Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@05:31:48 GMT

بروژ 1-3 رئال: پیروزی به امید راحت ترین قرعه!

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۵۸۴۷

بروژ 1-3 رئال: پیروزی به امید راحت ترین قرعه!

رئال مادرید در آخرین دیدارش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 3-1 کلاب بروژ را شکست داد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان زین الدین زیدان که از پیش صعودشان به مرحله بعد لیگ قهرمانان را قطعی کرده بودند، در دیدار امشب مقابل بروژ هم به پیروزی رسیدند.

رئالی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه 8، روی ضربه کرنر لوکا مودریچ، چیزی نمانده بود که میلیتائو گل اول بازی را به ثمر برساند اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه دقیقه بعد نوبت تیم میزبان بود که اولین موقعیت جدی اش در این دیدار را ایجاد کند اما واکنش خوب آرئولا، مانع از گلزنی تائو شد و توپ برگشتی را هم بالانتا به بیرون زد.

 

 

 

حملات دو تیم ادامه داشت و در دقیقه 15، رئال صاحب یک موقعیت خوب شد اما یوویچ نتوانست از فرصتی که وینیسیوس برایش ایجاد کرده بود، استفاده کند و مینیوله با یک واکنش خوب، مانه از گلزنی او شد.

در ادامه بازی متعادل تر شد و هرچند رئالی ها بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نمی شد تا اینکه در دقیقهه 34، ایسکو روی یک حرکت خوب صاحب موقعیت شد اما ضربه نهایی او از کنار دروازه بروژ به بیرون رفت.

در دقایق پایانی نیمه اول باز هم این رئالی ها بودند که تیم برتر میدان بودند اما در نهایت در این نیمه توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و دو تیم با تساوی 0-0 به رختکن رفتند.

 

ادامه دارد...

رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۵۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری امید‌های ایران در دور دوم شطرنج شهر‌های آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم شطرنج امید مردان ایران در دور دوم پیکار‌های «شهر‌های آسیا» در خانتی مانسیسک روسیه با ترکیب مسعود مصدق پور، سینا موحد، آبتین عطاخان، سیدکیان پورموسوی وارد میدان شد و برابر تیم بغدادی از کشور عراق به پیروزی ۴ بر صفر رسید. بردیا دانشور در این دور از مسابقات استراحت کرد.   با وجود سرمایه‌گذاری روس‌ها در این مسابقات و حضور ۴ تیم از کشور میزبان، تیم امید ایران با کسب ۲ پیروزی قاطع ۴ بر صفر در دور ابتدایی، هم‌اکنون صدرنشین جدول رده‌بندی مسابقات است.   در بخش بانوان نیز امید‌های کشورمان با کسب تساوی ۲-۲ برابر شطرنج‌بازان مغولستان و پیروزی ۴ بر صفر برابر نپال هم‌ اکنون در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی مسابقات قرار دارند. جدول این رقابت‌ها با حضور ۱۵ تیم از ۱۱ کشور در حال برگزاری است.

دیگر خبرها

  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!
  • حیرت نیمار از عجیب‌ترین موقعیت‌سوزی سال!
  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم
  • خیال کورتوا راحت است: لونین به خوبی جایم را پر کرده
  • درخواست هواداران از ستاره رئال: لطفا بمان!
  • برتری امید‌های ایران در دور دوم شطرنج شهر‌های آسیا
  • شادی جنجالی رئالی ها مقابل بارسلونا، نسل به نسل ادامه دارد
  • دوربین مداربسته یونایتدها را سوژه کرد! (عکس)‏
  • واکاوی پیروزی سپاهان مقابل ملوان؛ برد مهم
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها