Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرفداری- دیدار شاختار دونتسک و آتالانتا در هفته ششم لیگ قهرمانان اروپا با برتری 3-0 تیم ایتالیایی به پایان رسید تا آتالانتا پس از منچسترسیتی به عنوان تیم دوم گروه راهی مرحله بعدی شود.

پس از این موفقیت بزرگ، جانپیرو گاسپرینی در مصاحبه با اسکای اسپورت ایتالیا گفت:

نیمه اول بسیار سخت گذشت. با این حال چند فرصت خوب داشتیم اما نتوانستیم استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاختار هم فرصت های خوبی داشت. آنها با کیفیت و سرعت بالای خود هر تیمی را به زحمت می اندازند اما خوشبختانه همه چیز برای آتالانتا خوب پیش رفت. برای بچه ها و نگرش آنها در این بازی بسیار خوشحالم.

می دانستیم اگر کار به نیم ساعت پایانی برسد، هر اتفاقی ممکن است. همین طور شد و توانستیم از شانس خود بهره ببریم. کاملا متفاوت نسبت به دور رفت ظاهر شدیم. آتالانتا در لیگ قهرمانان اروپا از هر نظر پیشرفت کرد.

خوشبختانه طی دو هفته اخیر همه نتایج در لیگ قهرمانان اروپا به نفع ما رقم خورد تا توانستیم صعود کنیم. کافی بود در سایر بازی ها، نتایج به نحو دیگری رقم بخورد تا شانس خود برای صعود را از دست بدهیم.

این موفقیت به نام تیم آتالانتا ثبت شد. شاید برخی از بازیکنان مهم چون زاپاتا و ایلیچیچ را به دلیل مصدومیت را از دست بدهیم اما اعتماد به نفس تیم کم نمی شود. دلیل موفقیت آتالانتا، ذهنیت و نگرش بازیکنان است. مهم نیست چه می شود اما تیم تحت هر شرایطی مستحکم و با اراده بازی می کند.

در قرعه کشی مرحله بعدی مهم نیست به چه تیم برخورد کنیم. همه تیم ها قوی هستند. قطعا با یوونتوس و منچسترسیتی برخورد نمی کنیم اما سایر تیم ها نیز قدرتمند هستند. از حضور در اوکراین خوشحال هستیم و باعث رضایت ماست که هواداران خود را به این کشور زیبا آوردیم.

واقعیت این است که تا قبل از گل سوم هرگز آرامش نداشتم. دستاورد بزرگی برای آتالانتا و شهر برگامو است. همینطور برای فوتبال ایتالیا خوشحال هستیم. از نظر وجهه بین المللی، صعود آتالانتا برای ایتالیا بسیار خوب بود. از گروه متعادل و سختی صعود کردیم. این موفقیت برای کل مردم شهر برگامو است. بازیکنان از من خواستند که امشب و فردا فقط مشغول جشن و شادی باشند بنابراین از پس فردا دوباره به سری آ و بازی با بولونیا فکر می کنیم. بازیکنان و هواداران شایسته این جشن هستند پس امشب و فردا فقط به جشن و پایکوبی می پردازیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۵۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن و پایکوبی بازیکنان بایرن مونیخ در رختکن، پس از صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا

بایرن مونیخ و آرسنال در چارچوب دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف هم رفته بودند که باواریایی‌ها با تک گل یوسوا کیمیشه به برتری 1-0 دست یافتند.

دانلود (2.3MB)

دیگر خبرها

  • رکوردشکنی نویر در شب صعود بایرن مونیخ
  • جشن و پایکوبی بازیکنان بایرن مونیخ در رختکن، پس از صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • بایرن مونیخ - آرسنال؛ همان همیشگی! / بایرن به نیمه نهایی رسید
  • کلوپ: یا صعود یا حذف شدن به زیباترین شکل ممکن!‏
  • از مطرح شدن به عنوان جانشین کلوپ خوشحالم!‏
  • امشب؛ پایان مرحله یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا / لطفاً مثل هفته پیش بازی کنید!
  • صعود دورتموند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پس از ۱۱ سال
  • شانس بالای صعود بارسلونا و اتلتیکو مادرید به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • توخل: شانس صعود بایرن مونیخ و آرسنال برابر است
  • تیم گاسپرینی و کسب یک برد از ۷ بازی اخیر سری آ؛ توقف خانگی آتالانتا مقابل هلاس ورونا