Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئال مادرید در هفته آخر مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا موفق شد از سد بروخه عبور کند.

طرفداری- رئال مادرید با کسب پیروزی 3-1 در زمین بروخه، 11 امتیازی شد و به عنوان تیم دوم راهی دور بعد شد و بروخه هم با 3 امتیاز و با توجه به شکست گالاتاسارای در بازی همزمان، راهی لیگ اروپا شد.

اطلاعات بازی تاریخ برگزاری: چهارشنبه | 20 آذر 1398 ساعت برگزاری: 23:30 به وقت تهران محل برگزاری: ورزشگاه یان بریدل | بروخه داور بازی: آقای توبیاس اشتیلر از آلمان گلزنان: رودریگو گوئس، وینیسیوس جونیور، لوکا مودریچ | هانس واناکن گزارش بازی و شرح گل ها

دقیقه '10 ارسال زمینی توپ از سمت چپ توسط بازیکنان بروخه، با ضربه تائو در دهانه دروازه و واکنش عالی آرئولا با پا همراه شد تا دروازه رئال مادرید بسته بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقیقه '15 پاس خوب وینیسیوس به یوویچ، مهاجم صرب را در موقعیت تک به تک قرارداد اما ضربه پای چپ این بازیکن را مینیوله با واکنشی خوب راهی کرنر کرد.

در دقیقه '33 ایسکو از روی خط محوطه جریمه ضربه ای زمینی و فنی به توپ زد که با اختلاف بسیار کم و خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت. در نهایت نیمه اول این بازی که چندان جذابیتی نداشت، بدون گل مساوی به پایان رسید.

دقیقه '53 رودریگو باز هم در لیگ قهرمانان اروپا موفق به گلزنی شد؛ ارسال اودریوزولا از سمت راست با ضربه پای چپ پدیده برزیلی که با بیرون پا زده شد، دروازه بروخه را باز کرد. این چهارمین گل اروپایی رودریگو در این فصل بود.

بروخه خیلی زود و در دقیقه '55 گل تساوی را به ثمر رساند؛ اشتباه فردی بازیکنان رئال مادرید، دنیس را صاحب توپ کرد تا او با پاس به بیرون خود، هانس واناکن را داخل محوطه در موقعیت خوبی قرار دهد و این بازیکن با یک ضربه فنی و کات دار دروازه آرئولا را باز کرد.

در دقیقه '64 پای وینیسیوس هم به گلزنی باز شد؛ ارسال بلند توپ از سمت چپ، یوویچ با سر توپ را برای رودریگو کاشت اما این بازیکن وقتی موفق به زدن ضربه نشد، به طور اتفاقی با پشت پای خود وینیسیوس را صاحب موقعیت کرد تا در شلوغی محوطه، با یک بغل پا کار را تمام کند.

در دقیقه '73 براهیم دیاز جای وینیسیوس را گرفت. دقیقه '77 هم بنزما جای یوویچ را گرفت که هیچ کار خاصی نتوانست در این مسابقه انجام دهد. در دقیقه '84 هم والورده جای ایسکو را گرفت.

در دقیقه '1+90 لوکا مودریچ تکلیف بازی را مشخص کرد؛ پاس کاسمیرو پشت محوطه با شوت فنی و زیبای هافبک کروات که ناگهانی هم زده شد، درون دروازه مینیوله قرار گرفت.

ترکیب دو تیم و آمار بازی

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۵۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز تاریخی: لورکوزن قهرمان بوندس‌لیگا شد

به گزارش "ورزش سه"، لورکوزن در حساس‌ترین بازی فصل بوندس‌لیگا، در هفته بیست و نهم این رقابت‌ها امشب از وردربرمن میزبانی کرد و برد 5-0 را جشن گرفت تا قهرمانی زودهنگام را به نام خود بنویسد.

لورکوزن پیش از این بازی در فاصله 6 هفته مانده تا پایان رقابت‌ها 13 امتیاز با بایرن مونیخ رده دومی فاصله داشت و تنها به سه امتیاز دیگر نیاز داشت تا قهرمانی‌اش را مسجل کند.

به همین خاطر بازی از سوی تیم میزبان با حملات خطرناکی آغاز شد و لورکوزن جریان بازی را کامل در اختیار داشت. در دقیقه 8 لورکوزن شانس داشت تا اولین گل را جشن بگیرد که ضربه پرقدرت پیرو هین‌کاپیه توسط دروازه‌بان وردربرمن دفع شد.

برمن که پاسخ خطرناکی به پرس سنگین لورکوزن نمی‌داد و نتوانست موقعیت خطرناکی روی دروازه حریف ایجاد کند، در دقیقه 25 شاهد اولین گل میزبان بود. پس از تایید VAR، خطای پنالتی به سود لورکوزن اعلام شد و ویکتور بونیفیس این موقعیت را به گل تبدیل کرد.

لورکوزن در دقیقه 28 فرصت داشت که باید را 2-0 کند اما ضربه خطرناک گرانیت ژاکا روی ارسال کرنر با فاصله نزدیکی از تیرک عمودی به بیرون رفت. خروج به موقع زِترر روی ضربه بونیفیس در دقیقه 29 مانع از باز شدن دروازه برمن شد و این موقعیت خطرناک توسط مدافعان دور شد.

لورکوزن که فشار روی دروازه برمن را تا تا پایان نیمه اول حفظ کرده بود موفق شد با یک گل به رختکن برود. بازی در ابتدای نیمه دوم هیجان زیادی نداشت و دو تیم نحتاط بودند اما رفته رفته لورکوزن برای جشن قهرمانی پرگل آماده شد.

در ابتدای نیمه دوم ژابی آلونسو، فلورین ویرتز را به جای امین آدلی وارد بازی کرد تا قدرت خط حمله تیم میزبان افزایش پیدا کند. برمن نیمه دوم را کمی بهتر آغاز کرده بود اما اولین موقعیت جدی نیمه در دقیقه 59 روی شوت ویرتز شکل گرفت که با فاصله نزدیک از کنار تیرک برمن به بیرون رفت.

تنها یک دقیقه پس از ضربه ویرتز، گرانیت ژاکا موفق شد با شوت از راه دور در دقیقه 60 دروازه برمن را باز کرده و تیمش را 2-0 پیش بیندازد.

لورکوزن در دقیقه 63 فرصت داشت به سومین گل برسد اما ضربه هافمن داخل چارچوب جای نداشت و به بیرون رفت.

این هافبک آلمانی که با فاصله از محوطه جریمه توپ را دریافت کرد متوجه خروج بیش از اندازه دروازه‌بان شده بود و با ضربه محکم توپ را از بالای دستان او عبور داد تا یک گل تماشایی به ثمر برساند.

کار برمن بعد از گل سوم لورکوزن سخت شد و فرم این تیم کاملا بهم ریخته بود تا حملات بیشتری روی دروازه این تیم شکل بگیرد. همین به ویرتز ادامه داد تا در دقیقه 83 چهارمین گل بازی را به ثمر برساند.

پس از ارسال پاس بلند به پشت مدافعان، ویرتز با سرعت بالا این توپ را کنترل کرد و سمت محوطه جریمه حرکت کرد تا در موقعیت تک به تک با ضربه دقیق توپ را وارد دروازه کند.

علیرغم درخواست این بازیکن از تماشاگران، هواداران لورکوزن از هیجان بالا وارد زمین شدند و این گل را جشن گرفتند که موجب شد بازی برای لحظاتی متوقف شده و بعد از خروج آن‌ها بازی دوباره با سوت داور از سر گرفته شود.

این گل پایان کار لورکوزن در این بازی نبود و شاگردان ژابی آلونسو علاقه داشتند بازی را پرگل‌تر به پایان برسانند. در میان دودهای قرمزرنگی که تمام ورزشگاه را یکدست تحت تاثیر قرار داده بود، ویرتز یک مرتبه دیگر با فرار به سمت محوطه جریمه بین مدافعان حریف به توپ رسید و این بار ضربه او از سمت چپ محوطه جریمه به تور دروازه چسبید تا ‌هت‌تریک کند.

داور پس از ورود تماشاگران به زمین بازی دیگر بازی را از سر نگرفت و تصمیم گرفت سوت پایان را به صدا درآورد تا لورکوزن با این برد به عنوان قهرمان زودهنگام بوندس‌لیگا معرفی شود.

دیگر خبرها

  • فوران خشم هواداران بارسلونا؛ از «دمبله حرام‌زاده» تا «وینیسیوس بمیر» + ویدیو
  • توهین باورنکردنی طرفداران بارسا علیه ستاره رئال
  • بدترین پنالتی تاریخ: توپ به خط نمی‌رسید! (عکس)
  • اینتر ۲-۲ کالیاری: دست‌انداز کوچک در راه اسکودتو
  • روز تاریخی: لورکوزن قهرمان بوندس‌لیگا شد
  • ساسولو 3-3 میلان: VAR ستاره دیدار پرهیجان
  • کهکشانی‌ها در مسیر قهرمانی
  • کادیز ۰-۱ بارسا: پیروزی با سوپرگل فلیکس
  • خلاصه بازی رئال مادرید و مایورکا + فیلم
  • آنچلوتی: وینیسیوس هو می‌شود چون بازیکن موفقی است