهای راننده که می گوید خودرویش با لوازم عروس و داماد سرقت شده است تحقیقات پلیسی آغاز شده و عروس و داماد جوان نیز از راننده حامل جهیزیه شان به دلیل خیانت در امانت اعلام شکایت کرده اند و موضوع به صورت ویژه تحت بررسی است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: خودرو سرقت مرگ سرقت مسلحانه عروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۵۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک گاز اشک‌آور و گلوله رنگی از دوربین امنیتی

به گزارش خبرآنلاین، به نقل از زومیت،  Eve به فناوری پیشرفته‌ی بینایی کامپیوتری (Computer Vision) مجهز است تا افراد و حیوانات را حتی در شب به‌طور دقیق تشخیص دهد. این محصول برای رفت‌وآمد مهمانان نیز راهکاری دارد و کاربر می‌تواند با تنظیم فهرستی از دوستان، از فعال‌شدن ناخواسته‌ی Eve جلوگیری کند.

اگر Eve فردی ناشناس را شناسایی کند، ابتدا با هشدار صوتی او را از شناسایی به‌عنوان مزاحم مطلع می‌کند و پنج ثانیه فرصت می‌دهد تا محل را ترک کند.

درصورتی‌که شخص مزاحم دستورالعمل Eve را رعایت نکند، این دستگاه گلوله‌های رنگی به‌سمت او شلیک می‌کند که البته کاملاً بی‌خطر هستند.

اگر فرد ناشناس در کنار یکی از افراد فهرست آشنایان قرار بگیرد، Eve برای شلیک از شما استعلام می‌گیرد. درصورتی‌که فرد ناشناس صرفاً مهمان جدیدی باشد، به‌راحتی می‌توانید از فعال‌شدن اشتباه سیستم امنیتی جلوگیری کنید. در هر صورت اگر هنگام استعلام Eve حضور نداشته باشید، فرد ناشناس مجبور به ترک محل خواهد شد.

طبق اطلاعات صفحه‌ی پروژه‌ی Eve در کیک‌استارتر، این محصول در سه نسخه‌ی استاندارد، پلاس و پرو عرضه می‌شود. طبق گفته‌ی PaintCam، مدل پایه امکان کنترل ازطریق اپلیکیشن را فراهم می‌کند، نسخه‌ی پلاس علاوه‌بر قابلیت‌های مدل پایه، امکان تشخیص حیوانات را نیز دارد و در نهایت مدل پرو از فناوری تشخیص چهره پشتیبانی می‌کند.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895877

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • زمستان معتدل و کوتاه، بلای جان گندمزارها
  • جین بلای جان زمین
  • دانش‌آموزان نهم استان‌ تهران به رشته‌های مهارتی روی‌آوردند
  • رمزگشایی ۹ فقره سرقت از اماکن خصوصی در ساری
  • شلیک گاز اشک‌آور و گلوله رنگی از دوربین امنیتی
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین
  • ناگفته‌های زورگیران ۱۸ تا ۲۰ ساله بزرگراه صدر
  • همسر رهبر انقلاب ناشناس به مطب من مراجعه کرد! + فیلم
  • زورگیری در بزرگراه صدر تکرار شد | ۳ زورگیر خشن چطور گوشی راننده را سرقت کردند